2025-07-04, 19:26
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tror inte han sitter på så mörka hemligheter.
Dels tror jag att han ljuger väldigt mycket om vad han och hans "kompisar" gjort.
I hans värld så läter det roligt och han vill sticka ut.
Så han berättar detta i hopp om det ska vara roligt. Men det är bara motbjudande.

Eller ja, hemligheter sitter vi alla på. Men tror inte hans är mörkare än andras. Eftersom han t.ex ändrar sin historia om frysta bajskorvar oxh korvar upokörda i röven och att han blivit bukkakad i sagge ett hundra tals gånger.
Han är en mytoman som levt ett otroligt fattigt liv utan några vänner. Han är en väldigt blek personlighet utan utstrålning. Så han ljuger ihop dessa saker för folk verkligen ska lägga han på minnet..
Det är vad jag tror.

Baronen är så lik en jag kände i mina unga år, när bi gjorde bus, jämt när han åter berätta så lät de dom en stor jackass produktion . Men i de var kondom på grannens avgasrör eller en låssas bajskorv från en skämt butik. Han ville som baronem va i centrum och alla skulle avguda han för han var så cool. Kan säga han är lika i dag, skryter och skrävlar kan nog lova han är en av baronens följare
Citera
2025-07-04, 19:32
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Så uppklädd han är på dagens dejt.

Ja verkligen! Och solglasögonen tar han inte av sig heller, för det hade inte den stora idolen, youtubernas youtuber, Norrköpings starke man Jockiboi ha gjort - och Rask älskar Jocke mer än vad han älskar FisTessan
Citera
2025-07-04, 19:38
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Baronen är så lik en jag kände i mina unga år, när bi gjorde bus, jämt när han åter berätta så lät de dom en stor jackass produktion . Men i de var kondom på grannens avgasrör eller en låssas bajskorv från en skämt butik. Han ville som baronem va i centrum och alla skulle avguda han för han var så cool. Kan säga han är lika i dag, skryter och skrävlar kan nog lova han är en av baronens följare
Vi alla har haft sina runt oss. Men många märkte själv att dom blev paria oxh växte upp. Men sen är det såna som rask. Som inte förstår varför ingen vill ha med dom att göra.
Citera
2025-07-04, 20:19
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Ja verkligen! Och solglasögonen tar han inte av sig heller, för det hade inte den stora idolen, youtubernas youtuber, Norrköpings starke man Jockiboi ha gjort - och Rask älskar Jocke mer än vad han älskar FisTessan

LäderBaronen påstår att han "förändrats", att han är en helt annan människa än han var för sju år sen. Skitsnack! Samma narcissistiska energitjuv som alltid, bara nu med ännu fler lismande leenden, ännu halare lögner och en ny strategi, att prata med lägre röst och inte vråla som en full gorilla in i kameran. Som om viskande förtal skulle maskera hans sociopatiska tendenser.

Smygbögen verkar tro att bara han går ner 30 kg och byter ut sina gamla vredesutbrott mot ett tillgjort "mysigt" tonläge, så märker ingen att han fortfarande är en manipulativ lögnare i bandana och flint. Ny Baron, samma sjuka byfåne.

Jag var tvungen att kolla upp den där Hoffa. En hårdrockare med långt, yvigt hår och en kropp som med några extrakilon fortfarande är proportionerlig. Det bränner nog djupt i den missunnsamma Baronen, som sitter där med svettpärlor på flinten, kvinnohöfter och en avundsjuka som dryper mer än hans panna i en varm bil.
Citera
2025-07-04, 20:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
LäderBaronen påstår att han "förändrats", att han är en helt annan människa än han var för sju år sen. Skitsnack! Samma narcissistiska energitjuv som alltid, bara nu med ännu fler lismande leenden, ännu halare lögner och en ny strategi, att prata med lägre röst och inte vråla som en full gorilla in i kameran. Som om viskande förtal skulle maskera hans sociopatiska tendenser.

Smygbögen verkar tro att bara han går ner 30 kg och byter ut sina gamla vredesutbrott mot ett tillgjort "mysigt" tonläge, så märker ingen att han fortfarande är en manipulativ lögnare i bandana och flint. Ny Baron, samma sjuka byfåne.

