2025-10-02, 13:07
Medlem
Tänk om det är pga tråden som hon är ledsen. Bra om ni tänker till lite kanske ni som kastar ur er väldigt otrevliga saker om henne.
Citera
2025-10-02, 13:34
Den där nöt-baren eller vad det är hon äter är inte heller särskilt hälsosam. Mycket fett och socker.
Citera
2025-10-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Tänk om det är pga tråden som hon är ledsen. Bra om ni tänker till lite kanske ni som kastar ur er väldigt otrevliga saker om henne.
Det är valfritt att vara offentlig och tjäna pengar på skiten som hon gör. Ger man sig in i leken får man leken tåla för i helvetet.
Citera
2025-10-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Det är insta som begränsar och inte hon själv.
Kan se andra influensers följare, men inte Hannas. Många reklamsidor som följer, andra ivfare osv. Svårt att dra mågon slutsats. Intressant att se hur många som avföljer, en jämn negativ kurva… det kanske är plattformen som rensar botar kontinuerligt.
Citera
2025-10-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Så du tror inte intresset för Hannas menscykel och duschfrekvens är av intresse för den kinesiska marknaden Kina som dessutom begränsar tillgången till sociala medier men tydligen släpper igenom Hannas instagramkonto!!

Hahah helt fantastisk. Hanna har en köpstark publik i Asien. Något har hon lyckats med iaf.
Citera
2025-10-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Och hon hade mobilen så nära att hon hann ta en bild när Lars kom rusande för att krama sin ledsna mamma? Hur var det med ”integriteten” Hanna?

Det ser också ut som Lars försöker ta sig loss från Hannas grepp 😅 Armarna är ju inte om henne. Men nu överanalyserar jag absolut.
Citera
2025-10-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Det ser också ut som Lars försöker ta sig loss från Hannas grepp 😅 Armarna är ju inte om henne. Men nu överanalyserar jag absolut.

Tycker jag ser samma, kanske blir så efter 50 omtagningar för att få till den perfekta bilden.
Citera
2025-10-02, 18:26
Medlem
Citat:
Förlåt men hennes senaste reklam för ryggvärken. Hon skriver att roll on:en hjälper muskler att slappna av etc.. men visade inte hon förra veckan att hon tog muskelavslappnande i tablettform? Det blir ju inte direkt trovärdig reklam.

Edit: såg att hon vill minska på medicinen, men verkar lite oproportionerligt, som om man försöker koppla en enkel värmestift till svårare ryggsmärta som annars krävt medicinering. Då kan reklamen framstå som överdriven eller missvisande.
Senast redigerad av dinpappasmamma 2025-10-02 kl. 18:30.
Citera
2025-10-02, 19:23
Medlem
Citat:
Sa hon att man inte behöver något annat? Okej, då är det kanske inte så trovärdigt, nej 😅 Jag kommer inte ihåg att hon la fram det så.

Minns inte exakt hur reklamen var upplagd. Men hon nämnde inget om vad hon behöver, det var ju därför jag frågade henne eftersom jag tänkte ”wow vilken grej hon som har så riklig mens”. Men det funkade ju inte med bara dem så..:
Citera
2025-10-02, 19:34
Medlem
Den här reklamen var ju rolig ändå.
Citera
2025-10-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Ja det här är lite intressant, varför är det okej att skriva skit om Gabriella Joss, Tingelinn och Nicci Hernestig men inte om Hanna...?
Det är aldrig okej och jag har rannsakat mig och slutat.
Citera
2025-10-02, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Haha den frågan kunde simsalabim tydligen inte svara på
Jag har gjort annat. Men detta är ot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto