Citat:
Så bra vänner verkar de inte ha varit. En vän anmäler väl dessutom inte en vän i första taget men här kan man börja misstänka att skadeståndet kommit in i bilden? Pengar får många människor att tappa kontrollen.
Är det inte mest kvinnor som "råkar" hamna i säng med någon för att sen ångra sig och anmäla våldtäkt? ☺️
Är det inte mest kvinnor som "råkar" hamna i säng med någon för att sen ångra sig och anmäla våldtäkt? ☺️
Hon testar om han är ångerfull på riktigt. Men han visar ingen genuin ånger/inga skuldkänslor/ingen förståelse för att han har utsatt henne för en våldtäkt. Då blev det nog rätt lätt för henne att anmäla.
Hade han visat genuin ånger och tagit på sig ansvaret över våldtäkten. Så hade hon sannolikt fått väldigt svårt att anmäla honom.
Läs hela Snapchatkonversationen och i synnerhet de två sista meningarna. Förmodligen där hon beslöt sig för att anmäla honom. När han verkade korkad och skyllde ifrån sig.
Snapchatkonversationen:
"Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig". "