2025-09-19, 22:16
Medlem
Triremers avatar
Är han efterbliven? Jag såg på Skavlan och han verkar extremt trög. En annan sak jag funderar över är varför han pratar som en blatte.
Citera
2025-09-19, 22:38
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag tror inte hon önskar att hon inte fanns.

All respekt till kvinnor som vill behålla barnet och inte aborterar till höger och vänster som om man slänger ett par trasiga kallingar.

Ett befruktat ägg är lika mycket ett framtida liv som ett foster i magen som är X antal veckor. Dock vill man tuta i kvinnor att det är tvärtom så att de inte ska få dåligt samvete efter att de gjort sin 5:e abort.

Stämmer inte - många havandeskap avbryts spontant av kroppen ganska tidigt, och det händer inte alltför sällan att kvinnorna är helt omedvetna om att de är gravida, eller har varit, ska jag säga.
Citera
2025-09-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Stämmer inte - många havandeskap avbryts spontant av kroppen ganska tidigt, och det händer inte alltför sällan att kvinnorna är helt omedvetna om att de är gravida, eller har varit, ska jag säga.

Det gör det inte mer okej att mörda foster så som man slänger ett par trasiga kallingar.
Citera
2025-09-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Är han efterbliven? Jag såg på Skavlan och han verkar extremt trög. En annan sak jag funderar över är varför han pratar som en blatte.
tog Skavlan upp att han har blivit 3 barnsfar?
Citera
2025-09-20, 16:00
Medlem
Dirty.Harrys avatar
En tanke jag också har haft 😁 Det krävs kanske inte så mycket iq för att springa omkring och jaga en boll. Många idrottsstjärnor har varit lika tröga mentalt men självklart bra på sin sport. Det är det enda som dom kan bra även om dom är lite efter för övrigt...

Citat:
Citera
2025-09-20, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019

Är det inte när han var där typi 2012? Eller har han varit gäst där igen? Men är ju rätt avdankad numera så ser inte vad han ska göra där.
Citera
2025-09-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Är det inte när han var där typi 2012? Eller har han varit gäst där igen? Men är ju rätt avdankad numera så ser inte vad han ska göra där.

det är ett nytt program! https://www.svtplay.se/video/8p5WEJY/skavlan-och-sverige-1/3-med-facit-i-hand-skulle-jag-ha-fortsatt?video=visa&position=1911
Citera
2025-09-21, 00:29
Medlem
buisnismannens avatar
Är 3 barnspappan betalningsskyldig retroaktivt?
Citera
2025-09-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019

Nej, han borde ha blivit inbjuden till första avsnittet som handlade om otrohet.
Citera
2025-09-22, 21:37
Medlem
Citat:

Jag fick inte uppfattningen att han var trög.
Citera
2025-09-23, 09:08
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Det här envisa ryktet var alltså sant?

Länken till domen här i tråden funkar inte längre, någon som sparade den och kan ladda upp?

Skönt att 1/2 av Johns stora livslögner nu blivit avslöjade.

Nu väntar vi på att nästa ska nå sanningens ljus.
Citera
2025-09-24, 11:20
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Skönt att 1/2 av Johns stora livslögner nu blivit avslöjade.

Nu väntar vi på att nästa ska nå sanningens ljus.

Vilken är den andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in