2025-11-27, 10:44
Medlem
Det är väldigt obehagligt att läsa alla hyllningar hon får på sina inlägg. Oavsett vad hon pratar om. Finns det verkligen ingen som ser igenom henne och vågar ifrågasätta det hon säger? Det kan inte vara nyttigt att bli så höjd till skyarna. Egot växer sig allt större och hon tappar mer och mer verklighetsuppfattning.
Citera
2025-11-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Det var jag väldigt svårt att tro… hon tjänar för mycket och hennes boende kostar bara driftkostnad.

👍
Citera
2025-11-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Det är väldigt obehagligt att läsa alla hyllningar hon får på sina inlägg. Oavsett vad hon pratar om. Finns det verkligen ingen som ser igenom henne och vågar ifrågasätta det hon säger? Det kan inte vara nyttigt att bli så höjd till skyarna. Egot växer sig allt större och hon tappar mer och mer verklighetsuppfattning.
Hon tar bort och blickar folk som inte tycker som henne.
Mig blocka hon för jag skrev hon borde starta en ny go found me till städhjälp😂
Citera
2025-11-27, 15:10
Medlem
Imorgon fredag ska det tydligen handla hennes familj något riktigt bra. Säger hon på händelse.
Citera
2025-11-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det tror jag inte heller och har aldrig trott på det. Tydligen har han försökt renovera det i hur länge som helst men gör aldrig klart något och har inte heller satt ut till försäljning. Tror inte han är bra på att göra saker helt ärligt, ofta i vloggarna är det ju ”gör det sen för att…” istället för att lösa problemet på en gång. Att ta tag i husförsäljning m.m. kräver en hel del tankekraft och handlingskraft.
Tyvärr inte konstigt om man jobbar borta hela veckorna jämt.

Om Ellie trott eller tror att de skulle bli riktiga sambos inom kort har hon varit naiv, igen.

Stefan har skulder och har utmätning på lönen på över 10.000 kr i månaden. Ellie visste nog inte det för ett år sen. Stefan har haft utmätning sen 2022. Jag skulle inte heller vilja flytta ihop med nån med så mycket skulder.
Citera
2025-11-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Stefan har skulder och har utmätning på lönen på över 10.000 kr i månaden. Ellie visste nog inte det för ett år sen. Stefan har haft utmätning sen 2022. Jag skulle inte heller vilja flytta ihop med nån med så mycket skulder.

Inte jag heller, om han inte visade att han försöker lösa det. Jag vet inte om jag ska skriva det jag tycker o tror, men iallafall, jag kan gissa att S är kanske lite slarvig eller har svårt ta slutgiltiga beslut så hans försäljning har varit på G i flera år men det bara händer inte. Så har han skulder och utmätning. E är trots det knäppa hon gör noga med sin ekonomi och när hon tar beslut om saker verkar hon iallafall göra dem (om det inte handlar om städning men det finns trots allt viktigare saker hon iallafall gör som flyttar för att ordna trygg ekonomi).

Skulle han inte försöka lösa sina problem tror jag det kan bli problem mellan dem. Tex att han inte säljer och därför inte kan betala av skulderna och slippa utmätning. Då ska hon nästan försörja honom också, som hon antagligen gjort när han var arbetslös (minns ju den där frågestunden när någon frågade om delad ekonomi och att det blev lite stelt).
Citera
2025-11-27, 22:43
Medlem
Dom ska vänta med att julpynta i två veckor pga nån anledning som hon sen ska berätta…?
Citera
2025-11-28, 02:04
Medlem
Lutheras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Dom ska vänta med att julpynta i två veckor pga nån anledning som hon sen ska berätta…?
Hej,
Det är för att Currylinjerna ska räta ut sig till max så man inte snavar på dem.

Tack
/Lu
Citera
2025-11-28, 08:33
Medlem
Nu är hon inne på att hon har nån annan diagnos gällande huden. Det är nya grejer hela tiden. Det pratade hon om i senaste vloggen.

Sen har jag märkt länge att hon ofta har smutsiga kläder på sig. Hon tvättar nog inte så ofta. Jag skulle inte vilja känna hennes kroppsdoft eftersom hon inte duschar särskilt ofta och inte använder deo och tar på sig så sketna kläder.
Citera
2025-11-28, 11:22
Medlem
De ska inte fira jul ihop i år. Var och en för sig. Med sina familjer.
Citera
2025-11-28, 12:27
Medlem
Bomb sonen ska inte fira med Ellie. Han ska fira "nån annanstans" sa hon först. Sen säger hon: "med sin flickvän"
Han kanske sitter inne
Citera
2025-11-28, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara

Håller med till 100%
Senaste vloggen spolade jag igenom snabbt.
Hon var så sjukt speedad. Riktigt obehagligt faktiskt.
Och dom stackars ungdomarna skulle vara med också. Sjukt pinsamt. Faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in