2025-11-23, 09:05
Medlem
https://www.vk.se/2025-11-22/umeabo-...M96S8K7AVOPcUu

"Hon sa nej till sex redan i bilen hem. Hon sa även upprepade gånger ”nej” eller ”sluta” när de skulle sova. Nu döms hennes kompis till tre års fängelse för våldtäkt. Han ska också betala skadestånd till kvinnan på 220 000 kronor."

Vilka handlar detta om?
Citera
2025-11-23, 09:17
Medlem
Snapchatkonversationen:
Citat:
”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
Mysig kille det där...
Citera
2025-11-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Snapchatkonversationen:

Mysig kille det där...

Någon måste ju veta vem detta är?
Citera
2025-11-23, 09:42
Avstängd
Onanikrems avatar
Antar de inte är kompisar längre?
Citera
2025-11-23, 09:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Snapchatkonversationen:

Citat:
”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.

Mysig kille det där...
Inte första gången..undra hur många fler.

30 år gammal och vet inte vad Nej eller Sluta betyder..

"Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev"

"Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder"
Citera
2025-11-23, 09:58
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Snapchatkonversationen:

Mysig kille det där...
Nä men å andra sidan en mycket korkad tjej. Varför bjuda hem honom när hon hade vetskap att det fanns möjligheter att det även kunde hända henne.

Hon skriver ju klart å tydligt att det var knappast första gången å kännedom att han våldtagit förut. Varför bjuda hem faran så att säga. Lite rannsakan å personligt ansvar bör hon ta kan jag tycka.

Jag brukar känna sympati för våldtäkts offer men det här hade hon kunnat förhindrat.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-11-23 kl. 10:10.
Citera
2025-11-23, 10:21
Medlem
Majsmannen2s avatar
”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?"

Undra ifall han varit mer förstående på den frågan om det hade kunnat ändrat hennes syn på ifall hon blev våldtagen eller inte.

Tidigare knullkompis kanske.
Citera
2025-11-23, 10:26
Medlem
jtds avatar
Jaha så hon bjöd hem honom efter en blöt fest för att sova tillsammans. Och sa med retsam röst i bilen att han inte skulle få något, när han haft den uppfattningen. Så hände det utan att hon fysiskt stoppat det. Paret kanske har legat tidigare dessutom? Låter som gratis 200.000 för mig.
Citera
2025-11-23, 10:35
Medlem
Du bjuder med en kille hem som du faktiskt kan tänka dig att ha sex med. Sedan säger du nej o ler lite.
En halv årslön och hon fick sex, inte så illa pinkat.

Om det nu var så att hon faktiskt inte ville ha sex, varför följer man med/bjuder hem en kille som tjatar om sex?
Tjejer saknar säkerhetstänk.
Skulle ni följa med fyra okända araber som säger att de vill råna dig redan innan ni börjar gå iväg till en mörk gränd?
Citera
2025-11-23, 10:36
Moderator
OYs avatar
Utgången rubrik "Umeå - Våldtog tjejkompis efter fest"

/Mod
Citera
2025-11-23, 10:48
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Du bjuder med en kille hem som du faktiskt kan tänka dig att ha sex med. Sedan säger du nej o ler lite.
En halv årslön och hon fick sex, inte så illa pinkat.

Om det nu var så att hon faktiskt inte ville ha sex, varför följer man med/bjuder hem en kille som tjatar om sex?
Tjejer saknar säkerhetstänk.
Skulle ni följa med fyra okända araber som säger att de vill råna dig redan innan ni börjar gå iväg till en mörk gränd?
Nej det skulle jag definitivt inte göra. Jag skulle ej heller bjuda hem/låta en pissfull kompis följa med som jag hade kännedom å vetskap om att det har hänt förut å mot flera.

Vidrigt beteende av henne att utsätta sig själv för faran å sen oxå anmäla det som en våldtäkt.

Jag hade inte sagt nåt om vederbörande blev utsatt på krogen/festen eller på väg hem å nån random gav sig på henne för att hon exempelvis hade för kort kjol. Men här visste hon om att det hade hänt förut å då även mot flera.

Det är såna som hon som gör att såna som jag dras över samma kam att vi aldrig behöver ta eget personligt ansvar.
Citera
2025-11-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Inte första gången..undra hur många fler.

30 år gammal och vet inte vad Nej eller Sluta betyder..

"Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev"

"Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder"

Men snälla någon.

Hon visste innan att han gjort det med andra och trots det bjöd hon hem honom..

BU fucking HU

Ännu en tjej som vill dejta en badboy för att sedan bli behandlad som skit *krokodiltår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in