Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
En fundering, är det inte oftast yngre tjejer/kvinnor som "utnyttjar systemet" eller har jag fel i den analysen?
Jo, för det är oftast unga tjejer som vill komma åt enkla pengar på alla sätt än riktigt jobb.
Tyvärr har det blivit en pandemi med nya generationerna.
Och jag förstår dom. Varför skulle en tjej jobba på ICA eller något lager varje vardag för en slant oå kontot varje månad, eller utbilda sig massa år för att sedan sitta och löneslava 50 år när dom enkelt kan lägga ut lite bilder online och dra in stora pengar.
Alternativt suga av äldre män och kalla det sugardaddy-relation.
Vill man däremot åt en stor hacka på kort tid och är skadad nog att inte få skuldkänslor så har man sex med någon och bygger ihop en juridisk hållbar story, steg för steg, och får en stor summa pengar direkt.
Jag menar, antingen får du suga många gubb-kukar för att nå upp till några hundra tusen kronor insatta på banken eller anmäla 1 person för våldtäkt.
Fler och fler tjejer har insett det helt enkelt.
Smarta tjejer, tid är pengar. Lite jobb för stor utdelning är ju allas dröm.
Hade män haft samma möjligheter till lätta pengar på den fronten så hade vi gjort det 100 gånger oftare, tyvärr. Istället får männen som inte vill jobba sälja droger och annat riskabelt.