Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-14, 12:41
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
1+ på denna..

Bara att dom tror att rapsoljan som producerades vid andra världskriget är densamma som dagens är ju bara pinsamt 🤦🏼‍♀️
Nej, rapsolja är inte farligt och det finns inget hälsomässigt skäl att undvika den. Tvärtom är rapsolja en nyttig olja som innehåller umättade fetter, inklusive omega-3, och kan bidra till att sänka blodfetter och minska risken för hjärt-kärlsjukdomar. Myter om att den skulle vara skadlig och inflammatorisk stämmer inte.
Hon måste sluta att sprida felaktigheter
Citera
2025-10-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Haha hur kan hon vara så dum?
Delar Tobias Hietala, MLM:are och ljuger i sina konspirationsteori-uttalanden.

Skrattretande att hon delar att rapsolja är så farligt enligt Hietala (som drar den gamla tröttsamma att rapsolja användes inom industrin, det är inte ens samma typ av raps man använde i industrin vs matoljan, och det finns inga bevis för att rapsolja skapar cancer eller inflammation, bara att bränd rapsolja innehåller cancerframkallande ämnen precis som stekt och grillat kött m.m)

Hon är rädd för rapsolja men SNUSAR!
Hon är rädd för rapsolja men vågar ta sprutorna som förändrar hennes immunförsvar (och förhoppningsvis lugnar huden). (Jag säger inte sprutorna är fel eller farliga men denna typ av läkemedel påverkar hennes immunförsvar direkt och det är mer okej än rapsolja enligt henne… Dessa läkemedel kan också leda till riktigt allvarliga sjukdomar om något går fel).

Tydligen duger det bara när hon tycker sig må tillräckligt dåligt eller tycker något är tillräckligt gott. Då skiter hon i sina konspirationsteorier och värderingar.
Kör hon med konspirationsteorier för att hon verkligen tror på det (men använder farligare saker själv och är riktigt puckad) eller gör hon det för att hon vet att då får hon många följare? För att tro på konspirationsteorier är ju idag vanligt och ett sätt att vända sig mot samhället.

Hon är ju en antivaxxare också, en stolt sådan! Rapsolja finns i bregott och flytande smör också. Hon skrämmer upp människor! Brukar hon fråga på alla restauranger hon ätit på i år ifall något innehåller rapsolja tro, tror inte det.

Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon kan inte erkänna att allt skit hon lagt pengar på, som skulle göra henne frisk, inte fungerade och gjorde slut på hennes pengar.

Hade hon varit så bra hade hon inte tackat ja till UVB på sjukhuset. Man gör ju inte en behandling som känns onödig. Men hennes hud har gått i vågor hela tiden senaste året och har inte blivit bättre av tarmreningar, smoothies, kosttillskott m.m.

Precis, hon kommer till slut ändå säkert säga att det är kinesiologens alla råd, medikament och kurer som gjort henne frisk. Hon fortsatte också med UVB fast det blev sämre rätt fort.

Citat:
Ursprungligen postat av RonjaRovardotterr
Tror jag det att hon sjunger med 100 tusen kronor ca mer på kontot

100% sant. En rejäl månadslön för Stefan.
Citera
2025-10-14, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Hon är ju en antivaxxare också, en stolt sådan! Rapsolja finns i bregott och flytande smör också. Hon skrämmer upp människor! Brukar hon fråga på alla restauranger hon ätit på i år ifall något innehåller rapsolja tro, tror inte det.

Precis, hon kommer till slut ändå säkert säga att det är kinesiologens alla råd, medikament och kurer som gjort henne frisk. Hon fortsatte också med UVB fast det blev sämre rätt fort.

100% sant. En rejäl månadslön för Stefan.
Rödljus lampan kan man få brännskador och inflammation av och det va just det hon fick men inte ett ord om det.
Citera
2025-10-14, 18:27
Medlem
Klagar på att man inte ska få medicin för man kan bli beroende & tycker det är ett skämt… är det inte det hon suttit och predikat om på beroende podden & nyhetsmorgon???
Skänk pengar för att GÖRA något inte för att köpe Lego… hihi hur mkt Lego har han nu efter alla dessa gånger..
Citera
2025-10-14, 18:30
Medlem
Ett Lego för 1000kr alltså jag orkar inte bara 99000kr kvar men vi säger de va Åsa
Citera
2025-10-14, 18:41
Medlem
HERREGUD vad Ellie gör sig till i början på dagens vlogg! Tragiskt. Hoppas att folk ser henne ute när hon inte filmar. Då kan hon nog både gå och prata normalt
Citera
2025-10-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
Ett Lego för 1000kr alltså jag orkar inte bara 99000kr kvar men vi säger de va Åsa
En följare att specifikt skänkt 1000 kr till Mellon. Undra om Ellis andra tre barn någongång får nåt. Eller Stefans barn.
Citera
2025-10-14, 18:58
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag vet inte om jag borde kommentera hennes senaste vlogg…..

Eller jag skriver det här lilla till att börja med.. Stefan hade alltså varit hemma o hjälpt Ellie i 3 veckor när han hjälper henne med ny omläggning i slutet på vloggen… Vad har han hjälpt henne med exakt kan jag undra? För det var iaf första gången han hjälpte henne med omläggningen!

Hon har helt säkert ont men skådespeleriet vid omläggningen verkar förvåna både Stefan o lillpojken…. PiNsAmT
Citera
2025-10-14, 19:03
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25

Tänkte precis samma… Tack påhittade Åsa för slanten… skänkte du påhittade Åsa samma storlek på slanten till storebröderna oxå? Inte skulle väl följarna oxå särbehandla barnen precis som Ellie gör…

Maaaaaagiskt 🪄
Citera
2025-10-14, 19:12
Medlem
Stefan berättar ett Ellie har varit ute och kört bil i vloggen idag. Då körde hon alltså bil själv i början av oktober och har inte alls varit isolerad och inte kunnat göra något själv.
Citera
2025-10-14, 19:15
Medlem
Hon går ändå bra innan behandlingen sen säger hon efter att de känns bättre så går hon värre och klagar på smärtan & tycker dom borde ge henne smärtstillande, HON SLUTAR INTE SOLA RÖDLJUS LAMPA
Citera
2025-10-14, 19:17
Medlem
Den här vloggen kände jag bara oh my god.

Värsta skådespelet ever.
Och ”Åsa” så givmild hon är.
Ja, både Mellon och Stefan verkar chockade över Elis skådespeleri ikväll. Ha ha. Det här är ju inte klokt.

Och snacka om att vilja provocera med detta dyra Lego idag.
Tror inte det finns någon Åsa. Bara hitte på.

Förra vloggen så var du superpigg Ellie.
Det här börjar bli intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in