2025-08-30, 00:50
Medlem
Nu kom en video upp på ”högt i tak” podden där han snackar om relationer.

Det stör mig som fan då jag vet att han varit otrogen med en kompis kompis…jävla as
Citera
2025-08-30, 19:19
Medlem
Kan nån lägga upp domstolhandlingar? De länkar upplagda tidigare fungerar inte.
Citera
2025-08-30, 19:27
Medlem
Vad är det som har kommit upp till ytan?
Citera
2025-08-31, 12:03
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Vad är det som har kommit upp till ytan?

Ryktet om att han har en dotter i USA visade sig stämma, faderskapet fastställdes i Nacka tingsrätt tidigare i somras.

Sött att Expressen kan ställa honom mot väggen med ”roliga” citat från förr men inte ställa frågor om flammor från förr.

https://www.expressen.se/tv/sport/storylines/john-guidetti-reagerar-pa-citat/
Citera
2025-09-01, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hon borde rikta sin ev ilska mot modern som födde henne utan faderns vilja.

Jag tror inte hon önskar att hon inte fanns.

All respekt till kvinnor som vill behålla barnet och inte aborterar till höger och vänster som om man slänger ett par trasiga kallingar.

Ett befruktat ägg är lika mycket ett framtida liv som ett foster i magen som är X antal veckor. Dock vill man tuta i kvinnor att det är tvärtom så att de inte ska få dåligt samvete efter att de gjort sin 5:e abort.
Citera
2025-09-01, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jag tror inte hon önskar att hon inte fanns.

All respekt till kvinnor som vill behålla barnet och inte aborterar till höger och vänster som om man slänger ett par trasiga kallingar.

Ett befruktat ägg är lika mycket ett framtida liv som ett foster i magen som är X antal veckor. Dock vill man tuta i kvinnor att det är tvärtom så att de inte ska få dåligt samvete efter att de gjort sin 5:e abort.
De borde skydda sig i första hand. Abort är reservplanen.
Citera
2025-09-01, 04:01
Medlem
Citat:
De borde skydda sig i första hand. Abort är reservplanen.

Guidetti kanske borde skydda sig när han knullar runt om han inte vill bli pappa.
Citera
2025-09-01, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Guidetti kanske borde skydda sig när han knullar runt om han inte vill bli pappa.
Det gjorde han kanske, vi vet inte. Kondom är inte helt säkert. Dessutom går det att kringgå för den som vill bli gravid.
Citera
2025-09-01, 04:17
Medlem
Citat:
Det gjorde han kanske, vi vet inte. Kondom är inte helt säkert. Dessutom går det att kringgå för den som vill bli gravid.

Jaså, hur kringgår man det?

Guidetti verkar inte vara den ansvarsfulla typen som tänker på kondom med tanke på att han inte ens tar ansvar för sin avkomma.
Citera
2025-09-03, 15:05
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Tjena Robban. Allt är bevisat nu och han har erkänt dottern. Vet inte om du sett det.

Riktigt fint! Som man har hoppats på detta i flera, flera år och äntligen blir det bekräftat.

Tråkigt att vi inte lever i England där pressen vågar skriva om sånna här saker. Nu kan han väl fortsätta med sitt brist på ansvar och leva vidare utan att göra rätt för sig. Helt bedrövligt
Citera
2025-09-05, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linuskex
Nu kom en video upp på ”högt i tak” podden där han snackar om relationer.

Det stör mig som fan då jag vet att han varit otrogen med en kompis kompis…jävla as

Hade också varit otrogen om jag hade haggan Mrs.Guidetti som fru. Den kvinnan ruvar på en mycket avtändande personlighet och jag hade inte ens stoppat pålen i henne om det så vore livet till låns.
Citera
2025-09-18, 18:04
Medlem
fjiskens avatar
Som gnagare tycker jag det ska bli oerhört att slippa ärkefloppen John efter säsongen.

Vet inte vad jag ogillar mest, Johns slappa attityd eller hans långlivade supportrar i poddar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in