Citat:
Ursprungligen postat av
EdwardStenhard
Jag tror att Rask har panik nu och försöker skademinimera inför den kommande dokumentären så han väljer istället att dra fram sådant som han tror att de kommer ha med i den för att sen säga "höhö det där vet ju alla redan för jag är lika öppen som ett gapande äschel" men jag tror nog att de kommer dra fram något mycket mer än gamla fylletjafs och att Rask har varit på bögklubb (döh...)
Förövrigt har han ju berättat att han och hans (pojk?)vänner sprutat varandra i ansiktet, det tycker jag låter riktigt bögigt!
Förstår ni vilka mörka hemligheter han sitter på när han är så öppen med sån här skit?
Tror inte han sitter på så mörka hemligheter.
Dels tror jag att han ljuger väldigt mycket om vad han och hans "kompisar" gjort.
I hans värld så läter det roligt och han vill sticka ut.
Så han berättar detta i hopp om det ska vara roligt. Men det är bara motbjudande.
Eller ja, hemligheter sitter vi alla på. Men tror inte hans är mörkare än andras. Eftersom han t.ex ändrar sin historia om frysta bajskorvar oxh korvar upokörda i röven och att han blivit bukkakad i sagge ett hundra tals gånger.
Han är en mytoman som levt ett otroligt fattigt liv utan några vänner. Han är en väldigt blek personlighet utan utstrålning. Så han ljuger ihop dessa saker för folk verkligen ska lägga han på minnet..
Det är vad jag tror.