Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EldaEjBilPolisEtc
Är dessa teser lag?

Dessutom har hon ju både drogat honom och uppmanat honom att dricka så mycket som möjligt, allt för att kunna anklaga honom falskt och få skadestånd det är sanningen
Citera
2025-12-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Dessutom har hon ju både drogat honom och uppmanat honom att dricka så mycket som möjligt, allt för att kunna anklaga honom falskt och få skadestånd det är sanningen
Likt tidigare specifierat, det finns ingenting som bevisar din tes. Smuta sprida lögner.
Citera
2025-12-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Likt tidigare specifierat, det finns ingenting som bevisar din tes. Smuta sprida lögner.

Det är inga lögner det är sanningen jag räknat ut genom mina enorma kunskaper, det är bara du som är en känslostyrd åsna som inte fattar bättre
Citera
2025-12-27, 17:48
Medlem
Citat:
Det är inga lögner det är sanningen jag räknat ut genom mina enorma kunskaper, det är bara du som är en känslostyrd åsna som inte fattar bättre

Dina enorma kunskaper? Ger dig +1 i fantasi iaf. Att man själv inte förstår att det alltid finns mer att lära ju mer man lär sig, de förvånar mig. Du som har sådana enorma kunskaper borde veta detta.
Citera
2025-12-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Skulle du tycka det var värt 200,000 att bli våldtagen?
Självklart! Det är ju nästan en ny bil! Och skattefritt är de också!
Citera
2025-12-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyappetite
Dina enorma kunskaper? Ger dig +1 i fantasi iaf. Att man själv inte förstår att det alltid finns mer att lära ju mer man lär sig, de förvånar mig. Du som har sådana enorma kunskaper borde veta detta.

Oj jag märker att du är avundsjuk för att jag räknat ut sanningen och de exakta händelseförloppet, någon våldtäkt var det naturligtvis aldrig tal om, däremot att tjejen planerat de hela noga i hur hon ska sätta dit honom där råder inga tvivel som sagt jag har hela tiden varit faktastyrd det är så man kommer längst utgå från brottsplatsen
Citera
2025-12-27, 22:58
Medlem
Citat:
Oj jag märker att du är avundsjuk för att jag räknat ut sanningen och de exakta händelseförloppet, någon våldtäkt var det naturligtvis aldrig tal om, däremot att tjejen planerat de hela noga i hur hon ska sätta dit honom där råder inga tvivel som sagt jag har hela tiden varit faktastyrd det är så man kommer längst utgå från brottsplatsen

Låter lite som att du har en våt dröm att våldta kvinnor och barn, sök hjälp
Citera
2025-12-28, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeptikern81
Låter lite som att du har en våt dröm att våldta kvinnor och barn, sök hjälp

Verkligen inte och någon våldtäkt har ju inte hänt här heller, hon hittar på allt för att få skadestånd det var inte svårt att räkna ut
Citera
2025-12-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Fram med bevis på det ni påstår då. Utan bevis för det påstår så är det väldigt svårt att kalla sig själv faktastyrd.

Bara att läsa domen det är solklart och väldigt väldigt tydligt att tjejen hittar på för att få skadestånd
Citera
2025-12-28, 11:01
Medlem
Citat:
Verkligen inte och någon våldtäkt har ju inte hänt här heller, hon hittar på allt för att få skadestånd det var inte svårt att räkna ut

Har gått igenom hela tråden och har då inte sett någon dom, men tycker att snap visar tydligt att han visste vad han gjorde
Citera
2025-12-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeptikern81
Har gått igenom hela tråden och har då inte sett någon dom, men tycker att snap visar tydligt att han visste vad han gjorde

Nej snap konversationen är en fälla, han minns inget och är därför vänlig nog att inte direkt avfärda hennes anklagelse detta tolkar vissa som ett erkännande men det är ju helt fel
Citera
2025-12-28, 12:23
Medlem
Läser man snap konversationen och går stenhårt på fakta visar det att mannen inget minns och att kvinnan utnyttjar de till att sätta dit honom falskt och få skadestånd det är enda rimliga slutsatsen som går att dra, att han skulle klara av att våldta någon samtidigt som han är i princip avsvimmad av benso och alkohol är naturligtvis löjligt att ens tro, detta är en solklar setup, skruppellös brud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in