Citat:
Ursprungligen postat av
lostsoulforever
Fruktansvärt. Men nu är karusellbilden borttagen och ersatt med en ny, lika sorglig karusellbild fast en där Lars faktiskt sitter i karusellen. Fanns det inte några andra besökare?
Katastrofal uppdatering. Det enda jag vet är att dom bor i en trist stuga och Lars har åkt karusell själv.
Jag bor iofs i sthlm. Men vad i helvete? Ungen har aldrig fått åka karusell tidigare? Jag är iofs från en annan generation, men en sak sa jag till mig själv: visa dina barn världen. Klappar mig på bröstet, jo fan hela Sverige är gjort från smygehuk o uppåt, bilat genom Europa, bilat i usa. Men h har inte ens sett Dalarna tidigare? Född under en sten, bor under en sten (smålandsstenar man hör ju) men kul att L äntligen får åka karusell… riktig jävla pajas! Verklighetsfrånvända smålandsbor.