Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Jag tror personen menar brottsprovokation, men hur har dom arbetat har dom använt brottsprovokation tex vid ditt fall?
Jaha nu förstår jag 💕 Ja.. han och hans grupp låtsades vara en sexköpare i mitt fall, så i min värld är det just brottsprovokation. De kom med rena lögner, och berömde mig t.o.m för min höga säkerhet inför träffen, som jag hade och det fick mig och känna mig trygg och säker inför en träff med en ny kund. Väl inne i mitt hem, slog de benen under mig direkt och idag straffas jag och min familj fortfarande för den säkerheten jag hade och det de först berömde mig för.
Han och hans grupp krossade totalt min tillit till människor. Ingen sexköpare har nånsin under alla mina år ljugit för mig. Eller behandlat mig i närheten som de gjorde under den kvällen de var här.
Först skrämde dem mig, sen fick jag ta emot hot, kränkningar, skuldbeläggande, och när de och socialtjänsten var klara, efter fruktansvärt långa timmar av psykisk misshandel, lämnade Simon (som lämnade sist) mig ensam kvar, utan någon telefon, utan möjlighet till hjälp, med kraftig ångest och astma. När han stängde dörren, kollapsade jag på mitt hallgolv, där jag låg kvar över natten, utan ork att ta mig upp och både kissade och kräktes på mig själv.