Jag var tvungen att kolla upp den där Hoffa. En hårdrockare med långt, yvigt hår och en kropp som med några extrakilon fortfarande är proportionerlig. Det bränner nog djupt i den missunnsamma Baronen, som sitter där med svettpärlor på flinten, kvinnohöfter och en avundsjuka som dryper mer än hans panna i en varm bil.

Han höll på mycket förr tillsammans med Svenska Utmaningar bland annat. Åt starka saker, stora portioner och söp mycket på Youtube. Bland annat hade de SM i Jägermeister 😁 Det var väl inget jag kollade på direkt, kul ibland.

Men nåt som är kul på riktigt är att Hoffa verkar gilla Skilleras. Osar svavel i runkbåset...

https://www.instagram.com/p/DLiHeK1t...tmbWM3NTIzeXZx
Citera
2025-07-04, 20:43
Medlem
Hillsongsekts avatar
Baronen projicerar vidare. Han menar att den han var tidigare hade passat perfekt tillsammans med temusekten. Eftersom de är arga svin nu och rask var ett ilsket svin då.

Absolut! Det är därför medvikts med tekniskt stöd av skilleras och moraliskt stöd av BB håller på och exposa precis vilken mobbare du var och är.
Citera
2025-07-04, 20:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han höll på mycket förr tillsammans med Svenska Utmaningar bland annat. Åt starka saker, stora portioner och söp mycket på Youtube. Bland annat hade de SM i Jägermeister 😁 Det var väl inget jag kollade på direkt, kul ibland.

Men nåt som är kul på riktigt är att Hoffa verkar gilla Skilleras. Osar svavel i runkbåset...

https://www.instagram.com/p/DLiHeK1t...tmbWM3NTIzeXZx

Jag kunde knappt ta mig igenom hans senaste video utan att vilja skalla skärmen. Där sitter den lismande lögnmaskinen själv med sitt tillgjorda flin och försöker övertyga sin trogna armé av kognitivt utmanade följare att han har ”förändrats”.

”Jag är inte den jag var” viskar han mellan raderna samtidigt som svetten lackar på flinten och med exakt samma hat, lögner och manipulationer som alltid, fast nu i new age-filter, där han plötsligt ”känner energier” och pratar om ”vibrationer”.
Citera
2025-07-04, 21:09
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Baronen projicerar vidare. Han menar att den han var tidigare hade passat perfekt tillsammans med temusekten. Eftersom de är arga svin nu och rask var ett ilsket svin då.

Absolut! Det är därför medvikts med tekniskt stöd av skilleras och moraliskt stöd av BB håller på och exposa precis vilken mobbare du var och är.

Självklart var det Alf den Store med sin slappa plånbok och ett ännu slappare omdöme, som finansierade BajsBaronens resa till London. En resa som enligt Baronen märkligt nog slutade med att han svettade ner dansgolvet på en gayklubb medan Loreens Euphoria dånade ur högtalarna och de breda höfterna svängde till musiken.
Citera
2025-07-04, 22:53
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Självklart var det Alf den Store med sin slappa plånbok och ett ännu slappare omdöme, som finansierade BajsBaronens resa till London. En resa som enligt Baronen märkligt nog slutade med att han svettade ner dansgolvet på en gayklubb medan Loreens Euphoria dånade ur högtalarna och de breda höfterna svängde till musiken.

Han måste ju vara gay. Det är inget fel med det Rask! Lev ut dina gay-fantasier och lämna Tessan och barnen ifred!
Citera
2025-07-05, 00:32
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Han måste ju vara gay. Det är inget fel med det Rask! Lev ut dina gay-fantasier och lämna Tessan och barnen ifred!
Att han lägger om för att bli twink är faktiskt en teori så god som någon. Dock känns det som att de flesta vägar har högre standard än Rasks svagbegåvade, kanintandade fru?
Citera
2025-07-05, 01:28
Medlem
Citat:
Shakira aint got shit on BajsBaronen!
Citera
2025-07-05, 02:03
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Att han lägger om för att bli twink är faktiskt en teori så god som någon.

Men är han inte lite väl gammal och härjad för att någon skulle ta han för en twink? Eller så har jag inte helt förstått begreppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in