Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag har inte skrivit något om kvinnor som suger av dyngfulla män. Det finns inget att minnas. Ljuger du medvetet? Eller önskar du ta tillbaka ditt felaktiga påstående?

Du skrev att om en kvinna som skulle utföra oralsex på en berusad man som inte gett sitt samtycke.
Citera
2026-01-06, 19:23
Medlem
FarsistFemenists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Du skrev att om en kvinna som skulle utföra oralsex på en berusad man som inte gett sitt samtycke.
Det här handlar ytterst om intelligens och intellektuell nivå.

När det finns människor som på fullt allvar menar att om en person som utsätts för sexuella övergrepp inte kan uttrycka ett tydligt verbalt nej eller ännu värre, inte gör fysiskt motstånd så är det inte en våldtäkt.

Detta oavsett om offret är ett litet barn eller en vuxen person som är inkapaciterad.

Allt du försöker förklara förnekas och avfärdas reflexmässigt.
Fakta, juridik och moral spelar ingen roll.

Det här är inte en vanlig åsiktsskillnad det är en fundamentalistisk tankestruktur.
Så hårt inprogrammerad att det är fullständigt meningslöst att försöka nå fram med resonemang.

Det är som att försöka övertyga en fluga om att honung är bättre än avföring.
Flugor dras till skit, oavsett hur mycket du förklarar.
Citera
2026-01-06, 22:09
Medlem
Citat:
Det du hittar på i ditt eget huvud är inte fakta.

Hela din story om benzo är alltså påhittad i din egetön misogyna fantasivärd. Bra, då vet vi.

Tvärtom det är resultat av 100 procent objektiv och faktastyrd granskning av en person som har enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende juridik med mera så jo man kan säga att det är fakta det är sanningen och det ser man lätt när man klarar av att lägga känslorna åt sidan man måste iofs ha mina talanger också och det är svårt för er medelmåttor
Citera
2026-01-06, 23:11
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Jaha. Var då?
Citera
2026-01-06, 23:18
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarsistFemenist
Det här handlar ytterst om intelligens och intellektuell nivå.

När det finns människor som på fullt allvar menar att om en person som utsätts för sexuella övergrepp inte kan uttrycka ett tydligt verbalt nej eller ännu värre, inte gör fysiskt motstånd så är det inte en våldtäkt.

Detta oavsett om offret är ett litet barn eller en vuxen person som är inkapaciterad.

Allt du försöker förklara förnekas och avfärdas reflexmässigt.
Fakta, juridik och moral spelar ingen roll.

Det här är inte en vanlig åsiktsskillnad det är en fundamentalistisk tankestruktur.
Så hårt inprogrammerad att det är fullständigt meningslöst att försöka nå fram med resonemang.

Det är som att försöka övertyga en fluga om att honung är bättre än avföring.
Flugor dras till skit, oavsett hur mycket du förklarar.

Nej, det förhåller sig förstås tvärtom. Om personen ifråga är mycket berusad, inkapaciterad eller ett litet barn har denne blivit utsatt för ett sexuellt övergrepp eller våldtäkt. Det är när personen ifråga istället är vaken och nykter och fri att göra som denne vill som det är skillnad. Då har personen inte utsatts för ett övergrepp.

Moral och fakta spelar en avgörande roll. Du måste just se till vem personen är och i vilken situation han eller hon befinner sig i.
Citera
2026-01-07, 01:05
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Så om din kompis vill penetrera dig i anus och du upprepade gånger säger nej, slårbort hans händer och drar upp dina som han försöker dra ner och att han till slut kör upp sina fingrar och penis i dig så är det helt ok?

Att kalla den oönskade penetreringen av ditt anus en våldtäkt vore ju ett hån mot riktiga offer.

Eller kanske hålla dig utsvulten under en hel dag utöver någon liten aptitretare här och där, sedan tar jag med dig hem till mig, trots din berusningsgrad, säger samtidigt trots du ber om lite näring, att nej det kommer du inte i närheten av.

Sen väl hemma dukar jag upp det godaste bordet, kan riktigt se hur din saliv sätter igång att rinna, varpå jag självklart som den trevliga kompis jag är, välkomnar dig till att sitta ner, har ställt fram en härlig talrik mat vid den plats jag ber dig att sitta.

Frågar sedan om du inte ska smaka lite och håller fram en tugga framför din hungriga mun?

Visst smakar du.

