Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-23, 16:00
Medlem
Onanikrems avatar
Nu är det intressant vad det är är för filur. Babberadarn lyser inte hos hos mig, detta verkar vara en pursvenska Kalles kaviar. Så kläm ut med ett namn! Än skämmigare om det är en svensk!
Citera
2025-11-23, 16:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Hur vet du att hon visste det innan?
Stod i hennes chatt att hon visste han antastat andra tjejer.
Citera
2025-11-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Stod i hennes chatt att hon visste han antastat andra tjejer.
Står det i chatten att hon visste det innan händelsen?
Citera
2025-11-23, 16:03
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Stod i artikeln länkad "sexuella handlingar som är jämförlig med samlag" Känns som det var fingrad. Övrigt vet jag inte. Han fick tre år så han nöp henne inte i bröstvårtan i alla fall.
Ok. I dagens Sverige där allt kan vara våldtäkt å dömas för, så som att ha stött lite hårdare vid en pumpning å juckat en gång för mycket så säger inte mig det så mycket. Jag skulle vilja läsa fup:en.

Sen vet vi ju inte heller om det små flörtades å om hon exempelvis stod i bh å trosor medans hon bäddade. Det kan nog ställa till det i huvudet hos en pissfull omdömeslös person som har för vana att tafsa å så.

Sen så har vi ju ingen aning om hon gjorde nån slags invit. Det har ju hänt förut att kvinnor har retats lite. För vi kan vara retstickor. Det sticker jag inte under stolen med.. Så jag tar ingen av dom i försvar. Jag anser bara att det hade kunnat förhindrats, så som att exempelvis låta tafsaren sova på soffan om han nu bodde så långt ifrån där festen var. Fortfarande en jävligt stor risk att låta en sån person dela säng med en om man nu inte vill ha nå händer på sig. Jag hade då inte utmanat ödet. Golvet hade ju varit bättre alternativ än att dela säng med en som är benägen att ta för sig å som inte förstår ett nej..
Citera
2025-11-23, 16:04
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Står det i chatten att hon visste det innan händelsen?
”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Citera
2025-11-23, 16:04
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Eller så ger man fan i att dricka om man vet att man tappar omdömet? Jag har förstått nu att du saknar all form av juridiska kunskaper så det är kanske bäst att du inte skriver mer
Har sagt det förut å säger igen. Idiot.
Citera
2025-11-23, 16:06
Medlem
Citat:
”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”

”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Ja, jag vet vad chatten säger. Det var jag som citerade den först. Men vad i den säger att hon visste det redan innan händelsen?
Citera
2025-11-23, 16:17
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du verkar sjuk i huvudet lär dig hur juridiken fungerar innan du skriver din idiot. Vänd på det istället, eftersom han gjort det tidigare borde han väl veta att det är fel, han vet garanterat att ett nej är ett nej det vet de flesta, undantaget dig, ändå fortsätter han, tycker du inte att det är hans ansvar?
Men du verkar ännu sjukare som tycker det är normalt av en tjej att dra hem en full kille känd för att inte acceptera ett nej.

Hon har nog vetat exakt vad hon gjort från första början, mycket pengar blev det.
Senast redigerad av goofer 2025-11-23 kl. 16:23.
Citera
2025-11-23, 16:18
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men nu vet väl inte vi om han överhuvudtaget gjort något liknande tidigare?

Anser inte du att kvinnan uppvisat ett motsägelsefullt beteende när hon bestämt sig för att sova med honom?

Läs ovan snap-konversation som målsägande och den dömde hade. Citerad av skribenten Onanikrem.
Citera
2025-11-23, 16:19
Medlem
newsfilters avatar
Så två vuxna idioter, den ena mer än den andre, umgås och dricker. Konverserar och har sedan någon form av sex, efter inbjudan och kunskap om vad det är för person men utan direkt samtycke.

Konsekvens är tre års fängelse, 200k skadestånd, och miljoner i samhällskostnader

Samtidigt kan man köra ihjäl någon rattfull och få lägre straff.

Detta land är ett juridiskt skämt.
Citera
2025-11-23, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du tror alltså inte att kvinnan var ute efter skadestånd här och "riggade" händelseförloppet?

Nej. Det tror jag inte. De två hade känt varandra länge och varit vänner länge.

Bara för att du kanske är kapabel att gillra fällor mot dina vänner för att lanske få skadestånd, så är inte andra lika knepiga.
Citera
2025-11-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, han säger förlåt för det han har gjort: våldtagit henne. Läs ovan skribents inlägg.
Fast här hade vi behövt själva domen, ta sista stycket så har man tillagt "samlagslikande aktivitet"

Detta gör man inte ifall det handlar om samlag, då handlar det enbart om samlag, nu gör det inte det, man använder paragrafen våldtäkt vara av man skriver med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in