Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Ja folk har en tendens att tro det…

Nej hon hittar ju inte på. Det är ju uppenbart att det har hänt. Det vet du själv. Hitta inte på nu

Snarare det är uppenbart för alla som klarar av att se på det objektivt att hon bara hittar på
Citera
2025-12-07, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Var har det framkommit något om minnesförlust?

Framkommer tydligt i snap konversationen att han inte minns vad hon yrar om detta passa hon på att utnyttja för att kunna sätta dit honom falskt och få skadestånd
Citera
2025-12-07, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Framkommer tydligt i snap konversationen att han inte minns vad hon yrar om detta passa hon på att utnyttja för att kunna sätta dit honom falskt och få skadestånd
Han låtsas ju bara
Citera
2025-12-07, 20:22
Medlem
Citat:
Han låtsas ju bara

Mer troligt att det är hon som bara låtsas
Citera
2025-12-07, 20:25
Bannlyst
Citat:
Mer troligt att det är hon som bara låtsas
Nej, faktiskt mer troligt att det är han som låtsas. Är man skyldig till ett brott, vilken han de facto är (och vi är överens om att rubriceringen våldtäkt är lite väl tilltaget i sådana här fall), är det inte konstigt att man försöker neka till det
Citera
2025-12-07, 20:26
Medlem
Citat:
Nej, faktiskt mer troligt att det är han som låtsas. Är man skyldig till ett brott, vilken han de facto är (och vi är överens om att rubriceringen våldtäkt är lite väl tilltaget i sådana här fall), är det inte konstigt att man försöker neka till det

Vill man tjäna 200 k skattefritt för minimal ansträngning är det också troligt att man skriver på det sättet hon gör
Citera
2025-12-07, 20:33
Bannlyst
Citat:
Vill man tjäna 200 k skattefritt för minimal ansträngning är det också troligt att man skriver på det sättet hon gör
Jag tror väldigt få ens tänker tanken… och jo då, en hel del ansträngning är det
Citera
2025-12-07, 20:38
Medlem
Citat:
Jag tror väldigt få ens tänker tanken… och jo då, en hel del ansträngning är det

Nej att kvinnor falskanmäler våldtäkt för att få skadestånd är inget ovanligt, nej det är några timmars jobb genom polisförhör och rättegång 200 k för det är jävligt bra betalt så inte så konstigt att det är så vanligt som det är
Citera
2025-12-07, 20:41
Medlem
Nån som har koll på om rättegångsinspelningen kommer ut snart på t.e.x prime crime? Är intresserad av att höra fler detaljer.
Citera
2025-12-07, 20:48
Medlem
Citat:
Som sagt du är ensam i tråden om att tolka det så och det är för du tolkar allt till kvinnans fördel rent av löjligt är det, sen är det pinsamt att erkänna minnesförlust så det gör han inte utan låtsas hänga med vad hon menar men det är uppenbart att han inte fattar vad hon snackar om om man klarar av att läsa mellan raderna

Jag tror att hon var på honom i bilen. Sen ångrade sig när de kom hem. Dock verkar killen veta att han gjort något sexuellt mot hennes vilja.

Jag har inte sett något om att samlaget ska vara fullbordat heller, verkar som hon faktiskt har gått när han börjat.

Det är bara en teori, svårt att veta mer utan att få lyssna på rättegången.

Läxan för killen är att sluta supa ned sig. Lätt att vara efterklok dock.

Anledningen att jag tror tjejen var på honom i bilen är därför att annars hade hon aldrig låtit honom följa med hem. Det är jätteorimligt att han var på henne, hon sa nej jättemycket och sedan ändå tar hon in honom.
Citera
2025-12-07, 20:49
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antar de inte är kompisar längre?

Säger du det?

Eller har hon Stockholm-syndrome?
Citera
2025-12-07, 20:53
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Inte första gången..undra hur många fler.

30 år gammal och vet inte vad Nej eller Sluta betyder..

"Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev"

"Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder"

Oh please.

Hon VISSTE tydligen om att han har gjort detta förut, och fortfarande så bjuder hon in han.

Detta är en av enstaka fall där jag tycker att båda har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in