2025-10-14, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det här med att man måste ha öppet konto för att få delta i Hannas "tävling"
Är det pga att hon lider av förföljelsemani? Ska hon in och rota på ditt konto för att se att du är en "värdig vinnare" trots att alla ska ha lika stor chans?

Finns en miljon regler kring att lotta ut saker/pengar som INTE är helt random, vilket det faktiskt inte är just nu. Har Hanna informerat om ev vinstskatt etc? Bryter Hanna mot svensk lag om otillåtet spel. Har hon inte koll på detta enkla?

Den där kalendern kan kosta bra mycket mer än vad Hanna trott sig betala.
Vet att det finns folk här i tråden som är bra mycket vassare än mig på reglerna kring so-me och utlottningar, så rätta mig gärna om jag missuppfattat reglementet.
Haha tänkte också på detta, men var inte säker på hur jag skulle formulera mig. Jag tänkte dock mer på att en bot/köpt följare inte skulle vinna, utan en ”riktig” följare. Haha
Citera
2025-10-14, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Väldigt oklart. Vem är det hon försöker övertyga/intala? Tycker att det verkar som att hennes största misstag är att inte tänka efter en gång extra innan hon publicerar. Nu svamlar hon mest.
Men jisses! Uppenbart att hon läser här och det visste vi redan från dag 1 att det förmodligen inte lär bli några fler syskon. Vilket är fine.

Varför var hon inte bara öppen med det från början? Det blir motsägelsefullt när hon ena sekunden gör en sak, för att nästa sekund göra det motsatta.
Citera
2025-10-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Men jisses! Uppenbart att hon läser här och det visste vi redan från dag 1 att det förmodligen inte lär bli några fler syskon. Vilket är fine.

Varför var hon inte bara öppen med det från början? Det blir motsägelsefullt när hon ena sekunden gör en sak, för att nästa sekund göra det motsatta.
Håller med. Och vilket beslut dom än tar så har de alltid funderat och pratat om det lääänge. Och följarna vet bara en liten del. Mm, konstigt då att det ena sekunden ska det bli syskon, sen i med pstav, sen ut med den efter en vecka, sen syskonförsök och nu ska hon bränna. Är hon så dum så hon tror att följarna går på att det pratats lääänge om varje sak och beslut? Så trött på hennes ljugerier.
Citera
2025-10-14, 11:15
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Har dom inte ett embryo kvar i frysen?

Lite mindblowing om de låter det kasseras istället för att sätta in och göra det sista försöket först.
Citera
2025-10-14, 11:30
Medlem
Blir jävligt trist att följa henne om det inte blir fler ungar. Det är det enda jag är intresserad av på hennes konto. Jaja. Hon fårmväl kämpa på med sina byxsamarbeten och tjat om sjukstugor. Jag får hitta någon annan att följa.
Citera
2025-10-14, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Har dom inte ett embryo kvar i frysen?

Lite mindblowing om de låter det kasseras istället för att sätta in och göra det sista försöket först.
Det svänger fort i SS, ska nog se att det hinner bli en insättning först innan det bränns i livmodern.
Citera
2025-10-14, 12:12
Medlem
Jaja, livmodern är inte bränd än. Det hinner hända mycket innan den 6 november. Det är så tvära kast i den familjen så hon har kanske hunnit bli gravid till o med 😁.

Eller så går hon inte ens dit för något kommer i vägen. Det kan hända så mycket i Hannas värld som gör att planeringen spricker. Det vet vi av erfarenhet. Det är ju inte mycket som blir som hon säger.
Citera
2025-10-14, 12:34
Medlem
Personligen tror jag att Hanna har vetat en längre tid att hon inte orkar med ett barn till men velat behålla och få nya följare, men tillslut insett att hon har nått en gräns, annars hade det inte varit så mycket fram och tillbaka med allt. Detta för att hon vet att hon har flera följare som följer henne just pga ofrivillig barnlöshet
Citera
2025-10-14, 12:35
Medlem
Ja, vad ska man säga?
Hon har en förmåga att i intervaller jaga hjärtan och styrkekramar från följarna (och skylla på något somatiskt problem). Nu är det en sådan tid igen. Har väl lite idétorka och är väl uttråkad 🙄
så nu behöver H all kärlek hon kan få från insta.
Citera
2025-10-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppelinkan71
Blir jävligt trist att följa henne om det inte blir fler ungar. Det är det enda jag är intresserad av på hennes konto. Jaja. Hon fårmväl kämpa på med sina byxsamarbeten och tjat om sjukstugor. Jag får hitta någon annan att följa.
Byxsamarbeten, Jollyroom, Hello fresh, almanackan, chili och nu smink. Inget känns trovärdigt direkt. Hon kanske borde gå över helt till smink och shopping.
Citera
2025-10-14, 12:57
Medlem
Det är så tydligt att Hanna inte gillar sitt jobb. ”Filmat ett samarbete. Tror jag är klar. Hoppas det blev bra”. Samtidigt som hon går långsamt bland löven. Vad vill hon förmedla!?

Och så ska Lars hämtas tidigare än planerat så de kan hitta på något när Kevin är ledig… låter inte som hon förstår eller är intresserad av reglerna kring att ha barn på förskola
Citera
2025-10-14, 13:02
Medlem
Så många frågor. Varför inte ens prova att sätta in embryot de har innan hon fryser sin livmoder och med det stänger dörren för ett till barn. Det är så otroligt bara mtp hur gärna de velat(?) ha ett syskon till L.

Sen förvånas jag alltid när jag läser ”ska hämta på förskolan” och tänker i en sekund ”ah hon hämtar visst själv ändå” för att i nästa andetag läsa att Kevin är ledig. Då förstår man ju att det är han som hämtar. Kan det vara så utstuderat (för att slippa träffa pedagoger och andra föräldrar) att de endast har L på förskola de dagar Kevin slutar tidigt/är ledig så att han kan stå för hämtning lämning? Jag misstänker det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in