Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 08:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Han har inte erkänt något i snapkonversationen.

Tror du dina fantasier blir sanning om du skriver dem i tråden ca 200gånger+

Han har erkänt att han hörde hennes upprepade nej, sluta. Och att han fortsatte ändå framgår av Snapchatkonversationen och hans "förlåt" "trodde väl du ba drev" osv.

Att fortsätta trots upprepade nej, sluta = våldtäkt eller sexuellt övergrepp.

= han erkänner våldtäkt eller sexuellt övergrepp i Snapchatkonversationen.

Och sedan bortförklara han sitt erkännande vid förhör. Väldigt dålig bortförklaring. Att han skrev som han gjorde i Snapchatkonversationen för att "rädda vänskapen " med målsägande och deras gemensamma vänner. Så märklig bortförklaring. Anser både tingsrätten och jag.
Citera
2025-12-22, 09:01
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
DU tror det ja tillskillnad ifrån dina kollegor som säger det är så plus en massa andra lögner.

Högsta domstolens vägledning i fall liknande detta är i allra högsta grad fakta. Är ju liksom det man utgått från i detta fall.

Citat:
FÖ hur kan du tro Christer Petterson har mördat olof palme?

Offtopic:

Tja, det var ju det ENDA spåret där bevisningen öht räckte till åtal.

Och ja man kan mkt väl vara "idiot" mrn likväl klara av att dölja sitt ansikte någorlunda, bära en revolver under jackan, gå nära och trycka av, för att slutligen springa från platsen.

Och att Lisbet Palme inte blev ihjälskjuten trots försök, och på nära håll skulle tyda på att mördaren var en hitman som i actionfilmerna menar du?...njaee
Senast redigerad av Palfagel 2025-12-22 kl. 09:06.
Citera
2025-12-22, 09:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han har erkänt att han hörde hennes upprepade nej, sluta. Och att han fortsatte ändå framgår av Snapchatkonversationen och hans "förlåt" "trodde väl du ba drev" osv.

Och sedan bortförklara han sitt erkännande vid förhör. Väldigt dålig bortförklaring. Att han skrev som han gjorde i Snapchatkonversationen för att "rädda vänskapen " med målsägande och deras gemensamma vänner. Så märklig bortförklaring. Anser både tingsrätten och jag.
Allt det här händer bara i din värd och i ditt huvud, du försöker bara manipulera nya läsare och unga feministtjejer.
Citera
2025-12-22, 09:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Offtopic:

Tja, det var ju det ENDA spåret där bevisningen öht räckte till åtal.

Och ja man kan mkt väl vara "idiot" mrn likväl klara av att dölja sitt ansikte någorlunda, bära en revolver under jackan, gå nära och trycka av, för att slutligen springa från platsen.

Och att Lisbet Palme inte blev ihjälskjuten trots försök, och på nära håll skulle tyda på att mördaren var en hitman som i actionfilmerna menar du?...njaee
Palme var för en gångs sskull utran livakter på privat besök på bio, hur tänkte du christer skulle känna till det?

Dessutom fick polisen in i sin radio ett anrop+ om att uppdraget var slutfört var det med christer med sin polisradio tror du?

Nej han är inte mördaren 100% men det är bra du tror det för du är ganska ensam o0m det och det bevisar ju din kunskap om brottsfall i övrigt, som tex det här rättsfallet i tråden.
Citera
2025-12-22, 09:07
Medlem
Citat:

Dela med dig av FUP?
Citera
2025-12-22, 09:11
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Palme var för en gångs sskull utran livakter på privat besök på bio, hur tänkte du christer skulle känna till det?

Kan varit så enkelt att han sett honom där tidigare gå in. Och då kan en idiot också lista ut när han kommer ut.

Citat:
du tror det för du är ganska ensam o0m det

Förutom då poliser och åklagare som jobbade med fallet då , plus en tingsrätt( som ansåg brottet var styrkt) Och plus vittne,dvs lisbet palme

Citat:
och det bevisar ju din kunskap om brottsfall i övrigt, som tex det här rättsfallet i tråden.

Ja faktiskt. Eftersom jag faktiskt klarat hänvisa till fakta, vägledning från högsta domstolen
Citera
2025-12-22, 09:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Kan varit så enkelt att han sett honom där tidigare gå in. Och då kan en idiot också lista ut när han kommer ut.

Förutom då poliser och åklagare som jobbade med fallet då , plus en tingsrätt( som ansåg brottet var styrkt) Och plus vittne,dvs lisbet palme

Ja faktiskt. Eftersom jag faktiskt klarat hänvisa till fakta, vägledning från högsta domstolen

Vilka prejudikat hänvisar du till sa du?

Du accepterar inte HR då som frikände petterson?

CP springer på Palme avf en slump på stan när han ska gå på bio hämtar en pistol och väntar är din teori alltså
Citera
2025-12-22, 10:06
Medlem
Citat:

Känns det bra att ljuga om att det finns ett erkännande när killen uppenbarligen spekulerar och inte erkänner ett skit? Att du måste ljuga säger allt ni har noll och intet när det kommer till bevisning
Citera
2025-12-22, 10:08
Medlem
Citat:
Nej, det gör det inte. Det sitter bland annat unga akademiskt utbildade människor som nämndemän. Samt att där sitter en domare med juridisk kompetens. Vet inte vart du får dina märkliga fördomar ifrån. Du börjar närmast likna ett nättroll.

31-åringen har i övrigt i princip erkänt I Snapchatkonversationen. Och bortförklara sitt erkännande I förhör. Väldigt dålig bortförklaring i övrigt. Han har I princip satt dit sig själv.

Erkänt? Hon kommer med en anklagelse och han minns inget han är så pass snäll att han inte direkt avfärdar hennes anklagelse och du kallar det erkännande? Att ni måste ljuga för att inte hela caset ska rasa är faktiskt det yttersta beviset för att han är oskyldig finns inget som tyder på att han är skyldig
Citera
2025-12-22, 10:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 4everyoung
Dela med dig av FUP?

Har tyvärr inte FUP. Men domen finns i denna tråd. Och i domen finns Snapchatkonversationen.

Se nedan:

Snapchatkonversationen:

Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
Citera
2025-12-22, 10:28
Medlem
Citat:

Tror du att lögnen om att han erkänt blir mer sann om du upprepar den tillräckligt många gånger? Tyvärr funkar det inte så ju fler gånger du ljuger om det desto mer visar du att killen är fullständigt oskyldig måste man ljuga för att ens case inte ska falla ihop som ett korthus säger det allt det finns inga objektiva fakta som talar för att han är skyldig tvärtom han är bevisligen utsatt för en fälla av en hynda som bara vill ha pengarna
Citera
2025-12-22, 10:29
Medlem
Citat:
Har tyvärr inte FUP. Men domen finns i denna tråd. Och i domen finns Snapchatkonversationen.

Se nedan:

Snapchatkonversationen:

Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.

Precis finns inget erkännande där det är tydligt att han inte minns och han måste vara väldigt snäll som inte direkt avfärdar hennes anklagelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in