2025-08-01, 13:54
Avstängd
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
+ Logiken i att Anjo skulle ha printat sin aktieportfölj och skickat till cpbaronen. Var detta på riktigt så tror jag att Anjo hade valt att jämföra själv.

Baronen utför det obligatoriska rövslickandet för det svettblanka köttberget Anjo. Enligt Baronen är Anjo tydligen ett helgon med noll ansvar i något alls, särskilt inte när han och Baronen sitter och hänger ut hela Jackes familj i sina förtalsvideos. Jackes "stora brott" var att han vågade säga något försvarande om sin egen mamma i en dokumentär han knappt var med i
Citera
2025-08-01, 14:01
Avstängd
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Fan vad Rask är butthurt i senaste videon om Linnéa, han påstår fortfarande att anmälan mot Chrippa inte lagts ner. Dessutom påstår han att Linnéas aktieportfölj inte stämmer för han har själv plussat ihop och sett att det inte stämmer. IDIOT.

Byfånen Baronen avslutar med videon sitt vanliga lögnaktiga mantra, att han “älskar kritik” och “svarar alla”. I verkligheten försvinner kritiska kommentarer snabbare än Baronen hinner trycka upp en trumpinne i röven.
De som säger emot blockas fortare än han hinner tugga fram ännu en lögn. Baronen är mytoman och mästare i självbedrägeri.
Citera
2025-08-01, 14:23
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Byfånen Baronen avslutar med videon sitt vanliga lögnaktiga mantra, att han “älskar kritik” och “svarar alla”. I verkligheten försvinner kritiska kommentarer snabbare än Baronen hinner trycka upp en trumpinne i röven.
De som säger emot blockas fortare än han hinner tugga fram ännu en lögn. Baronen är mytoman och mästare i självbedrägeri.
Ja det är helt otroligt hur mycket han ljuger, och hur lätt han har för det. Det är väl ett starkt bevis för att han skulle vara psykiskt sjuk. Man behöver inte vara läkare eller psykolog för att bli ordentligt jävla trött på lögnare.
Citera
2025-08-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ja det är helt otroligt hur mycket han ljuger, och hur lätt han har för det. Det är väl ett starkt bevis för att han skulle vara psykiskt sjuk. Man behöver inte vara läkare eller psykolog för att bli ordentligt jävla trött på lögnare.

Baronen är inte psykiskt sjuk på något som helst sätt. Att vara mytoman, lättkränkt och arbetsskygg är inte en psykiatriskt diagnos!

Men baronens mest innersta önskan skulle kunna vara att han faktiskt får en psykiatrisk diagnos, så han kan bli långtidssjuksriven, slippa behöva söka arbete och ansöka om sjukpenning (sjukpension).
Senast redigerad av Pippi64 2025-08-01 kl. 15:36.
Citera
2025-08-01, 14:53
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
"När Chrippa-dramat är över så kommer jag få 20-30k visningar, medan jag nu får kanske mellan 30-50k"

Du får knappt 15k.

Jag sitter och kollar på när han flyttade och bråkade med Trobo. Varenda resonemang han kommer med är så fantastiskt hjärndött att han idag framstår som bara pyttelite dummare än då.

Ursäkta, frågan har väl redan ställts, men fick Rask betala för slitaget, till Trobo, för den förra lyan?
Citera
2025-08-01, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Ursäkta, frågan har väl redan ställts, men fick Rask betala för slitaget, till Trobo, för den förra lyan?
Det är inte avgjort än, fakturan pausades i väntan på hyresgästsföreningens inblandning
Citera
2025-08-01, 15:02
Medlem
Jahapp nu har han gått lös på insta genom att dela massa reels där det pissas hejvilt på frånvarande mor och farföräldrar!
Citera
2025-08-01, 15:09
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Frågor är välkomna! Hellre för många än för få. Rask fick höra att han skulle betala 35 tusen, vilket han vägrade acceptera eftersom den nya lägenheten hade brister enligt Rask och att besiktningsmannen måste varit påverkad under besiktningen och Trobo har inte gjort sitt jobb. Dessutom hade Rask fått höra att "fakturan kan bli ännu högre". Efter ett par veckor så får Rask höra att fakturan landar på 60 tusen. Komik på hög nivå. Rask bestrider fakturan genom att posta en video på youtube där han går runt och visar gamla lägenheten och det ser ut som att någon skidåkare har tränat inför Vasaloppet, golvet ser förjävligt ut. Rask låtsas som att han inte ser hur trasigt och skitit allt är. Fler videos kom där Rask påtalade hur dåligt jobb Trobo har gjort, hur kan deras nya lägenhet som är 50 år gammal, vara i sämre skick än deras gamla lägenhet som är 20 år gammal? Det här går inte ihop för Rask. Komik på ännu högre nivå.

Nåväl, sista datumet för att betala fakturan var den 11 Juni, men Rask betalade inte utan kontaktade Hyresgästföreningen och bestred fakturan, och status på det vet vi inte än. Men jag kan verkligen inte se hur fakturan kan vara bristfällig, och det säger jag inte för att jag har något emot karln. Som sagt, gamla lägenheten såg ut som en pundarkvart, och Rasks resonemang till varför är att dom har varit för många personer som bott i den lilla lägenheten och därför är det Trobos fel som inte har sett till att dom fick större lägenhet för länge sedan.
Citera
2025-08-01, 15:09
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Jahapp nu har han gått lös på insta genom att dela massa reels där det pissas hejvilt på frånvarande mor och farföräldrar!
Kan du citera vad han skriver eller säger? Eller skärmdumpa? Skulle så gärna vilja följa han på Instagram men han blockade mig...
Citera
2025-08-01, 15:16
Avstängd
Damien-s avatar
Citat:

Det är (nästan) fascinerande hur Baronen lyckas ljuga i varje video. Men det mest förbryllande är att hans följe av hjärnslöa jubelidioter fortfarande sitter där i kommentarsfältet och applåderar som om byfånen löst världsproblem med sin blänkande flint. Jag undrar vad som är mest tragiskt, Baronen själv eller följarna som tror att Baronen är något annat än en mytoman med Youtube-kanal.

Kolla in CamostyleSweden när han reagerar på detta haveri: https://www.youtube.com/watch?v=ZCC03W18qfE
Citera
2025-08-01, 15:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Han ska hålla käften med tanke på att han sätter sina egna behov före sina barns, en riktig jävla skitfarsa är vad han är, jag hatar honom
Citera
2025-08-01, 16:22
Känner vi Baronen rätt så kommer nästa video innehålla enorma hån mot B&B (Tojje?) för att han ej tog sig hela vägen upp till Kebnekajse, för sådan är Baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in