2025-09-27, 18:07
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Alexanders historia va rätt gripande ändå,måste va svårt när mamman till sitt lilla barn dör hastigt 🥲
Fast har han suttit inne med eller?
Klart han måste gråta röven av sej i ännu en dokusåpa. Gjorde detsamma i Robinson. Så det var ju inte oväntat.
Citera
2025-09-27, 18:17
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad var han dömd för, fortkörning? eller bloddoping? det ena förutsätter det andra.

Han är ganska lik en tysk nazist på nått vis
Fanskapet lever idag på att försöka göra sig hörd genom att predika Jesus & ställa upp i diverse idiotiska TV4-produktioner. Började karriären med att ställa upp i "Bytt är Bytt. Fortsatte med "Robinson" i 2 omgångar . En mer patetisk människa får man leta efter.
En pundare som "funnit Jesus" är den mest falska och narcissistiska individ som finns.
Citera
2025-09-27, 18:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Han sa att han skulle ha velat göra lumpen men inte kunde därför att han satt på Kronoberg. Därför ville han nu vara med i det här programmet.
Skitsnack!
Idioten vill bara synas I TV.
Citera
2025-09-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Carl är elitryttare i både hoppning och dressyr, ja.
Är han homofil? :
Tobias Billström
Citera
2025-09-27, 20:14
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Är han homofil? :
Tobias Billström

Vet inget om hans läggning, inget jag reflekterat över heller. Kan inte se varför det skulle vara relevant här heller.
Citera
2025-09-27, 20:17
Medlem
Citat:
Vet inget om hans läggning, inget jag reflekterat över heller. Kan inte se varför det skulle vara relevant här heller.
Du måste inte svara
Citera
2025-09-27, 22:45
Medlem
Citat:
Vad var han dömd för, fortkörning? eller bloddoping? det ena förutsätter det andra.

Han är ganska lik en tysk nazist på nått vis

Vet inte vad han var dömd för men hade antagligen med hans missbruk att göra.
Citera
2025-09-27, 23:36
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbywee
Sin terapi som han uppenbarligen behöver kanske han inte ska utföra genom att genomgå övningar som han tydligt får panik av att utföra.
Jag förstår att det är bra tv och att han får bra betalt när man ser honom bryta ihop men återigen hade han inte klarat 5 min i en riktig situation. Det är inte att utmana sig själv att vara chanslös utan vittnar om att han inte har vad som krävs. Dessa övningar är ingenting jmf med en riktig situation och skrikgråtande karlar är sällan balanserade eller särskilt självmedvetna vare sig i det militära eller i övrigt.
Det är väl därför han får fortsätta i alla tvprogram då medelsvensson kan identifiera sig med honom oavsett om han åker vasaloppet på 15 timmar eller får panik av att simma 7 m under vatten.
Han är beredd att göra vad som helst för att synas i media och för mig blir han en dramaqueen utan självinsikt och absolut ingen jag skulle vilja ha jämte mig eller litar på i strid.

Jag tror du har missförstått det här programmets syfte Det går inte ut på att hitta potentiella soldater så därför kan Stephan och övriga deltagare vara med.
För övrigt tycker jag Stephan är bland de bästa. Han genomför övningar TROTS sin panik. Det är riktigt starkt jobbat.

Han sköt inte gisslan i pannan heller som vissa andra deltagare gjorde.
Citera
2025-09-27, 23:39
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Du måste inte svara

Var tvungen att rota i både arkiven och minnenas allé för min personliga del. Och det enda jag vet är att han har varit tillsammans med en annan hoppryttare som heter Maria Östman. De är dock inte tillsammans längre sedan något/några år.

Följande citat kommer från en artikel i Tidningen Ridsport från 2020:
Citat:
"...Carl Hedin som tillsammans med sin flickvän Maria Östman är på plats med flera hästar för totalt fyra veckors tävlande."

Vet dock inte om han är tillsammans med någon annan eller singel idag, det låter jag vara osagt.
Citera
2025-09-28, 00:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Var tvungen att rota i både arkiven och minnenas allé för min personliga del. Och det enda jag vet är att han har varit tillsammans med en annan hoppryttare som heter Maria Östman. De är dock inte tillsammans längre sedan något/några år.

Följande citat kommer från en artikel i Tidningen Ridsport från 2020:

Vet dock inte om han är tillsammans med någon annan eller singel idag, det låter jag vara osagt.
Okay, så det här är inte samme stjärtryttaren Carl som var en i lag "springpojkarna" i Race across the world? eller så är han tvestjärt?
Citera
2025-09-28, 08:52
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Okay, så det här är inte samme stjärtryttaren Carl som var en i lag "springpojkarna" i Race across the world? eller så är han tvestjärt?

Jo, det är samma Carl.
Citera
2025-09-28, 17:54
Medlem
Citat:
I sin bok "Hästpojken" skriver Carl Hedin att haft både flickvänner och pojkvänner:

”Jag har aldrig pratat om min sexuella läggning i sociala medier. Framför allt för att jag tycker det är privat, men kanske också för att jag inte har känt mig redo. Men nu känner jag mig mogen för det, eller också är jag bara trött på att ständigt få frågan. Jag har haft relationer med både tjejer och killar och det har tagit mig nästan trettio år att landa i att jag inte behöver definiera min sexualitet. Jag behöver inte sätta en etikett på mig själv och det hade varit skönt om inte andra heller behövde göra det. För mig är det mer intressant vem du är än vad du är.”

https://nyheter24.se/sport/1245768-a...lj-och-partner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in