Men nästa dag riskerar du 3 år av din frihet för stöld.

Vem gjorde mest fel i detta exempel? Utan att vi behöver blanda in massa anus och penis.
Citera
2026-01-07, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Tvärtom det är resultat av 100 procent objektiv och faktastyrd granskning av en person som har enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende juridik med mera så jo man kan säga att det är fakta det är sanningen och det ser man lätt när man klarar av att lägga känslorna åt sidan man måste iofs ha mina talanger också och det är svårt för er medelmåttor

Taskig självinsikt?
Citera
2026-01-07, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jaha. Var då?

Som sagt minnessvag. Du får hålla koll på dina uttlanden så håller jag koll på mina.

Men det var i samband med att du ville göra offret ansvarig för att hon blivit våldtagen. Detta då våldtäktsmannen var berusad och offret nycktert.

I samma inlägg kallade du även en våldtäkt för att "ha sex" och menade att det nyktra våldtäktsoffret "utnyttjat" den berusade våldtäcktsmannen som du menade befann sig i ett utsttt läge då han genomförde våldtäkten i ett berusat tillstånd.

Säger en hel del om vilken människa du är.
Citera
2026-01-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Eller kanske hålla dig utsvulten under en hel dag utöver någon liten aptitretare här och där, sedan tar jag med dig hem till mig, trots din berusningsgrad, säger samtidigt trots du ber om lite näring, att nej det kommer du inte i närheten av.

Sen väl hemma dukar jag upp det godaste bordet, kan riktigt se hur din saliv sätter igång att rinna, varpå jag självklart som den trevliga kompis jag är, välkomnar dig till att sitta ner, har ställt fram en härlig talrik mat vid den plats jag ber dig att sitta.

Frågar sedan om du inte ska smaka lite och håller fram en tugga framför din hungriga mun?

Visst smakar du.

Men nästa dag riskerar du 3 år av din frihet för stöld.

Vem gjorde mest fel i detta exempel? Utan att vi behöver blanda in massa anus och penis.

Självklart mannen som inte hörsammat ett flertal verbala och fysiska nej och genomfört en våldtäckt.

Att du låter någon du känner sova över innebär inte att vederbörande får göra exakt vad denne vill.

Så frågan kvarstår, om någon penetrerar dig mot din vilja, är det då ok för att du erbjudit en sovplats till din kompis?
Citera
2026-01-07, 10:25
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

Så frågan kvarstår, om någon penetrerar dig mot din vilja, är det då ok för att du erbjudit en sovplats till din kompis?

Jag är ingen motståndare till att folk ska göra grejer emot någons vilja.

Vad jag reagerar på i detta fall är att hennes vilja inte höll en fast och konsekvent linje.

Hon hade kunnat avstyra denna händelse vid flertalet tillfällen. Men valde självmant att fortsätta.

Var även väldigt otydlig mot en som beskrivs ha varit tokfull. Pgr av att hon själv inte verkade förstå sin egen vilja.

Hon kanske hatar sig själv och ville att precis det här skulle hända, för fanns det en genuin vilja/önskan att undvika detta så hade hon lätt kunnat välja den utvägen.

Men klart som fan snubben är dum som ens kryper ner i samma säng som denna handgranat.
Citera
2026-01-07, 11:35
Medlem
Citat:
Taskig självinsikt?

Knappast, jag har räknat ut sanningen och jag kommer fortsätta sprida den en fullständigt oskyldig människa har fått sitt liv ödelagt för hon vill tjäna pengar
Citera
2026-01-07, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Jag är ingen motståndare till att folk ska göra grejer emot någons vilja.

Vad jag reagerar på i detta fall är att hennes vilja inte höll en fast och konsekvent linje.

Hon hade kunnat avstyra denna händelse vid flertalet tillfällen. Men valde självmant att fortsätta.

Var även väldigt otydlig mot en som beskrivs ha varit tokfull. Pgr av att hon själv inte verkade förstå sin egen vilja.

Hon kanske hatar sig själv och ville att precis det här skulle hända, för fanns det en genuin vilja/önskan att undvika detta så hade hon lätt kunnat välja den utvägen.

Men klart som fan snubben är dum som ens kryper ner i samma säng som denna handgranat.

Att flera gånger säga nej (vilket han medger att han hört) puttat bort hans händer samt dragit upp trosorna när han försökt dra ner dem låter väldigt konsekvent. Hur mycket tydligare kan det bli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in