2025-10-14, 01:57
Medlem
Det här med att man måste ha öppet konto för att få delta i Hannas "tävling"
Är det pga att hon lider av förföljelsemani? Ska hon in och rota på ditt konto för att se att du är en "värdig vinnare" trots att alla ska ha lika stor chans?

Finns en miljon regler kring att lotta ut saker/pengar som INTE är helt random, vilket det faktiskt inte är just nu. Har Hanna informerat om ev vinstskatt etc? Bryter Hanna mot svensk lag om otillåtet spel. Har hon inte koll på detta enkla?

Den där kalendern kan kosta bra mycket mer än vad Hanna trott sig betala.
Vet att det finns folk här i tråden som är bra mycket vassare än mig på reglerna kring so-me och utlottningar, så rätta mig gärna om jag missuppfattat reglementet.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-10-14 kl. 02:08.
Citera
2025-10-14, 02:44
Medlem
Hon överdriver sina blödningar något kopiöst. Hon har rest till Turkiet med mens och gör diverse saker där hon behöver ta hand om sig själv... Sen att hon vill ligga och tycka synd om sig själv är en annan sak. Och hade hon blött så mycket som hon säger hade hennes blodvärde varit obefintligt.

Jag är genuint nyfiken på vad hon vill ha för hjälp med sina blödningar. Det finns ju i princip fyra alternativ; hormoner av olika slag, blödningshämmade läkemdel i form av Cyklokapron, bränna livmoderslemhinnan och operera bort livmodern.

Hanna VÄGRAR hormoner och säger att Cyklokapron inte hjälper. Hon har sagt många gånger att hon har graviditetsönskan och då är varken bränning eller operation något alternativ. Vad vill hon att läkaren levererar för mirakelkur?

Jag har förresten opererat bort livmodern som 29-åring pga blödningar och det är det bästa jag gjort!
Citera
2025-10-14, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Nej, hon fick järndropp. Inte blodtransfusion.

Ah, ok!
Citera
2025-10-14, 07:28
Medlem
Enligt Hannas logik så finns det barn som inte får hjälp pga falska anmälningar om henne till soc. Finns det folk som inte får något barn nu då för hon ska ta upp tid hos en fertilitetsexpert pga blödningar? I Hannas huvud är en läkare som lyssnar någon som gör som hon vill. Vilken tur de inte har en läkare i släkten, jag kan ju tänka mig de kalasen.
Citera
2025-10-14, 08:31
Medlem
Det går fort i hockey…
https://imgur.com/a/i86OU4S
Citera
2025-10-14, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Det går fort i hockey…
https://imgur.com/a/i86OU4S

Men gud. Jaha. Men jag får säga att det låter väldigt sunt om hon nu mår så dåligt, att fixa problemet. Men det är ju inte så längesen syskonförsöket så nu får vi väl höra om eventuella syskon i tre år som inte blev av. Kanske blir en grav också för de ofödda.
Citera
2025-10-14, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men gud. Jaha. Men jag får säga att det låter väldigt sunt om hon nu mår så dåligt, att fixa problemet. Men det är ju inte så längesen syskonförsöket så nu får vi väl höra om eventuella syskon i tre år som inte blev av. Kanske blir en grav också för de ofödda.

Det märks tydligt att hon läser tråden.
https://imgur.com/a/hdNB7ZG
Citera
2025-10-14, 08:59
Medlem
Å nu va syskonresan (äntligen) slut. Nu ska det brännas livmoder för att få stopp på mens.
Citera
2025-10-14, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Det märks tydligt att hon läser tråden.
https://imgur.com/a/hdNB7ZG

Eller hur. Men att hon kan säga att det inte är från en dag till en annan..nähä du men iallafall från en vecka till en annan. Det var inte alls längesen ägglossningstesterna. Då ser vi fram emot en frisk Hanna som inte ger efter för tjat om saft och tv nu då.
Citera
2025-10-14, 09:25
Medlem
Bara jag som inte hittade hennes röda tråd i hennes mölande i senaste storyn? Vad ville hon ha sagt mer än att VåRdEn är informerad?

Hon var med otydlig i sitt tjöt än vad Sverige var i matchen mot Kosovo. .
Citera
2025-10-14, 09:42
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Bara jag som inte hittade hennes röda tråd i hennes mölande i senaste storyn? Vad ville hon ha sagt mer än att VåRdEn är informerad?

Tror det var ångest och lättnad på en gång över att ha sagt/skrivit offentligt att ingreppet gör så att de inte kommer få syskon till Lars.
Citera
2025-10-14, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP

Väldigt oklart. Vem är det hon försöker övertyga/intala? Tycker att det verkar som att hennes största misstag är att inte tänka efter en gång extra innan hon publicerar. Nu svamlar hon mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in