Massavhoppet i TV4: Varit extremt hemskt
Publicerad 30 aug 2025 kl 17.58
Uppdaterad kl 19.28
Att klttra p en vajer hgt ver ett vattenfall blev droppen.
Tre deltagare vljer att lmna Elitstyrkans hemligheter VIP.
Upplevelsen har varit hemsk, sger tidigare MMA-fajtern Simon Skld i programmet.
Uppdaterad kl 19.28
Hon hade skert en deal om att framhva programmet pga sitt kndisskap. Alla fattar vl att en 55 ring inte klarar dessa uttagningar. Vi pratar trots allt om Elitstyrkan och dessutom kopierat frn SAS.
Fast vilka kndisar str egentligen pall fr sdana utmaningar? Thomas Wassberg och Ingemar Stenmark nr de var i sin krafts dagar.
Uppdaterad kl 19.28
Bella - Jesper Berlin - Har kodnamnet som bygger p hans efternamn. Inte fr att han r bg. Om han nu skulle vara bg s r det helt irrelevant fr trden.
Bella r instruktr och intar en roll som instruktr ocks. Han uppfattas av en del hr som psykopat utifrn detta. Vilket r helt skruvat. Nr han r programledare fr Frsvarsmaktens produktion p Youtube s ser man inget som tyder p psykopat. Han agerar utifrn den roll han har.
Att han inte skulle ha varit i en verklig konflikt r ocks ren bullshit. Man gr inte 14 r inom SOG utan att hamna i verkliga strider.
Fr att kommentera programmet s har ryttaren frvnat mig. Han kan ha en chans att klara av ngra dagar.
Att en MMA-fighter lmnade s snabbt mste ha tagit hrt p hans ego.
Det har bara gtt tv avsnitt n s lnge, s vi fr se hur det utvecklar sig. Jag tycker det r ett intressant program!
Att Simon Skld var en vekling var vntat. Bacholeretten, ventyraren och Filip top 3. Eventuellt Carl eller Alice istllet fr Filip. Resten har inte vad som krvs. Det satsar jag p.
Nr 2, Kokgruppschefen Marrone, berttar att det r jobbigt att ha gtt igenom en operation som kallas fr storbukplastik. Tnk p mig d som har genomgtt en operation i storkuksplastik!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!