Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Jag har inget emot att du eller någon annan "undersöker" moln. Ni har nu hållit på i 25 år och det är ganska roande.
Vad jag möjligtvis reagerar på är att du vill att andra ska göra jobbet åt dig. Jag anser nog att samhället bör lägga sina resurser på viktigare saker än dina paranoida vanföreställningar om att cirrusmoln är läskiga.
Du vrider igen. Har aldrig sagt at cirrusmoln är "läskiga" eller nåt.
Jag pratar inte om cirrusmoln alls, fast om enorma vita helvetet, när himmlen täcks av vit-grå "steril" (enfärgad - ingen konturer ofta), och när detta händer gång på gång direkt efter strimmor som inte lösas upp och inte bare "kvarliggar", men expanderar sinnesjukt som du kan se på videos an mass. Tusenvis på nätet av bekymrade och patriotmänniskor bl.a.
Glöm heller inte som jag har förklart, massmedia kommer (o)jämnt med sina klimatkris-rapporter där experter kan dimma solen med geoengineering-projekter, bara temp går upp 1-2 grader mer t.ex (skrämma-skrämma)...så varför är man paranoid för att man tror detta redan pågått länge. Detta är baserat på många faktorer/info, som visselblåsare, observationer, patenter och sånna som David Keith, Ken Caldeira, denna Robock-fyren och andra.
Men när det gäller att finna ut om saker pågår är msm fullständigt idioter som tystar ner (vid sitt ignorerande) och att kalla dom som frågar og informerar för konspi. Det är tokig situation, liksom ditt tjatande om foliehattar och korkade osv.
Du vill ju inte att man skal undersöka nåt, när du setter etikett på huvuder.