2025-07-04, 17:00
Medlem
Så uppklädd han är på dagens dejt.
Citera
2025-07-04, 17:02
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Jag tror att han har gått i sin faders fotsteg med telesnusk och/eller liknande.

Hans pappa har varit en driven familjefar med god ekonomi och respektabelt yrke. Det har rask aldrig varit och kommer aldrig bli.
Citera
2025-07-04, 17:06
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hans pappa har varit en driven familjefar med god ekonomi och respektabelt yrke. Det har rask aldrig varit och kommer aldrig bli.
Läs mitt inlägg igen. Var nämner jag något om ekonomi eller yrke?
Citera
2025-07-04, 17:10
Medlem
Oj oj oj Rask, du sitter verkligen och pratar upp dig själv i senaste videon som att du är något normalt. Bara för att du dömmer ut dig själv på en gammal fylle story.

Bara beteendet i den videon du spelar in och släpper om detta, som heter något med hoffa, bevisar än en gång hur otroligt korkad och mystisk du är. Fantasin flödar och dina egna minnen berättas som lögner och helt utan sammanhang. Alla kan se att du hittar på saker för stunden och målar upp fantasier om hur eventuellt andra människor eventuellt kanske skulle ha betett sig vid ett fantasi tillfälle. Detta är riktigt sjukt, för du pratar om dessa fantasi scenarion på ett sätt för att framställa äkta personer i dåliga dager.

Ne denne Rask är och förblir en livsfarlig YouTuber som skadar andra och sig själv och alla i sin omgivning, sen att han gör det på nya sätt hela tiden får det inte till att vara något normalt eller bra, totalt värdelös är du verkligen Rask.
Citera
2025-07-04, 17:10
Medlem
Citat:

Vad någon har varit är inte så intressant. Mer intressant hur det går för dem idag.
Citera
2025-07-04, 17:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Läs mitt inlägg igen. Var nämner jag något om ekonomi eller yrke?

Generellt brukar folk med en grundmoral inte hålla på med sådant. Vilket jag misstänker enbart är en lögn från rask sida gällande sin far för att smutskasta honom.
Citera
2025-07-04, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Leva vettigt?? Var har du fått det ifrån? Tycker familjen lever som att dom skulle ha hemligt kapital?
Det är ju i min teori som bara jag verkar "tro" på som dom lever vettigt bakom kulisserna. Äter dom kokt och stekt vatten på riktigt? Hans "lön" och porrtessans 30% deltid kan rimligtvis inte räcka till hyran ens. Sist jag såg så har T inte levt på någon svältdiet, utan ser ut att ha moffat mer än en påse ostbollar, och fler än en energidryck. Jag vill minnas jag sett någon video (jättegammal) att rask lipar över att Tessans farsa vägrat hjälpa varken med ekonomi eller barnvakt. Han bara måste ju få in pengar någonstans ifrån. Hans morsa och bror har inte riktigt verkat var så stöttande. Men han kanske utpressar dom? Finansierar dom inte hans ungar så åker dom på samma behandling som Hans farsa? Fy fan för att vara släkt åt honom, stressen över att han ska flippa ur måste vara konstant. Jag hoppas ändå att han lever som en jävla kung då kameran inte är på, och hans ungar får belugakaviar till frukostmackorna. Det hade varit världens bästa trollning! Tyvärr lutar det åt att han är en talanglös luffare som låter familjen leva på skulor.
Citera
2025-07-04, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Oj oj oj Rask, du sitter verkligen och pratar upp dig själv i senaste videon som att du är något normalt. Bara för att du dömmer ut dig själv på en gammal fylle story.

Bara beteendet i den videon du spelar in och släpper om detta, som heter något med hoffa, bevisar än en gång hur otroligt korkad och mystisk du är. Fantasin flödar och dina egna minnen berättas som lögner och helt utan sammanhang. Alla kan se att du hittar på saker för stunden och målar upp fantasier om hur eventuellt andra människor eventuellt kanske skulle ha betett sig vid ett fantasi tillfälle. Detta är riktigt sjukt, för du pratar om dessa fantasi scenarion på ett sätt för att framställa äkta personer i dåliga dager.

Ne denne Rask är och förblir en livsfarlig YouTuber som skadar andra och sig själv och alla i sin omgivning, sen att han gör det på nya sätt hela tiden får det inte till att vara något normalt eller bra, totalt värdelös är du verkligen Rask.

Hans beteende är destruktivt, både mot sig själv och andra. Men jag tror inte han inser det själv.
Citera
2025-07-04, 17:23
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Generellt brukar folk med en grundmoral inte hålla på med sådant. Vilket jag misstänker enbart är en lögn från rask sida gällande sin far för att smutskasta honom.

Ja han verkar ju vara en toppenkille verkligen!
Citera
2025-07-04, 18:33
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ja han verkar ju vara en toppenkille verkligen!

Den bästa!
Citera
2025-07-04, 18:49
Medlem
Damien-s avatar
I sin senaste video sitter LäderBaronen och svettas som en instängd flintskallig gris i mammas bil, iklädd en läderjacka så tjock att byfånen knappt kan röra sig i den. Bajsmarodören erkänner själv att han dryper av svett men ändå sitter han där och försöker leverera sina patetiska efterhandskonstruktioner.

Han tycker att han ser ut som en polis i sin nya läderjacka. Som om någon skulle se det där lismande, falska flinet, breda höfter och rödflammiga flint och tänka "En polis!" . Det enda folk ser är en tysk läderbög från någon pervers fetischfilm.
Citera
2025-07-04, 19:20
Medlem
GreenBatterys avatar
Som den ansvarige familjefadern han är sitter nu Baron af Ollon själv i vardagsrummet och övar på att snurra trumpinnar.

Det gäller att prioritera rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in