2025-08-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Som att skryta om Vasaloppet om man brutit i Smågan…
Hon hade säkert en deal om att framhäva programmet pga sitt kändisskap. Alla fattar väl att en 55 åring inte klarar dessa uttagningar. Vi pratar trots allt om Elitstyrkan och dessutom kopierat från SAS.
Citera
2025-08-29, 22:20
Medlem
Kollar just nu på den näst sista säsongen och tycker att programmet gränsar till att vara ren humor.

Hälften av deltagarna hoppar av pga brist på mat och sömn efter TVÅ DAGAR!

Alla tas in i förhör där de gråter ut sina barndomstrauman för att det svetsar tydligen ihop gruppen. Det kanske är bara jag men jag har svårt att se att team six i Navy seals träffas på måndagar och gråter ut i ring för att det gör dem till bättre soldater.

Jag har respekt för att de riktiga uttagningarna är svåra men det borde gå att få tag på bättre kandidater än ett gäng laktosintoleranta hobbyinstruktörer på SATS.
Citera
2025-08-29, 23:22
Medlem
Vill minnas att första säsongen av "Who Dares Wins" var det utpräglade atleter, vissa från marinen och vissa från fallskärmsjägarna i UK samt proffs atleter. Programmet blir bara löjligt när man tar in "VIP" deltagare som kroknar efter 2 dagar. Allt för bra TV,men i det här fallet blir det bara löjligt.

Bättre om dom hade ställt upp i Gunde Svans program. I elitstyrkorna har dom ingenting att hämta och förminskar bara dom riktiga tuffingarnas prestation.

Låg själv som kustjägare och stör mig därför på dessa TV kåta kändisar som aldrig hade satt sig i den situationen utan TV publiken och en fet faktura att skicka. Vi gjorde det gratis och utan publik så treudden är för evigt förankrat i mitt bröst.
Citera
2025-08-30, 00:20
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag tycker det är mycket onödig macho-attityd i programmet. Jag gillar ödmjuka mjukisar. Tror dom är bättre än psykopat-"Bella" på att kriga.
Citera
2025-08-30, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag tycker det är mycket onödig macho-attityd i programmet. Jag gillar ödmjuka mjukisar. Tror dom är bättre än psykopat-"Bella" på att kriga.
Du har en poäng!

SAS instruktörerna säger knappt ett ord under första veckan av uttagningen. Dom låter aspiranterna tala sitt språk istället.

Rättvist.
Citera
2025-08-30, 08:52
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Bella o hans vänner fattar inte att det är ett underhållningsprogram. Att fatta är nog inte Bellas bästa gren.
Citera
2025-08-30, 09:10
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Bella o hans vänner fattar inte att det är ett underhållningsprogram. Att fatta är nog inte Bellas bästa gren.
"Bella" ser ju inte ut att vara en stor tänkare direkt! Inte dom andra heller! Kocko-Bella!
Citera
2025-08-30, 11:18
Medlem
mhns avatar
Bedömningarna av deltagarnas prestationer är ju helt idiotiska. Kollade på avsnitt 5 av säsong 3 där deltagarna sprang i en bana med fem stopp. På ett av stoppen så skulle de göra 30 burpees. Vad de inte visste var att de blev filmade i smyg. En av killarna gjorde ordentliga burpees, men sprang vidare till nästa station efter 25 stycken. Ett stort antal av de andra gjorde visserligen 30 stycken, men det var definitivt inga burpees, de stod bara och gjorde 30 små skutt. Den enda som fick skit var killen som gjorde 25 riktiga burpees, de övrigas fusk, som var betydligt värre, nämndes inte.

Har bara sett några avsnitt hittills, och har fram till nu tyckt att det varit intressant, men detta fick mig att tappa lusten att fortsätta titta.
Citera
2025-08-30, 11:53
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhn

Har bara sett några avsnitt hittills, och har fram till nu tyckt att det varit intressant, men detta fick mig att tappa lusten att fortsätta titta.
Att titta på tv-programmet är väl valfritt, så då är det väl bara sluta kolla på det? Svårare än så är det inte.
Senast redigerad av m11080 2025-08-30 kl. 12:34.
Citera
2025-08-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Hon hade säkert en deal om att framhäva programmet pga sitt kändisskap. Alla fattar väl att en 55 åring inte klarar dessa uttagningar. Vi pratar trots allt om Elitstyrkan och dessutom kopierat från SAS.

Kristin klarade sig förvånansvärt bra trots sin ålder, därför var det överraskande att hon avbröt så tidigt. Hon är tillräckligt gammal att ha fattat att det skulle bli tungt redan före hon åkte dit, så det är lite humoristiskt att ge upp efter bara några dagar.
Citera
2025-08-30, 17:29
Medlem
lunarluddes avatar
Man får väl typ aldrig se sonja genomföra någonting i programmet hittills? Tex när dom var vid vattenfallet? Eller missade jag det?

Första året jag ser det här programmen, men fan vad en av ledarna/instruktörerna är lik Ola i love is blind.
Citera
2025-08-30, 23:25
Medlem
Abelssuns avatar
Varför ska de ha rånarluva på sig till förhören? Så jävla töntigt. Bella ser ut som ett psyko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in