2025-10-19, 01:42
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison1
Jo, det var just det jag skrev. Att ska det gullas med kändisar så kalla programmet för Kompani Svan istället för Elitstyrkans hemligheter. Du verkar vara lite förståndshandikappad och ha svårt med läsförståelsen så förstår att det är svårt för dig då.
Det är inte jag som skrivit att programmet kan kallas för Kompani Svan. Det är ju du som gör det.Så man kan fråga sig vem som är lite förståndshandikappad.
För jag är inte den som försöker komma på alternativa namn, när det räcker att använda vad det redan heter.
Citera
2025-10-19, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Det är inte jag som skrivit att programmet kan kallas för Kompani Svan. Det är ju du som gör det.Så man kan fråga sig vem som är lite förståndshandikappad.
För jag är inte den som försöker komma på alternativa namn, när det räcker att använda vad det redan heter.

Jag förstår att det var för svårt för dig att förstå vad jag menade när din hjärna är outvecklad.
Citera
2025-10-19, 01:45
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Jag förstår att det var för svårt för dig att förstå vad jag menade när din hjärna är outvecklad.
Det är den inte. Jag försöker inte hitta på namn till skillnad från dig.
Citera
2025-10-19, 01:46
Medlem
Citat:
Det är den inte. Jag försöker inte hitta på namn till skillnad från dig.

Jag har inte hittat på namn, eftersom det finns ett program som heter så.
Citera
2025-10-19, 01:49
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Jag har inte hittat på namn, eftersom det finns ett program som heter så.
Du har försökt döpa om programmet Elitstyrkans Hemligheter VIP till Kompani svan,det är att hitta på ett nam till ett tv-program, eftersom det bevisligen inte är Kompani svan.
Citera
2025-10-22, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Carl reagerade ju jättestarkt när de skulle frita gisslan och han råkade skjuta en av dem. Han blev helt förstörd och då var det bara på låtsas...
Ja men jag anser nog lite tvärtom. Om man kan med att ta en annan människas liv för att man är trött och fått träna mycket samt äta lite.så kanske man behöver åka till psyket. Absolut inte vinna en tävling
Citera
2025-10-25, 06:10
Medlem
Citat:
Du har försökt döpa om programmet Elitstyrkans Hemligheter VIP till Kompani svan,det är att hitta på ett nam till ett tv-program, eftersom det bevisligen inte är Kompani svan.

Nej, jag döpte inte om programmet. Jag sa att programmet är mer daltande likt det programmet när kändisar är med.

Det är dessutom uppenbart att de andra deltagarna inte fick frågan om de skulle kunna döda någon när man såg Alice Stenlöf i Skavlan.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...do-for-sverige

Hon säger att hon inte skulle dö för Sverige i krig om Sverige blev attackerat, hon skulle nämligen fly till Danmark. Hon säger att hon inte vill bidra med våld och inte skulle kunna döda någon för sitt land.

– Jag är inte redo att dö för Sverige. Jag känner inte så starkt för det här landet, om jag ska vara helt ärlig.

Vidare säger influencern att hon inte tror på våld.

– Samma person som skulle dö för sitt land är redo att döda för sitt land. Och det är ju där problemet är.

– Jag vet inte, man vill ju kunna vara den större personen som inte bidrar till våld. Och sedan är det ju segt om ens land blir attackerat.

När Stenlöf får frågan vad hon hade gjort om Sverige blev attackerat svarade hon:

– Jag tycker om Köpenhamn, så jag hade siktat söderut.

Bevisar bara att produktionen ville ha henne till final trots att hon ej förtjänade det. Man frågade bara Carl om han kunde mörda någon men inte de andra trots att de förmodligen också hade sagt samma sak som honom. Men väljer att sparka ut honom då för att man vill ha en blond tjej som är influencer i final för det är en roligare story. Pinsamt!
Senast redigerad av Harrison1 2025-10-25 kl. 06:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in