Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
Simon fortsätter med hyckleriet. Nu kör Simon stenhårt med Reklam för sina böcker. Ny bok ute och där står Simon med kepsen och luvtröja och försöker se stenhård ut. Alltså den här individen är inte bara en Ja sägare när det passar agendan han försöker också se ut som en 25åring.
Han till och med ojade sig över att sexarbetarna inte ska behöva betala skatt även om dom har F skatt. Alltså allt skit som tjejer har berättat när dom fått "hembesök " med soc arbetare och flera poliser. Jag är i klubb världen ibland och har pratat med flera sexarbetare. Schyssta svenska tjejer.
Men enligt dom så särbehandlas utländska tjejer och får hjälp med kontant med Talita tror jag det hette. Förstå om du är en ensam sexarbetare och får hembesök och säger Nej tack jag är inte ett offer!! Då går Simon och Co i taket. Freakshowen lär fortsätta..
Ja det är en freakshow. En modern häxjakt. Talita ger endast hjälp och stöd till dem som vill ”omvändas” Vi sexarbetare som blir utsatta för trauma av polisens razzior, får skylla oss själva.
Jag kan verkligen inte förstå hur så många människor höjer honom upp till skyarna, som han vore en gud, när han aldrig kan ge en enda intervju eller debatt utan att dra in sina böcker. Det är så genomskinligt. Jag litar inte överhuvudtaget på någon, som gör på det sättet i media.
Eller när han aldrig vill eller tar debatter med sexarbetare eller ens kan nämna oss. Och alla dessa journalister som aldrig kritiserar honom eller kommer med tuffa frågor. Det är för mig så stora röda flaggor på såna människor.
Jag förstår att i hans värld finns vi inte. Och vi har inte i närheten av samma syn på sex som han, men att bokstavligen låtsas som vi inte finns, är rent ut sagt elakt och så omanligt. Jag skriker snart rakt ut om jag hör en gång till att vi alla sexarbetare är psykiskt sjuka och att våra sexköpare är monster. Det börjar bli så uttjatat nu. Det är rena lögner, som även finns forskning på.