Citat:
Ursprungligen postat av
Stallhagen
Leva vettigt?? Var har du fått det ifrån? Tycker familjen lever som att dom skulle ha hemligt kapital?
Det är ju i min teori som bara jag verkar "tro" på som dom lever vettigt bakom kulisserna. Äter dom kokt och stekt vatten på riktigt? Hans "lön" och porrtessans 30% deltid kan rimligtvis inte räcka till hyran ens. Sist jag såg så har T inte levt på någon svältdiet, utan ser ut att ha moffat mer än en påse ostbollar, och fler än en energidryck. Jag vill minnas jag sett någon video (jättegammal) att rask lipar över att Tessans farsa vägrat hjälpa varken med ekonomi eller barnvakt. Han bara måste ju få in pengar någonstans ifrån. Hans morsa och bror har inte riktigt verkat var så stöttande. Men han kanske utpressar dom? Finansierar dom inte hans ungar så åker dom på samma behandling som Hans farsa? Fy fan för att vara släkt åt honom, stressen över att han ska flippa ur måste vara konstant. Jag hoppas ändå att han lever som en jävla kung då kameran inte är på, och hans ungar får belugakaviar till frukostmackorna. Det hade varit världens bästa trollning! Tyvärr lutar det åt att han är en talanglös luffare som låter familjen leva på skulor.