"
Have you got in touch with Guidetti yet?
Or are they ignoring?
They will not acknowledge Sayde as John's.
oh how come?
it there anything you can do then?
He refuses to take DNA. There loss.
21:26
doesn't he have to?
Not much can be done internationally. And at this point he has missed 4 years of her life and even with a paternity test being so far away it's not like he can really be there for her to be a father figure. She is a happy little girl like I said before its there loss. She is well loved and cared for and that's all that matters
ok that's sad of him though
One day he'll do the right thing and it may be to late. Sayde sees pictures of him all the time and watches videos of him. She loves him.
She thinks she can't see him because he lives to far away and when she is older she will realize he never cared to see her. That will be a sad day."
Ta ditt ansvar Guidetti! Eller skicka en stor summa pengar iaf om du inte tänker vara delaktig, minsta han kan göra. Fult hur han spelar omtänksam inför media och svenska folkets ögon medans han gör så här.
De har tagit kontakt med Sanna (Johns flickvän) också och även Sannas pappa men båda har blockat dom, fega patetiska människor som vill leva i förnekelse.
Haha! Jag skrev på Sannas insta att hon ska säga till John att ta sitt ansvar när det gäller detta, REDAN 5 min senare är jag BLOCKAD. Detta är tydligen ett väldigt känsligt ämne för stackars Sanna som vill leva i förnekelse.. Hade det varit falskt hade man bara skrattat åt detta och inte försökt hyscha ner en på det här viset.
Hade det varit falskt hade de ju skrivit ett offentligt inlägg om att några galna mytomaner ljuger om dem, och inte till varje pris tysta ner allt som de gör nu, helt totalt vettskrämda för att någon ska läsa vad jag skrivit.