2025-10-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Håller med. Och vilket beslut dom än tar så har de alltid funderat och pratat om det lääänge. Och följarna vet bara en liten del. Mm, konstigt då att det ena sekunden ska det bli syskon, sen i med pstav, sen ut med den efter en vecka, sen syskonförsök och nu ska hon bränna. Är hon så dum så hon tror att följarna går på att det pratats lääänge om varje sak och beslut? Så trött på hennes ljugerier.

Det blir så uppenbart att de sk syskonförsöken BARA var för att locka fler följare, den känslan har iaf jag haft hela tiden. Känns inte som hon velat ha fler barn efter L så det kom inte som någon överraskning alls. Bra att hon vågar gå ut med det även om hon troligtvis kommer tappa ännu fler följare nu.
Citera
2025-10-14, 13:18
Medlem
Följarantalet verkar inte ha ökat drastiskt mtp give-awayen.
Citera
2025-10-14, 13:31
Medlem
6 november? Jaja. Vi får väl se. ...
Citera
2025-10-14, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon har pratat om syskon från och till sen L föddes och nu har hon pratat med vården om sina blödningar i flera år. Hur kan man vela fram och tillbaka så, och från en dag till en annan om en så viktig fråga. Det måste ju vara som folk här säger då att det bara är för att behålla följare. Så sjuk människa.

Det var väl först för något år sedan som hon nämnt något om dessa enorma blödningar. Aldrig innan graviditeten….

Oavsett om de pratat om det i flera år så borde hon reflektera över hur snabbt det svänger med vad hon vill. Att gå från att vilja ha barn till att inte vilja, vilja igen sen sterilisera sig - det är ju inget som säger att hon inte kommer ändra sig igen. Om hon gjort det flera gånger under dessa år med monsterblödningar
Citera
2025-10-14, 13:37
Medlem
Tycker hennes sätt att uttrycka sig är intressant. Hon pratar om att det är så viktigt att stanna upp och inte hela tiden jaga efter nånting nytt som ska göra en lycklig. Är det något mönster jag ser hos Hanna så är det just att jaga nästa, nästa, nästa hela tiden. Nästa ägglossning, nästa graviditet, nästa boende, nästa soffa, nästa klänning osv osv. Men hon kanske har kommit till självinsikt?
Citera
2025-10-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Så många frågor. Varför inte ens prova att sätta in embryot de har innan hon fryser sin livmoder och med det stänger dörren för ett till barn. Det är så otroligt bara mtp hur gärna de velat(?) ha ett syskon till L.

Sen förvånas jag alltid när jag läser ”ska hämta på förskolan” och tänker i en sekund ”ah hon hämtar visst själv ändå” för att i nästa andetag läsa att Kevin är ledig. Då förstår man ju att det är han som hämtar. Kan det vara så utstuderat (för att slippa träffa pedagoger och andra föräldrar) att de endast har L på förskola de dagar Kevin slutar tidigt/är ledig så att han kan stå för hämtning lämning? Jag misstänker det.
Ja så tror jag att det är. Hon förstör för sitt barn pga hennes sociala fobi. Steppa upp för helsike Hanna och ta dig psykiska problem på allvar! Stackars Stackars barn
Citera
2025-10-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Så många frågor. Varför inte ens prova att sätta in embryot de har innan hon fryser sin livmoder och med det stänger dörren för ett till barn. Det är så otroligt bara mtp hur gärna de velat(?) ha ett syskon till L.

Sen förvånas jag alltid när jag läser ”ska hämta på förskolan” och tänker i en sekund ”ah hon hämtar visst själv ändå” för att i nästa andetag läsa att Kevin är ledig. Då förstår man ju att det är han som hämtar. Kan det vara så utstuderat (för att slippa träffa pedagoger och andra föräldrar) att de endast har L på förskola de dagar Kevin slutar tidigt/är ledig så att han kan stå för hämtning lämning? Jag misstänker det.
Då har hon nått en ny nivå alltså.
Citera
2025-10-14, 14:24
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Tycker hennes sätt att uttrycka sig är intressant. Hon pratar om att det är så viktigt att stanna upp och inte hela tiden jaga efter nånting nytt som ska göra en lycklig. Är det något mönster jag ser hos Hanna så är det just att jaga nästa, nästa, nästa hela tiden. Nästa ägglossning, nästa graviditet, nästa boende, nästa soffa, nästa klänning osv osv. Men hon kanske har kommit till självinsikt?
Reagerade också på det. Till och med sin insta - nästa projekt "ni ska få hänga med på allt" avslutas aldrig och visas aldrig upp och då dyker ett likadant projekt upp "ni ska få hänga med på allt" som inte heller avslutas eller visas upp . OM de avslutas men du inte vill visa upp - hitta nått annat sätt att behålla följarskaran!!!!

Tror hon behöver landa i att hon mår dåligt och söka hjälp för DET innan ev blödningar, järnvärden, skolios och förlossningsskada. Börja med INSIDAN och lugna ner din stirriga vardag som det ändå inte blir nått av Hanna!
Citera
2025-10-14, 14:43
Medlem
Om hon nu har så extrema blödningar borde det kollats upp i samband med de försökte bli gravida. För i andra inlägg skyller hon ju på att hon aldrig har ägglossning. Det harmonerar i mina ögon då ganska konstigt. Men hon gör väl allt för att få folk att följa henne. Att man ska tycka synd om henne som måste bränna sin livmoder.

Kan säga att det inte är något de är så sugna på i hennes ålder. Själv haft problem med både jobbiga blödningar och smärtor. Först när jag var drygt 40 och hade två barn pratades det om att göra något åt det. De ville operera bort min livmoder. Men inget som rekommenderas för tidigt då man hamnar i klimakteriet. Där tror jag nog inte H vill hamna redan.
Citera
2025-10-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen

Exakt . Hon känns oerhört rastlös.
Citera
2025-10-14, 15:46
Medlem
Visst vi ser inte allt men att hon varit så rörelsehindrad att hon bara rört sig mellan soffan och wc är inte den bilden jag fått. Det har ju farits och flängts till Malmö så gott som varje helg och i affärer nästan daglidags.
Citera
2025-10-14, 16:07
Medlem
Ett av de bättre besluten hon tagit, att bränna upp livmodern. OM det är på riktigt dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in