Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Se nedan:

"Snapchatkonversationen:

Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

Hans svar: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”.

...........

För att det ska räknas som våldtäkt, behöver det ha skett något som är jämförbart med samlag. Så antingen har han penetrerat henne med dolmen eller med fingrarna eller liknande.

Om han "bara" gjorde något mellan blygläpparna, men utan att penetrera, så hade han dömts för sexuellt övergrepp istället.

Hon fiskar efter ett erkännande i skriftlig form.
Han var full och hon utnyttjade det hela.
Snabba cash.
Citera
2025-11-24, 10:44
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Hon fiskar efter ett erkännande i skriftlig form.
Han var full och hon utnyttjade det hela.
Snabba cash.

Jepp, det väl planerat av henne, som sagt tidigare så hade killen erkänt precis vad som helst för att göra henne till lags.
Citera
2025-11-24, 11:19
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zergler
Jag uppskattar alltid den undanliggande sexismen, homofobin och rasism som ses på flashback, goddag på er alla yxskaft som tycker att man ska utvisa våldtäktsmän så fort dom är migranter men så fort det handlar om svenska eller ospecificerade män så är det helt plötsligt kvinnans fel och det "förstör mannens liv att sitta i fängelse".

Precis, utlänningarna skall inte komma hit och våldföra sig på våra kvinnor. Det förstår ju vem som helst.
Citera
2025-11-24, 11:52
Medlem
Vem är mannen?
Citera
2025-11-24, 11:54
Medlem
Van.Goats avatar
Bra. Spärra in smutsen.
Glad att se lite högre straff på sånt här. Äntligen.

Skrämmande att se alla jävla incels i den här tråden.

Aldrig under mitt 40-åriga liv har jag behövt tjata eller kladda på tjejer för att få sex. När båda vill, så vet man det.

Fan, ha lite fingertoppskänsla eller ta konsekvenserna. Jävla retards är ni.
Senast redigerad av Van.Goat 2025-11-24 kl. 11:56.
Citera
2025-11-24, 12:00
Medlem
Alltså, ganska saftigt utdömt skadestånd ändå, 220k för rätt så knapphändig bevisning då. Hur lång tid kan detta ha tagit i anspråk rättegångsmässigt, en dag eller en halv för förhandling?

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Så bra vänner verkar de inte ha varit. En vän anmäler väl dessutom inte en vän i första taget men här kan man börja misstänka att skadeståndet kommit in i bilden? Pengar får många människor att tappa kontrollen.

Är det inte mest kvinnor som "råkar" hamna i säng med någon för att sen ångra sig och anmäla våldtäkt? ☺️
Citera
2025-11-24, 12:01
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van.Goat
Aldrig under mitt 40-åriga liv har jag behövt tjata eller kladda på tjejer för att få sex.

Du, vi skriver ner det. Var det något mer du ville?
Citera
2025-11-24, 13:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Det handlar helt enkelt om att mannen i detta fall saknar moralisk kompass. Jag har delat säng med kvinnor utan att känt att jag måste pilla i dom eller tjata mig till sex.

Men nu har inte du varit på plats och sett händelseförloppet, dina egna erfarenheter på det här området är dessutom helt ovidkommande.

Du ignorerar också varför kvinnan valde att sova med honom trots hans påstådda snedsteg tidigare.

Nåt skumt är det med det hela.
Citera
2025-11-24, 13:17
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu har inte du varit på plats och sett händelseförloppet, dina egna erfarenheter på det här området är dessutom helt ovidkommande.

Du ignorerar också varför kvinnan valde att sova med honom trots hans påstådda snedsteg tidigare.

Nåt skumt är det med det hela.

Är det bekräftat att dessa två tidigare haft sex med varandra?
Citera
2025-11-24, 13:43
Medlem
Majsmannen2s avatar
Kanske missat den informationen då ber jag om hänsyn.

Men hur kommer det sig att samtalet dem mellan förs via text dagen efter?

Dom vaknar inte upp på samma plats alltså?

Hon springer iväg från lägenheten för att inte återvända till den under natten och ber istället om sovplats någon annanstans?
Citera
2025-11-24, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Precis, utlänningarna skall inte komma hit och våldföra sig på våra kvinnor. Det förstår ju vem som helst.

Nä det vill vi ju göra själva sen ska vi hålla varandra om ryggen å såga att tjejen planerat det!
Citera
2025-11-24, 13:48
Medlem
ReiseReises avatar
Så dom hade supit sig fulla ihop, hon tog med honom hem, och de sov i samma säng?
Vilken jävla fälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in