2025-03-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha han håller nog på med många riktigt sjuka saker ja! Han är ju helt bajsfixerad också så det finns säkert massa sådana klipp på nätet som han sitter och glor på hela dagarna

Helt klart! Det hade nog inte förvånat någon! Baronen kan ju detta med dubbelmoral.
Citera
2025-03-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Fortsätter han att avmagra i den här takten så är han nog död till midsommar.

Garanterat! Påstår han att han inte drogar så som han rasat i kroppen ”inte för att den var vårdad innan” så har han isåfall långt gången cancer och går på cellgifter
Citera
2025-03-27, 22:24
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Baronen har fått ett nytt körkort men kan inte hämta ut det för det gamla körkortet är hans enda identitetshandling. Dumma bakvända Sverige.

https://streamable.com/rk9ddz

Kan bara föreställa mig vilka scener Baronen gör på postombud när han inte får hämta ut sina bandtischor.

Jobbade på ett postombud och var många som hade liknande reaktion när de inte fick hämta sitt nya körkort med sitt gamla (utgångna körkort). Förstod frustrationen men de flesta stormade iväg för att senare komma tillbaka med ett giltigt ID. Baronen tar istället och filmar sig själv där han tycker synd om sig själv. De kan inte förstå att han inte har pass för att reser ju inte. Hur fan ska personalen veta det och tror du bryr sig???

Edit: kom på att det fanns vissa (som Baronen) som inte kunde fatta enkel logik och gjorde cirkelargument för att få kräva ut sitt nya körkort. Ångesten när man insåg att dessa slödder hade barn och ansvarade för andras liv
Senast redigerad av StekplankAmbros 2025-03-27 kl. 22:26.
Citera
2025-03-27, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Kan bara föreställa mig vilka scener Baronen gör på postombud när han inte får hämta ut sina bandtischor.

Jobbade på ett postombud och var många som hade liknande reaktion när de inte fick hämta sitt nya körkort med sitt gamla (utgångna körkort). Förstod frustrationen men de flesta stormade iväg för att senare komma tillbaka med ett giltigt ID. Baronen tar istället och filmar sig själv där han tycker synd om sig själv. De kan inte förstå att han inte har pass för att reser ju inte. Hur fan ska personalen veta det och tror du bryr sig???

Edit: kom på att det fanns vissa (som Baronen) som inte kunde fatta enkel logik och gjorde cirkelargument för att få kräva ut sitt nya körkort. Ångesten när man insåg att dessa slödder hade barn och ansvarade för andras liv

Han fick ut sitt nya körkort med det gamla utgångna lät han hälsa igår på Instagram.
Citera
2025-03-27, 23:05
Medlem
knark-kungens avatar
Undrar hur det går för Edward nu när han inte kan ta ut sin ilska på säcken längre och boxningen har dom väl mest troligt också slutat betala avgiften för (det finns helt enkelt inte ekonomiska medel).

Hoppas han klarar sig från att bli en ungdomsbrottsling, hans uppväxt i kombination med hans adhd är dock en major red flag.
Citera
2025-03-28, 00:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Undrar hur det går för Edward nu när han inte kan ta ut sin ilska på säcken längre och boxningen har dom väl mest troligt också slutat betala avgiften för (det finns helt enkelt inte ekonomiska medel).

Hoppas han klarar sig från att bli en ungdomsbrottsling, hans uppväxt i kombination med hans adhd är dock en major red flag.
Det kommer gå bra för ungarna. Barn brukar inte vilja göra dem saker dem anser att deras föräldrar gjort fel.
Jag är övertygade om att Rasks barn kommer vilja studera, jobba och tjäna pengar, eftersom dem sett hur familjen fått kämpa när pappa är en hemmasittare.
Citera
2025-03-28, 00:39
Medlem
RumpTrollets avatar
Fp
Senast redigerad av RumpTrollet 2025-03-28 kl. 00:50.
Citera
2025-03-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
.

Nedan är en användare du bör kolla:

Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Detta är senaste helmånadens annonsintäkter, sedan tillkommer 45k i samarbeten, 5 k i musik och 25k i swishdonationer.
https://ibb.co/ebKQdJ
Betvivla allt du vill, men så är det, och skatteverket är välkomna, jag har inga skelett i min garderob 😊👌🏻
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-28 kl. 00:52.
Citera
2025-03-28, 00:50
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du kan radera ditt inlägg och skriva felpost.

Nedan är en användare du bör kolla:

Tack då ska jag radera mitt inlägg
Citera
2025-03-28, 00:56
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Skithögen är snabb på att radera kommentarer som nämner bevisen mot Cluee, såg nyss 3-4 på nya kommentarer, nu är alla borta.. vad tror han? Att folk bara kommer glömma det?

Helt insane..

Vi ska ALLA se till att han inte kommer undan.

Såg att min kommentarer försvann på 5 min.. och då skrev jag BARA och frågade när bevisen skulle komma…

Härre min skapare denna efterblivna kromosom alltså.
Citera
2025-03-28, 00:57
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Kan man gå ihop som ett team och bomba honom med kravkommentarer? Så att dom publiceras fortare än han hinner radera? Kan en sådan process automatiseras?

Det funderade jag faktisk också på.
Citera
2025-03-28, 01:00
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Två högst upptummade kommenterarna i hans senaste video tar upp det men så klart inget svar, även om "sekten från temu" alla skulle göra videos om det samt cluee osv så tvekar jag på att Rask kommer svara, det blir nog knäpptyst.

Jag HOPPAS innerligt att Medvikt med fru tar upp detta i VARJE jävla video de gör. Men tyvärr ser han ju inte på den..

Hur fan ska man nå råttan ?? Jag är numera blockad att kommentera så jag vettefan hur jag ska kunna dra mitt strå till stacken annat än stötta och trycka på att Cluee fortsätter att påminna honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in