2025-08-30, 23:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Pinsamt att en f.d MMA fighter anmäler sig till detta, åker hela vägen dit för att sen frivilligt lämna innan Alice Stenlöf.

Hade nog aldrig psykiskt återhämtat mig från det om jag var Simon. "Jag pallade mindre än Alice Stenlöf"

Haha ja. Sedan skyller på att han längtade hem till familjen. Men han måste väl ha det för att fortsatt kunna tro han är en tuff snubbe.
Citera
2025-08-31, 00:23
Medlem
Massavhoppet i TV4: ”Varit extremt hemskt”
Publicerad 30 aug 2025 kl 17.58
Uppdaterad kl 19.28
Att klättra på en vajer högt över ett vattenfall blev droppen.

Tre deltagare väljer att lämna ”Elitstyrkans hemligheter VIP”.

– Upplevelsen har varit hemsk, säger tidigare MMA-fajtern Simon Sköld i programmet.

https://www.expressen.se/noje/tv-och...xtremt-hemskt/
Citera
2025-08-31, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
Uppdaterad kl 19.28

– Upplevelsen har varit hemsk, säger tidigare MMA-fajtern Simon Sköld i programmet.

Ja, vilka veklingar, de borde skämmas, skamvrån kan de stå ett tag.
MMA-Fjanten Simon Sköld
Citera
2025-08-31, 10:01
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
Hon hade säkert en deal om att framhäva programmet pga sitt kändisskap. Alla fattar väl att en 55 åring inte klarar dessa uttagningar. Vi pratar trots allt om Elitstyrkan och dessutom kopierat från SAS.
Fast vilka kändisar står egentligen pall för sådana utmaningar? Thomas Wassberg och Ingemar Stenmark när de var i sin krafts dagar.
Citera
2025-08-31, 11:13
Medlem
Citat:
Uppdaterad kl 19.28

Att en tidigare MM-fajter (38 år) ger upp så tidigt säger en hel del om vilken ynkrygg han är.
Citera
2025-08-31, 18:56
Medlem
4m4nd4s avatar
Vad trött jag blir på en del inlägg här.

Bella - Jesper Berlin - Har kodnamnet som bygger på hans efternamn. Inte för att han är bög. Om han nu skulle vara bög så är det helt irrelevant för tråden.

Bella är instruktör och intar en roll som instruktör också. Han uppfattas av en del här som psykopat utifrån detta. Vilket är helt skruvat. När han är programledare för Försvarsmaktens produktion på Youtube så ser man inget som tyder på psykopat. Han agerar utifrån den roll han har.

Att han inte skulle ha varit i en verklig konflikt är också ren bullshit. Man gör inte 14 år inom SOG utan att hamna i verkliga strider.

För att kommentera programmet så har ryttaren förvånat mig. Han kan ha en chans att klara av några dagar.

Att en MMA-fighter lämnade så snabbt måste ha tagit hårt på hans ego.

Det har bara gått två avsnitt än så länge, så vi får se hur det utvecklar sig. Jag tycker det är ett intressant program!
Citera
2025-08-31, 18:59
Medlem
Jag skulle viljase Pam göra alla övningar som rekryterna gör.
Citera
2025-08-31, 19:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Ectremt hemskt för tv4 läste jag först, varför inte slängs in 3 ersättar D-kändisar i ett sådant här läge
Citera
2025-08-31, 22:01
Medlem
Att Simon Sköld var en vekling var väntat. Bacholeretten, äventyraren och Filip top 3. Eventuellt Carl eller Alice istället för Filip. Resten har inte vad som krävs. Det satsar jag på.
Citera
2025-08-31, 22:53
Medlem
Nr 2, Kokgruppschefen Marrone, berättar att det är jobbigt att ha gått igenom en operation som kallas för storbukplastik. Tänk på mig då som har genomgått en operation i storkuksplastik!
Citera
2025-08-31, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ectremt hemskt för tv4 läste jag först, varför inte slängs in 3 ersättar D-kändisar i ett sådant här läge
Eller hellre tre DD-kändisar. Då hade jag kunnat få upp litet intresse för programmet.
Citera
2025-08-31, 22:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Eller hellre tre DD-kändisar. Då hade jag kunnat få upp litet intresse för programmet.
Tripple double D och jag har 3 tankar i huvudet samtidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in