Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-15, 09:33
Medlem
Såg han ge bort en hel påsa mat till en utliggare när han inte kunde ge han pengar. En med mobil gick fram för att ta bild men john stoppade han och sa snälla minns detta i minnet berätta för dina barnbarn och inte något facebookinlägg.
Citera
2015-11-21, 14:57
Medlem
Är det hans farmor som har dött nyligen (Vera Guidetti) ? Dödsannons i tidningen idag.
Citera
2015-11-30, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inte Johns unge. Bara en famewhore. No more

Okej, både hon och morsan är alltså helt besatta av detta helt utan anledning? John var inte ens känd/berömd för fem öre då den här skiten började, speciellt inte i USA så det håller inte att det skulle vara en famewhore.
Citera
2015-11-30, 23:27
Bannlyst
Såhär skrev morsan till mig nyss: "John Gudetti has daughter in the United States. As I posted earlier He was playing for the blues and was staying with the team in the Nines hotel in Portland Oregon It was a week before my daughters 20th bday so July 2010 and She met him at the club She was working at... At venue 126. It was the USA tour. Why would we have this much detail if it were not true"
Citera
2015-12-01, 21:33
Bannlyst
"Have you got in touch with Guidetti yet?
Or are they ignoring?

They will not acknowledge Sayde as John's.

oh how come?
it there anything you can do then?

He refuses to take DNA. There loss.
21:26

doesn't he have to?

Not much can be done internationally. And at this point he has missed 4 years of her life and even with a paternity test being so far away it's not like he can really be there for her to be a father figure. She is a happy little girl like I said before its there loss. She is well loved and cared for and that's all that matters

ok that's sad of him though

One day he'll do the right thing and it may be to late. Sayde sees pictures of him all the time and watches videos of him. She loves him.

She thinks she can't see him because he lives to far away and when she is older she will realize he never cared to see her. That will be a sad day."

Ta ditt ansvar Guidetti! Eller skicka en stor summa pengar iaf om du inte tänker vara delaktig, minsta han kan göra. Fult hur han spelar omtänksam inför media och svenska folkets ögon medans han gör så här.

De har tagit kontakt med Sanna (Johns flickvän) också och även Sannas pappa men båda har blockat dom, fega patetiska människor som vill leva i förnekelse.

Haha! Jag skrev på Sannas insta att hon ska säga till John att ta sitt ansvar när det gäller detta, REDAN 5 min senare är jag BLOCKAD. Detta är tydligen ett väldigt känsligt ämne för stackars Sanna som vill leva i förnekelse.. Hade det varit falskt hade man bara skrattat åt detta och inte försökt hyscha ner en på det här viset.

Hade det varit falskt hade de ju skrivit ett offentligt inlägg om att några galna mytomaner ljuger om dem, och inte till varje pris tysta ner allt som de gör nu, helt totalt vettskrämda för att någon ska läsa vad jag skrivit.
Senast redigerad av peterj76 2015-12-01 kl. 22:15.
Citera
2015-12-01, 23:32
Bannlyst
Här har ni lite från diskussionen på Facebook, avgör själva om det ser ut som att hon snackar skit.

1. http://ladda-upp.se/files/2015/b173737.jpg
2. http://ladda-upp.se/files/2015/b173738.jpg
3. http://ladda-upp.se/files/2015/b173739.jpg
Citera
2015-12-02, 22:46
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Såhär skrev morsan till mig nyss: "John Gudetti has daughter in the United States. As I posted earlier He was playing for the blues and was staying with the team in the Nines hotel in Portland Oregon It was a week before my daughters 20th bday so July 2010 and She met him at the club She was working at... At venue 126. It was the USA tour. Why would we have this much detail if it were not true"

Detta är detaljer som varje människa kan få reda på. Alltså att han var iväg med City i USA. Även vilket hotell.
De övriga uppgifterna är ju om hennes egen dotter.

Alma Berlin
Citera
2015-12-02, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Ta ditt ansvar Guidetti! Eller skicka en stor summa pengar iaf om du inte tänker vara delaktig, minsta han kan göra. Fult hur han spelar omtänksam inför media och svenska folkets ögon medans han gör så här.

