2025-07-04, 15:24
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Senaste videon: 5900 visningar på 18 timmar.

Det går allt sämre och sämre för mannen i runkbunkern. När ska han inse att detta inte är hållbart, mer än som hobby?

En retorisk fråga.
Citera
2025-07-04, 15:26
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Ska enligt säkra källor stämma att han helt oblygt skriver med mycket yngre tjejer samt skickar bilder. 3 tjejer vad jag fått höra. Varav minst 2 är troll. Det kommer läcka ut snart.

Jag avvaktar med att lämna reaktion, i väntan på bevis.
Citera
2025-07-04, 15:28
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det går allt sämre och sämre för mannen i runkbunkern. När ska han inse att detta inte är hållbart, mer än som hobby?

En retorisk fråga.
”RunkBunkern” kan vara det nya! Ligger bra i munnen! Inga fönster och stenväggar.
Citera
2025-07-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Allvarligt nu. Om inte farfar fixat en veckopengsfond som bara tillåter en viss tid mellan uttagen så måste ju familjen gå på soc. Hur nu det ska gå till när rasken inte är sjukskriven eller arbetssökande. Jag har svårt att tro han har sparkapital att leva på. Återigen vill jag lyfta teorin att han blåser oss. Att han har hemligt kapital som ger avkastning tillräckligt för att leva vettigt. Att han bara lajvar iq 80 och egentligen är sjukt smart, rik och har världens bästa humor och nu sitter och gapskrattar åt sitt trollande. Någonstans önskar jag att det är så trots att jag verkligen avskyr personen han visar upp.
Den teorin är lika sann som att utomjordingar byggde pyramiderna.
Paret Rask har dejt på en pizzeria och Anjo uppmanar att prenumerera på sin frus Insta för 65 spänn i månaden för att få se dem när då besöker Kolmården, det går bra nu!
Citera
2025-07-04, 16:22
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Rask berättar i sin senaste video om hur han hånglat med killar som tonåring och att det är ett bevis på hur mycket han gillar kvinnor.

Är dessa redogörelser något sorts manifest? Tror han att ju dummare han ser ut så desto mer views kommer han få? Helt rätt! Om året var 2015! Men du hade chansen och du "körde upp den i arslet" som du hade sagt, nu 10 år senare så är sådant här inte alls intressant

Jag tror att Rask har panik nu och försöker skademinimera inför den kommande dokumentären så han väljer istället att dra fram sådant som han tror att de kommer ha med i den för att sen säga "höhö det där vet ju alla redan för jag är lika öppen som ett gapande äschel" men jag tror nog att de kommer dra fram något mycket mer än gamla fylletjafs och att Rask har varit på bögklubb (döh...)

Förövrigt har han ju berättat att han och hans (pojk?)vänner sprutat varandra i ansiktet, det tycker jag låter riktigt bögigt!

Förstår ni vilka mörka hemligheter han sitter på när han är så öppen med sån här skit?
Citera
2025-07-04, 16:35
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Jag tror att Rask har panik nu och försöker skademinimera inför den kommande dokumentären så han väljer istället att dra fram sådant som han tror att de kommer ha med i den för att sen säga "höhö det där vet ju alla redan för jag är lika öppen som ett gapande äschel" men jag tror nog att de kommer dra fram något mycket mer än gamla fylletjafs och att Rask har varit på bögklubb (döh...)

Förövrigt har han ju berättat att han och hans (pojk?)vänner sprutat varandra i ansiktet, det tycker jag låter riktigt bögigt!

Förstår ni vilka mörka hemligheter han sitter på när han är så öppen med sån här skit?

Tror inte han sitter på så mörka hemligheter.
Dels tror jag att han ljuger väldigt mycket om vad han och hans "kompisar" gjort.
I hans värld så läter det roligt och han vill sticka ut.
Så han berättar detta i hopp om det ska vara roligt. Men det är bara motbjudande.

Eller ja, hemligheter sitter vi alla på. Men tror inte hans är mörkare än andras. Eftersom han t.ex ändrar sin historia om frysta bajskorvar oxh korvar upokörda i röven och att han blivit bukkakad i sagge ett hundra tals gånger.
Han är en mytoman som levt ett otroligt fattigt liv utan några vänner. Han är en väldigt blek personlighet utan utstrålning. Så han ljuger ihop dessa saker för folk verkligen ska lägga han på minnet..
Det är vad jag tror.
Citera
2025-07-04, 16:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Dels tror jag att han ljuger väldigt mycket om vad han och hans "kompisar" gjort.
Så han berättar detta i hopp om det ska vara roligt. Men det är bara motbjudande.

Eller ja, hemligheter sitter vi alla på. Men tror inte hans är mörkare än andras. Eftersom han t.ex ändrar sin historia om frysta bajskorvar oxh korvar upokörda i röven och att han blivit bukkakad i sagge ett hundra tals gånger.
Han är en mytoman som levt ett otroligt fattigt liv utan några vänner. Han är en väldigt blek personlighet utan utstrålning. Så han ljuger ihop dessa saker för folk verkligen ska lägga han på minnet..
Det är vad jag tror.
Precis! Han försöker lura alla (inklusive sig själv) att han var den där edgy, coola killen i plugget som alla ville vara vän med men ingen vågade. I verkligheten var han (och är) en missanpassat skumt äckel som alla skyr som pesten. Han är som en sån där alkis som går omkring i nerpissade byxor och luktar skit.
Citera
Medlem
Enligt hans story på insta så är det många som missförstått upplägget med podden. Det är alltså inte dom tre jönsarna som misslyckats med podden.
Citera
Medlem
EdwardStenhards avatar
Carl Fredrik Alexander Rask börjar inse att det är kört

Denna förtjänar mer än 600 visningar och skaparen förtjänar en Oscar!

Bunkerbaronen
Senast redigerad av EdwardStenhard 2025-07-04 kl. 16:44.
Citera
2025-07-04, 16:43
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:

Det är vad jag tror.

Jag tror att han har gått i sin faders fotsteg med telesnusk och/eller liknande.
Citera
2025-07-04, 16:45
Medlem
Citat:

Det är vad jag tror.

Detta är faktiskt det mesta sannolika. Jag tror att Rask alltid föröskt göra sig mer märkvärdig än han är. Det är lite...sorgligt, med tanke på utfallet.
Citera
2025-07-04, 16:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Carl Fredrik Alexander Rask börjar inse att det är kört

Denna förtjänar mer än 600 visningar och skaparen förtjänar en Oscar!

Bunkerbaronen
Wow! Så bra! Så korrekt!

Fem rentvättade analkanaler av fem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in