Citat:
Ursprungligen postat av
sweintoo
Hur många blattar umgås du själv med? Vi har inte bett om massinvandring kommuistdrägg! Svensken bjuder knappt in sina syskon, lycka till med några nyanlända..

och det går åt andra hållet också, inte fan fick jag följa med mina invandrade polare när de skulle iväg på olika grejer när vi var små, de tog aldrig med sina barns polare på grejer (vanligare tvärtom). Så ta ditt skitsnack och dra åt helvete!
Jag umgås med folk från alla håll samtidigt tror du inte de är lättare för folk att komma in i samhället om man pratar med dessa??
Jag har sett problem åt båda håll men fortfarande krävs de att man från båda håll försöker fia en bra integration..
Du kan väl inte säga att alla ska sluta prata utifrån egna erfarenheter och de som görs.
Du kan ju dra åt helvete om du tycker att vi svenskar behöver kommunicera med personer som kommer hit tex när vi jobbar eller umgås..
Eller menar du att invandrare ska integreras men vi ska bara hållas borta och inte prata med dessa??
Hur gör du med kollegor om de försöker prata och integreras går du där ifrån eller försöker du då ha en konversation??