De har tagit kontakt med Sanna (Johns flickvän) också och även Sannas pappa men båda har blockat dom, fega patetiska människor som vill leva i förnekelse.

Haha! Jag skrev på Sannas insta att hon ska säga till John att ta sitt ansvar när det gäller detta, REDAN 5 min senare är jag BLOCKAD. Detta är tydligen ett väldigt känsligt ämne för stackars Sanna som vill leva i förnekelse.. Hade det varit falskt hade man bara skrattat åt detta och inte försökt hyscha ner en på det här viset.

Hade det varit falskt hade de ju skrivit ett offentligt inlägg om att några galna mytomaner ljuger om dem, och inte till varje pris tysta ner allt som de gör nu, helt totalt vettskrämda för att någon ska läsa vad jag skrivit.

Vad ska Guidetti ta ansvar för?
Om det är hans dotter, så ska han ta ansvar. Men vad säger att det är hans dotter? Någon tjej som säger det för att hon kanske har sett honom någonstans?
Mamman litar ju så klart på sin dotter utan att ha några som helst bevis.
Och som kändis blir det rätt så jobbigt om man ska ut varje vecka för att förneka rykten.
Guidetti gör helt rätt (om det inte är hans dotter).

Alma Berlin
Senast redigerad av AlmaBerlinWalters 2015-12-02 kl. 23:20.
Citera
2015-12-03, 02:15
Bannlyst
Förmodligen så är det hans dotter i alla fall, ungen ser ju exakt ut som honom. Varför skulle de välja just Guidetti, killen var helt okänd dessutom. De är helt livrädda att sanningen ska komma ut.
Citera
2015-12-03, 04:15
Sen är det inte varje dag som fans (om det nu vore det i detta fall) så ihärdigt hävdar att en kändis är pappa till dennes barn. Håller det på såhär så länge som det har gjort och ingen i Guidetti-familjen ens vill yppa något om det, ligger där nog något i påståendena.
Kändisar brukar annars vara snabba med att avfärda "fans" som galningar och stalkers.

J.G. hade diskret kunnat göra ett DNA-test för att få tyst på kvinnan och hennes mamma, men tydligen är inte det ett alternativ för honom. Därför tror jag att han faktiskt är fadern.
Han har precis börjat tjäna de stora pengarna och vill väl inte behöva slösa dem på ett "fyllemisstag".

Grejen är ju också att skulle media börja skriva om det och det skulle komma ut mer öppet än här, skulle fansen börja ha en åsikt, och de flesta skulle säkert råda honom att ta ett DNA-test och få det(hennes lögner?) ur världen. Då skulle han känna sig bra dum om han fortsatte vägra, och det skulle vara mer eller mindre bekräftat att han är far till tjejen.
Taktiken blir då i stället från hans sida att tysta ner som bara den genom silent treatment och hoppas att modern och mormodern tröttar och ger upp och allt faller i glömska.

Allt kanske inte stämmer som det påstås, men någonting är ruttet här.
Senast redigerad av GenesisP 2015-12-03 kl. 05:10. Anledning: tillägg
Citera
2015-12-03, 07:01
Medlem
Doktorphils avatar
Måste finnas någon slags sanning idetta , i annat fall kunde John bara kontaktat en advokat i USA och hotat med stämning om att hon skall hålla käften och sluta med sina påhitt Det är nog så att han stoppat in den , men inte vågar erkänna för sin kvinna.

Hur som helst , om det är så att han är farsa till ungen , men inte tar sitt ansvar är han en jävla fitta.

Kan även vara så att han doppat , men det inte är hans unge . Då är han ju körd i vilket fall hos sin kvinna
Citera
2015-12-05, 19:07
Bannlyst
Japp, och ingen av Guidettis familjemedlemmar vill ens förneka att detta är sant, för nämner man något om detta och frågar bara lite oskyldigt om det ligger någon sanning i detta blir man BLOCKERAD direkt..

Jag rekommenderar att skriva med ungens mormor på fb, hon är väldigt öppen. Det är ganska enkelt att se om någon är ett bullshit troll vanligtvis, men det verkar inte vara ett troll i det här fallet.
Senast redigerad av peterj76 2015-12-05 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in