Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-17, 21:54
Medlem
Tragiskt. Men inget är ju bevisat att det är han som är pappan. Inga DNA-tester har gjorts vad jag har läst mig till?

Men ja, troligtvis är det ju hans unge
Citera
2025-08-17, 21:55
Medlem
MrBubss avatar
Jag har aldrig gillat JG. Har tyckt i alla år att han verkar både obildad, stöddig och gnällig.

Detta var beviset för att den känslan har varit rätt, för han framstår verkligen som rejält korkad och jävligt feg när han under så många år har valt att förneka och ignorera sin egen dotter.

Både råtta och gris....

Kan bara hoppas att han tar sitt fulla ansvar nu!
Senast redigerad av MrBubs 2025-08-17 kl. 21:57.
Citera
2025-08-17, 22:02
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Tragiskt. Men inget är ju bevisat att det är han som är pappan. Inga DNA-tester har gjorts vad jag har läst mig till?

Jo, det har gjorts ett DNA-test. Rättsmedicinalverket har gjort det

Står i domen

Som skriftlig bevisning har X gett in en föräldraundersökning från Rättsmedicinalverket. Resultatet av undersökningen visar att John Guidetti sannolikt är far till Sayde Reck. Denna sannolikhet är beräknad till 99,999 %.”
Citera
2025-08-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Nu var det avgjort i domstol

https://x.com/sebmattz/status/1955947863667589579?s=46&t=4Gb3lXw6ZVGsbj5L9mw-Mg

Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos

https://x.com/sebmattz/status/1955947863667589579?s=46&t=4Gb3lXw6ZVGsbj5L9mw-Mg
Citera
2025-08-17, 22:13
Medlem
Ofan! Bara jag som har missat.

Vilket pucko till snubbe
Citera
2025-08-17, 22:23
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Japp. Donnan i USA är den piercade, platinablonderade white trash-versionen av Sanna

"Kaka söker maka", oavsett var i världen.

"Får man jucka så lämnar man gucka!"
Citera
2025-08-17, 22:58
Med tanke på hur Johns pappa är och hur Johns uppväxt såg ut, är jag förvånad att det inte blivit fler fel längs vägen så att säga. Han satt ju och tokrunkade på sitt pojkrum vid 11-13 års ålder helt öppet när hans pappa var hemma och kompisar kom på besök, tydligen slutade han sjukt nog inte heller när kompisarna kom in i rummet 😂 Säkra källor från personer som själva varit där och hängt med honom.

John var galet kåt när han var yngre, väldigt öppen med det också, har svårt att se att han skulle tacka nej till att smacka på en blond WT i USA. Att det inte hänt fler gånger, tycket jag är starkt av honom.
Citera
2025-08-17, 23:01
Vad har John för diagnos btw, är det något som kommit ut offentligt? ADHD/Asperger eller något, är dålig själv på det där.
Citera
2025-08-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herremingod
Vad har John för diagnos btw, är det något som kommit ut offentligt? ADHD/Asperger eller något, är dålig själv på det där.

Diagnos Idioti skulle jag säga! I övrigt ligger nog ADHD nära…
Citera
2025-08-17, 23:13
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Diagnos Idioti skulle jag säga! I övrigt ligger nog ADHD nära…
Det finns alltid en anledning till allt. Jag ogillar själv personer som Guidetti, men med den uppväxten han haft och sin otroligt märkliga pappa, så tycker jag att John ordnat upp det rätt bra i vuxen ålder. Hade kunnat vara betydligt värre
Citera
2025-08-18, 03:26
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Morsan BR hade laddat upp “vad var det jag sa” statements i alla sina kanaler men nu är dom borttagna

Hon har också låst sitt konto på X

Antingen så blev det jobbigt med uppmärksamheten (som hon kämpat för i 14 år …) eller så klev Guidetti in och hotade med stämning. Hon verkar ha älskat uppmärksamheten hon fått fram tills nu

I den här soppan tycker jag det är allra mest synd om alla barnen. Tjejen i Oregon som aldrig fått ha en relation till sin biologiska pappa och som växer upp med en riktig hillbilly till morsa

Makarna Guidettis två gemensamma barn som kommer få höra detta resten av sina liv.

Fy fan

Barnet och mamman är skrivna på olika adresser (enligt domen iallafall) (17 min körtid enligt google) så barnet bor kanske hos mormodern.
Citera
2025-08-18, 06:39
Medlem
Amors avatar
Dottern kommer kanske kontakta honom själv när hon blir äldre. Kommer han då fortsätta att vara lika kallhamrad gentemot henne?

Vad kommer han säga när de barn han erkänner frågar efter sitt syskon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in