Citat:
Ursprungligen postat av
m11080
Du har försökt döpa om programmet Elitstyrkans Hemligheter VIP till Kompani svan,det är att hitta på ett nam till ett tv-program, eftersom det bevisligen inte är Kompani svan.
Nej, jag döpte inte om programmet. Jag sa att programmet är mer daltande likt det programmet när kändisar är med.
Det är dessutom uppenbart att de andra deltagarna inte fick frågan om de skulle kunna döda någon när man såg Alice Stenlöf i Skavlan.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...do-for-sverige
Hon säger att hon inte skulle dö för Sverige i krig om Sverige blev attackerat, hon skulle nämligen fly till Danmark. Hon säger att hon inte vill bidra med våld
och inte skulle kunna döda någon för sitt land.
– Jag är inte redo att dö för Sverige. Jag känner inte så starkt för det här landet, om jag ska vara helt ärlig.
Vidare säger influencern att hon inte tror på våld.
– Samma person som skulle dö för sitt land är redo att döda för sitt land. Och det är ju där problemet är.
– Jag vet inte, man vill ju kunna vara den större personen som inte bidrar till våld. Och sedan är det ju segt om ens land blir attackerat.
När Stenlöf får frågan vad hon hade gjort om Sverige blev attackerat svarade hon:
– Jag tycker om Köpenhamn, så jag hade siktat söderut.
Bevisar bara att produktionen ville ha henne till final trots att hon ej förtjänade det. Man frågade bara Carl om han kunde mörda någon men inte de andra trots att de förmodligen också hade sagt samma sak som honom. Men väljer att sparka ut honom då för att man vill ha en blond tjej som är influencer i final för det är en roligare story. Pinsamt!