2025-11-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Rasks Rådgivning & Fogskumsentreprenad AB

Tjocka korvar AB
Citera
2025-11-05, 09:34
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Tjocka korvar AB
Dotterbolag: Stekta "korvar" AB
Citera
2025-11-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Hade fan tagit livet av mig om min farsa spökade ut sig sådär på internet samtidigt som han hänger ut hela familjen.

10 minuter in i videon och rask sitter redan och pratar om sin kuk i flera minuter
Citera
2025-11-05, 09:55
Medlem
Min uppfattning från noggrann granskning på video är att baronens kuk inte kan benämnas som stor. Skulle säga att längden är av normal Svensson-mått men omkretsen under medel. Förstår ärligt inte varför han sitter och skryter om den där. Han kanske aldrig har varit i ett omklädningsrum och sett andras mäns arsenal?
Citera
2025-11-05, 10:12
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Min uppfattning från noggrann granskning på video är att baronens kuk inte kan benämnas som stor. Skulle säga att längden är av normal Svensson-mått men omkretsen under medel. Förstår ärligt inte varför han sitter och skryter om den där. Han kanske aldrig har varit i ett omklädningsrum och sett andras mäns arsenal?
Han försöker ständigt upprätthålla sin image som går ut på att inte vara som alla andra. Samtidigt vill han ändå bli accepterad av samhället, så han skryter om allt som är normalt: sin normalstora kuk, att han nattar barn och städar, att han har en kompis etc.

"Titta! Jag är visst som alla andra, snälla acceptera mig!"
Citera
2025-11-05, 10:18
Medlem
Sen sitter han och ljuger om att chrippa dramat inte generar extra visningar när han för 1 månad sen snittade på 13k visningar per video och nu när chrippa är aktuell igen får han typ 25k per video och så säger han "aah men kolla här jag har ju inte ens chrippa med i titel" nee din dumma jävel du använder titlar som endå gör att alla fattar att videon handlar om chrippa men rasks tror han kan skydda sig från sin kommande förtalsdom
Citera
2025-11-05, 10:38
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
10 minuter in i videon och rask sitter redan och pratar om sin kuk i flera minuter

Den hypersexuella och perversa Baronen lider av den sällsynta åkomman att vara helt besatt av sitt eget könsorgan. Byfånen passar förstås på att hålla ännu en lång monolog om dess (påstådda) storlek, som om Tessan inte redan hade nog med skit att stå ut med. Ni fattar...
Citera
2025-11-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hade missat, tack!

Ja att T ringt och rage hotat Chrippa efter att hon blivit varse att det kommer bli ännu en rättegång med ännu sämre ekonomi som följd är en lågoddsare, hon är så korkad!

Vem skulle det annars vara? Jag tror att Lisen, även om hon också är dum som en sten har lite mer impulskontroll, eller så är det Jonna.

Men våran huvudmisstänkta nu är Therese Rask!

Fan vilken panik det ska råda där hemma i pundarkvarten, måste medge att Chrippas sketch bjöd på många härliga skratt!
Tror snarare att hon hotat Åsa.
Citera
2025-11-05, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Sen sitter han och ljuger om att chrippa dramat inte generar extra visningar när han för 1 månad sen snittade på 13k visningar per video och nu när chrippa är aktuell igen får han typ 25k per video och så säger han "aah men kolla här jag har ju inte ens chrippa med i titel" nee din dumma jävel du använder titlar som endå gör att alla fattar att videon handlar om chrippa men rasks tror han kan skydda sig från sin kommande förtalsdom
Han byter ju dessutom titlarna hela tiden.
Citera
2025-11-05, 12:10
Medlem
StekplankAmbross avatar
Kul att sexologen börjat med Chrippavideos igen, visningarna har börjat sina så då drar han i nödbromsen. Han som bara skulle göra videos om han blev omnämnd eller "hade något relevant att säga", han sitter mest med en sur min och gör osammanhängande kommentarer som avslutas med "äh jag vet inte, vi fortsätter". Ångesten över verkligheten är påtaglig, kul förövrigt att Chat GPT inte löd honom och han blev rasande och skällde ut AI-roboten för att den inte sa vad han ville. Hans argument var att Chrippa omöjligt kunde rest för under en viss summa, sen började han ryta åt sin egna mobil när den sa att man visst kunde åka på en sådan resa på 6000-8000 om man tänkte smart, sån jävla pajas
Citera
2025-11-05, 12:24
Medlem
Det var väl den 20 oktober som äcklet sökte ett kontaktförbud mot skilleras och Medviktarna?

Det ska ta max 14 dagar att få besked så nu är det hög tid att äcklet meddelar att något kontaktförbud aldrig gick igenom.
Citera
2025-11-05, 12:36
Medlem
GreenBatterys avatar
SkurtBaronen is back! Fatta att det är en arbetslös snart 40-årig trebarnsfar som sitter med en bakochframvänd keps, smink, emokläder och ger ifrån sig knepiga läten!

Pinsamt!

EDIT: när ska någon lyckas få honom att förstå att han är totalt tondöv? Chrippa sjunger i alla fall i en och samma tonart. Den porrskadade ÄckelBaronen sjunger i ALLA tonarter SAMTIDIGT!
Senast redigerad av GreenBattery 2025-11-05 kl. 12:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in