2024-12-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det där var inga 40 grader i det där tältet. Deltagarna svettades ju knappt i förhållande till den fysiska ansträngningen samt att instruktörerna stod oberörda och helt torra i den värmen. Bullshit.
Det visades ju en termometer
Citera
2024-12-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80

Ja på golvet. Men syntes ju aldrig att det var 40 grader under utförandet. Det var säkert 40 grader någon gång i det tältet. Men absolut inte under utförandet.
Citera
2024-12-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hört talas om klippning och redigering?
Citera
2024-12-08, 21:37
Medlem
Triremers avatar
Det måste vara extremt ovanligt att någon från McKinsey är med i ett TV-program. Anders är partner på McKinsey.

Han, den helt avtrubbade ”Jackie Arklöv” som fick problem med ögonen samt han med knäet var/är mina favoriter.

Sabina är ju ett psykfall och borde åkt hem direkt.

Några kvinnor var extremt otränade vilket märktes.

Samtliga invandrare var rädda för vatten.

Varför söker de ens de med dålig vattenvana, höjdrädda, skadade eller dåligt tränade?
Citera
2024-12-09, 15:39
Medlem
fonders avatar
Det är första gången jag kollar på det här programmet och förstår mig inte riktigt på avslutningen. Vad menas mer exakt med att de tre sista klarade uttagningen? Får de ett jobb efter programmet eller vad innebär det att de klarat uttagningen?
Citera
2024-12-09, 19:48
Medlem
Crapmagics avatar
Den är tråden lär man ju inte titta före sändningen då spoilarna säkert har gjort det igen redan nu

3 tjejer kvar i sista avsnittet, inga konstigheter alls tv4 men jag klagar inte samtidigt
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-09 kl. 20:03.
Citera
2024-12-09, 20:09
Medlem
Crapmagics avatar
Svenskarna tyckte uppenbarligen inte att Kevin hade den svenska mentaliteten, gött mos när han sedan säger att dom bortplockade fränderna (nr 5) inte hade röstat på honom säger mycket om deras gemensamma värderingar.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-09 kl. 20:35.
Citera
2024-12-09, 20:25
Medlem
Fan vad kul att åka ut pga ens kamrater är en skock golbögar. Och vilka frågor sedan:
"Vem litar du minst på?"
"Vem är minst ÖDMJUK?" ?????

Och så behöva höra ett gäng neanderthalare (instruktörerna) leka psykologer. Utan att ha någon täckning för det de säger.

Momentet när de skulle ta sig förbi vakten för att ta sig ut ur källaren skall alltså ha kommit som en överraskning för deltagarna?
Först går de igenom säkerhetsregler som att de inte får utdela slag eller sparkar utan bara får försöka knuffa och/eller smita förbi en eventuell motståndare. Förvåningen kan inte ha varit stor när påsen slets av.
Hade det varit ett riktigt överraskningsmoment så hade jag nog skitit på mig men å andra sidan så hade jag slagits, sparkats och bitit mig fram tills jag antingen besegrat vakten eller åkt på rejält med stryk (förmodligen det sista).
Jävla trams alltihop, förutom de rent fysiska proven som på riktigt verkar tuffa.
Klarat uttagning till SOG?
Hoppas inte det, för Sveriges skull.

Är det förresten någon som berättat för "Bella" att hans "kodnamn"/ nick betyder "snygg TJEJ" på italienska. Fan, vad stolt han måste vara...
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-12-09 kl. 20:35.
Citera
2024-12-09, 20:31
Medlem
Patrullerande sökstyrkor i skogen. Är det kurragömma?
Citera
2024-12-09, 20:35
Medlem
DARYLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Det är första gången jag kollar på det här programmet och förstår mig inte riktigt på avslutningen. Vad menas mer exakt med att de tre sista klarade uttagningen? Får de ett jobb efter programmet eller vad innebär det att de klarat uttagningen?

Det betyder att dom har klarat av ett test som ska simulera en uttagning till SOG. Dom får ingen anställning, dom har inte sökt SOG utan varit med i ett lekprogram som ska simulera en antagning.

Kanske hade dom kommit med i SOG om dom hade klarat vad dom klarat i programmet, förutsatt att dom har rätt bakgrund, ej kriminell historik (där ryker väl de flesta araber tänker jag), och har rätt ålder (ej över 25 skulle jag tro), och lite tidigare miltitär erfarenhet.

Men det är ju kul att ha varit med i ett TV4 program och kunna säga att jag är minsann lika tuff som en SOG till sina barn.
Citera
2024-12-09, 20:39
Medlem
Crapmagics avatar
Jag älskar Ellinors lågpanna, är hon världens smartaste? det är nått i blicken! fast vore hon det inte skulle hon väl inte bli antagen? usel att dom körde hem henne, hennes kollega är lika skyldig som inte föreslog att dom skulle vända, är man ett lag så ska man straffas som ett lag såtillvida man inte är okamratlig

Äntligen börjar instruktörerna att verbalt sluta gulla med deltagarna & killa dom under fötterna med en fjäder bara

Okay 3 vinnare, det var mycket märkligt
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-09 kl. 21:05.
Citera
2024-12-09, 20:45
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DARYL
Det betyder att dom har klarat av ett test som ska simulera en uttagning till SOG. Dom får ingen anställning, dom har inte sökt SOG utan varit med i ett lekprogram som ska simulera en antagning.

Kanske hade dom kommit med i SOG om dom hade klarat vad dom klarat i programmet, förutsatt att dom har rätt bakgrund, ej kriminell historik (där ryker väl de flesta araber tänker jag), och har rätt ålder (ej över 25 skulle jag tro), och lite tidigare miltitär erfarenhet.

Men det är ju kul att ha varit med i ett TV4 program och kunna säga att jag är minsann lika tuff som en SOG till sina barn.

Jaha ok, då förstår jag.

Tack för svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in