2025-08-10, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Tror det är du som sandat lite för mycket i grustaget. Ja, Axel kan ja gjort en massa skit. Suddar inte ut CW:s skit på något sätt. Skriv en skvallertråd om Axel istället.
sagna försöker fokusförflytta från cissis mycket väldokumenterade ondska och många många många tokigheter. Det funkar såklart inte på alla vi som inte har grus i huvvet
Citera
2025-08-10, 15:22
Medlem
sagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AAT.Securities
"Attackera"? Okej, sluta mecka zutt i Turkland nu och kom tillbaka till jorden. Den som attackerade någon annan var väl ändå Axel när han tryckte ned sin kuk i halsen på den stackars flickan? Jag förstår att du inte vill att Cissi Wallin ska sprida den informationen och har du förresten sett Henrik Johansson på Fastighets officiella nonpology om saken? Det är inte mycket om hur vidrig Axel är mot kvinnor i den "ursäkten" inte

Cissi Wallins varning till lättmanipulerade flickor, med hög risk för att bli utnyttjade av manipulerande rövhål som Axel, har aktualiserats igen via ANJO's återpublicerande av berättelserna om Axel som Cissi Wallin fick ta del av, som kommer ifrån ett av Axels offer: SKILLERAS ÄR ETT SVIN!

Axels enda försvar av sina egna handlingar är även denna vända att försöka få Cissi Wallins "delaktighet" att framstå som förmildrande, för Cissi Wallin är ju enligt Axel en så "opålitlig person", så att offrets berättelse är inte att ta på allvar eftersom den spreds av Cissi Wallin
Det är bara så dumt resonemang att man kan få hjärnblödning av mindre.

Förra gången det var aktuellt så hade Axel sin sidekick och vapendragare Henko till hands som gick ut hårt (mot Cissi Wallin) i denna "strid" att försvara Axels vidriga beteende mot flickor. Skillnaden nu är att Axel inte har kvar sin Henko som kan ta dessa strider för honom. Nu tvingas han ta dem själv på egen hand, men han faller tillbaka på samma sjuka försvar: "Det är Cissi Wallin som är problemet".

Det är om jag minns rätt exakt så psykopater beter sig, de försöker på alla sätt underminera trovärdigheten för sina offer - och alla som tar offrens sida mot psykopaten. Det är en väldokumenterad strategi som psykopater flitigt praktiserar genom sina "liv" (om man nu anser att psykopaters känslokalla liv motsvarande ett normalt mänskligt liv).

Jag kommer inte länka till Axels försvar, men det finns där ute för den intresserade. Försvaret handlar inte på något sätt om att han tar ansvar för sina handlingar mot tjejerna - "vilken överraskning" - så mycket kan jag spoila i alla fall.
Citera
2025-08-10, 18:24
Medlem
Men är du svagbegåvad? Du är i fel tråd och fäktar, denna handlar om Cissi.

Om du var påläst om Cissi skulle du också veta att även hon utnyttjar unga naiva flickor på rutin. Inte sexuellt, hon använder dem som gratis arbetskraft.
Citera
2025-08-10, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Men är du svagbegåvad? Du är i fel tråd och fäktar, denna handlar om Cissi.

Om du var påläst om Cissi skulle du också veta att även hon utnyttjar unga naiva flickor på rutin. Inte sexuellt, hon använder dem som gratis arbetskraft.

Cissis största stalker tycker jag ändå är on topic.
Citera
2025-08-11, 22:23
Medlem
Cicci Wallin har lagt ut att en känd feminist blivit anorektisk och lägger upp pro anorektiska bilder som massa feminister hyllar. Jag tänker att det måste vara Cassandras klstzkow? Hon är mer än ”gastric smal” numera . Vem tror ni?
Citera
2025-08-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Cicci Wallin har lagt ut att en känd feminist blivit anorektisk och lägger upp pro anorektiska bilder som massa feminister hyllar. Jag tänker att det måste vara Cassandras klstzkow? Hon är mer än ”gastric smal” numera . Vem tror ni?

Har inte koll på denna donna men hon ser väl ut att vara inom ramen för normalbyggd? Ser inget anorektiskt här, bara extremt ytligt och utseendefixerat.
Citera
2025-08-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaksmularen
Har inte koll på denna donna men hon ser väl ut att vara inom ramen för normalbyggd? Ser inget anorektiskt här, bara extremt ytligt och utseendefixerat.

Vem tror du hon menar då
Citera
2025-08-11, 23:28
Medlem
Jag tror inte heller på att det är Klatzkow. Hon är ser inte anorektisk ut, har inga pro-ana bilder eller är ”känd feminist”
Citera
2025-08-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturpen
Jag tror inte heller på att det är Klatzkow. Hon är ser inte anorektisk ut, har inga pro-ana bilder eller är ”känd feminist”

Skugge?
Citera
2025-08-12, 01:54
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Var lägger denna människa ut någonstans? Varför länkar du inte när du skriver detta?
Citera
2025-08-12, 01:56
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var lägger denna människa ut någonstans? Varför länkar du inte när du skriver detta?
insta men jag håller med
Citera
2025-08-12, 03:28
Medlem
SmarterThanYous avatar
Har Cissi inget bättre för sig än att starta bitchfight över andra "feministers" utseende?

Hon har aldrig arbetat i ett kvinnoyrke, hon är inte gay, hon är inte färgad.

Allt hon har är en vit, heterosexuell hemmafrus gnäll.

Numera medelålders.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in