Igår, 18:23
  #43861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fruktansvärt. Men nu är karusellbilden borttagen och ersatt med en ny, lika sorglig karusellbild fast en där Lars faktiskt sitter i karusellen. Fanns det inte några andra besökare?

Katastrofal uppdatering. Det enda jag vet är att dom bor i en trist stuga och Lars har åkt karusell själv.
Jag bor iofs i sthlm. Men vad i helvete? Ungen har aldrig fått åka karusell tidigare? Jag är iofs från en annan generation, men en sak sa jag till mig själv: visa dina barn världen. Klappar mig på bröstet, jo fan hela Sverige är gjort från smygehuk o uppåt, bilat genom Europa, bilat i usa. Men h har inte ens sett Dalarna tidigare? Född under en sten, bor under en sten (smålandsstenar man hör ju) men kul att L äntligen får åka karusell… riktig jävla pajas! Verklighetsfrånvända smålandsbor.
Citera
Igår, 18:24
  #43862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Där kom den, helt ensamna vid tom karusell💨

Haha insåg varför hon tog bort karusellbilden och ersatte den med en ny… för att man inte ska se hur ensamma dom är
Citera
Igår, 18:27
  #43863
Medlem
Kan inte säga att det lockar direkt att åka dit om man bara sett Hannas reklam - en trött karusell..är det allt som finns?
Citera
Igår, 18:32
  #43864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fruktansvärt. Men nu är karusellbilden borttagen och ersatt med en ny, lika sorglig karusellbild fast en där Lars faktiskt sitter i karusellen. Fanns det inte några andra besökare?

Katastrofal uppdatering. Det enda jag vet är att dom bor i en trist stuga och Lars har åkt karusell själv.


Jag får känslan av att dem gått ut sent/tidigt för att slippa folk..
Citera
Igår, 19:08
  #43865
Medlem
Ja, tänk utanförskapet i influencervärlden. Patte umgås med sin bästis och h har ingen förutom dom hon åkte med. Tragiskt liv. Men h är väl nöjd o det är i huvudsaken.
Citera
Igår, 19:09
  #43866
Medlem
Alltså ja jösses, sällan har jag blivit så oinfluerad till att åka någonstans som dit utifrån det H delat. Undrar om Leksand Resort känner sig nöjda med reklamen?
Citera
Igår, 19:16
  #43867
Medlem
Jag undrar om de som arbetar med samarbetet håller koll på vad influenserna lägger ut

Hade inte varit nöjd om jag gett jobb till någon Som inte säljer in Leksand tillräckligt bra om det nu var tanken
Citera
Igår, 19:35
  #43868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kan inte säga att det lockar direkt att åka dit om man bara sett Hannas reklam - en trött karusell..är det allt som finns?
Haha ja med husvagnar i bakgrunden det kunde lika gärna ha varit en sån polsk kringresande karusell på torget i Smålandsstenar. Bra reklam..not.
Citera
Igår, 20:02
  #43869
Medlem
Det måste såklart komma mer
Skillnaden mellan H och P är att man får vara med i nuet. Iaf känslan av. H berättar antingen när hon ska göra nåt eller redan gjort.
Visst alla är olika men ja det är lite annorlunda att vara snart 30 och aldrig vart längre upp än så i landet så det var på tiden.

Edit: hon är visst 31
__________________
Senast redigerad av Upp-till-bevis Igår kl. 20:19.
Citera
Igår, 20:07
  #43870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Där kom den, helt ensamna vid tom karusell💨

En annan influencer har också lagt upp där ifrån. De är också ensamma i karusellen och tåget.
Citera
Igår, 20:35
  #43871
Medlem
Hahahahahaa älskar att hon bytte ut den första bilden mot en där Lasse sitter i vagnen efter att ha läst här men behöll samma text. Stolt som en tupp 🤣 jovars.

Var d allt som hände idag?
Citera
Igår, 20:36
  #43872
Medlem
På tal om ingenting så tror jag inte att Hanna är speciellt kär i Kebaben. Hon vet nog bara att om han försvinner så har hon verkligen ingen förutom sin mamma. Hon skulle inte klara sig en dag utan honom. Sorgligt egentligen. Men det är bara mina spekulationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in