Citat:
Ursprungligen postat av
AAT.Securities
"Attackera"? Okej, sluta mecka zutt i Turkland nu och kom tillbaka till jorden. Den som attackerade någon annan var väl ändå Axel när han
tryckte ned sin kuk i halsen på den stackars flickan? Jag förstår att du inte vill att Cissi Wallin ska sprida den informationen och har du förresten sett Henrik Johansson på Fastighets officiella nonpology om saken? Det är inte mycket om hur vidrig Axel är mot kvinnor i den "ursäkten" inte
Cissi Wallins varning till lättmanipulerade flickor, med hög risk för att bli utnyttjade av manipulerande rövhål som Axel, har aktualiserats igen via ANJO's återpublicerande av berättelserna om Axel som Cissi Wallin fick ta del av, som kommer ifrån ett av Axels offer:
SKILLERAS ÄR ETT SVIN!
Axels enda försvar av sina egna handlingar är även denna vända att försöka få Cissi Wallins "delaktighet" att framstå som förmildrande, för Cissi Wallin är ju enligt Axel en så "opålitlig person", så att offrets berättelse är inte att ta på allvar eftersom den spreds av Cissi Wallin
Det är bara så dumt resonemang att man kan få hjärnblödning av mindre.
Förra gången det var aktuellt så hade Axel sin sidekick och vapendragare Henko till hands som gick ut hårt (mot Cissi Wallin) i denna "strid" att försvara Axels vidriga beteende mot flickor. Skillnaden nu är att Axel inte har kvar sin Henko som kan ta dessa strider för honom. Nu tvingas han ta dem själv på egen hand, men han faller tillbaka på samma sjuka försvar: "Det är Cissi Wallin som är problemet".
Det är om jag minns rätt exakt så psykopater beter sig, de försöker på alla sätt underminera trovärdigheten för sina offer - och alla som tar offrens sida mot psykopaten. Det är en väldokumenterad strategi som psykopater flitigt praktiserar genom sina "liv" (om man nu anser att psykopaters känslokalla liv motsvarande ett normalt mänskligt liv).
Jag kommer inte länka till Axels försvar, men det finns där ute för den intresserade. Försvaret handlar inte på något sätt om att han tar ansvar för sina handlingar mot tjejerna - "vilken överraskning" - så mycket kan jag spoila i alla fall.