Citat:
Ursprungligen postat av
Biggan88
Förskolan jag jobbar på har samtalen ca 2-3 månader efter start, så det är nog olika. Vet andra förskolor i samma kommun som har samtalet i direkt anslutning till inskolningen, då syftet är att utvärdera hur man tycker inskolningen har varit, hur det känns. Syftet med vårt samtal efter några månader är att prata om den första tiden i förskolan, inskolningen följer vi upp löpande men inte i ett planerat samtal.
Jag har tidigare sagt att du inte behöver citera mig, det undanbedes tack! Okej att det är så på din förskola, men det var inte det jag frågade.
Hon skrev själv att det var sent pga att de varit sjuka så ofta.