2025-06-18, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasper376
Lite otroligt vad man kan läsa här bland senaste posterna...känns lite som när man försöker lära sin morförälder att öppna Fejjan. Har man så mycket strul med att ens kunna ta sig till FS, sätta in några coins samt lägga en beställning, så bör man kanske hålla sig undan (som personen ovan nämner). Är ju inte riktigt Tradera det rör sig om
Instämmer fullständigt. Finns utförliga guider på Luffarn som förklarar detaljerat men man bör avstå att använda hans länkar
Edit: här finns info att tillgå men som sagt avstå att använda hans länkar.
https://www.luffarn.com/darknet-guid...arligt-uppsat/
Senast redigerad av tjackpanna 2025-06-18 kl. 11:51.
Citera
2025-06-18, 11:58
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Klistra in .onion adressen i TOR browser så ska du se att du hittar länkar. Hittar du inte det så bör du överväga vad du gör där.
fungerade inte för mig tyvärr.
Citera
2025-06-18, 12:59
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Tack så mycket!

Vad gör jag sen? Finns det instruktioner på Flashback? Jag hittar inte några länkar här.

Se till att du valt .onion browsern i nedre högra hörnet. Borde va samma layout på pc, jag kör på telefonen
Citera
2025-06-18, 14:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
sluta sätta in tusentals kronor vid osäkethet, börja med en 100 lapp så ser ni om det funkar o ni förstår. Synd o se alla noobs förlora sina misommar pengar på internet ovett.
Citera
2025-06-18, 16:51
Medlem
Fyfan vad trist då har jäklarna kommit åt arch nu RIP...
Några lagom pålitliga alternativ finss? Är fs4 lagom pålitligt nu, med tanke på mycket lång historik av klagomål gällande den sidan här?
Citera
2025-06-18, 19:42
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trewq58
Fyfan vad trist då har jäklarna kommit åt arch nu RIP...
Några lagom pålitliga alternativ finss? Är fs4 lagom pålitligt nu, med tanke på mycket lång historik av klagomål gällande den sidan här?
Fs4 har fungerat utmärkt för mig i alla dessa år. Var dock alla här uppmärksamma på att DNM markets som flugsvamp har en average life cycle på ca 3-3.5 år. Fs4 kommer nog tyvärr att tas ned inom några månader, om historian upprepar sig, dock så kommer förmodligen en 5.0 att poppa up inom någon månad, eller någon vecka som fs4 gjorde efter aina tog ner fs3, finns dock inga garantier.
Citera
2025-06-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Klistra in .onion adressen i TOR browser så ska du se att du hittar länkar. Hittar du inte det så bör du överväga vad du gör där.

Tro mig, jag överväger varje gång vad jag gör där.

Iaf, har hittat till dark och hubben men ugh, saknar arche. Jag har insett att jag måste styra upp det där med pgp nu men har en Mac och det verkar inte helt simpelt. Finns det bra instruktioner nånstans? Nån som vet?
Citera
2025-06-18, 23:58
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Tro mig, jag överväger varje gång vad jag gör där.

Iaf, har hittat till dark och hubben men ugh, saknar arche. Jag har insett att jag måste styra upp det där med pgp nu men har en Mac och det verkar inte helt simpelt. Finns det bra instruktioner nånstans? Nån som vet?

Vad gäller PGP, skit i massa jävla program... här ärt en sida där du kan skapa nycklar och även Kryptera / Dekryptera

https://wp2pgpmail.com/pgp-key-generator/
Citera
2025-06-19, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Fs4 har fungerat utmärkt för mig i alla dessa år. Var dock alla här uppmärksamma på att DNM markets som flugsvamp har en average life cycle på ca 3-3.5 år. Fs4 kommer nog tyvärr att tas ned inom några månader, om historian upprepar sig, dock så kommer förmodligen en 5.0 att poppa up inom någon månad, eller någon vecka som fs4 gjorde efter aina tog ner fs3, finns dock inga garantier.
Hm, har du själv använt arch något? Går det veta på något sätt ifall det är samma kända personer bakom annonserna på fs som var på arch?
Citera
2025-06-19, 06:22
Medlem
Heeeej!

Fler som problem med att det tar lång tid för insättningar på fs4.0?

Alltid enbart gått på några minuter från att transaktionen gått igenom..
pengarna ligger under ”pågående insättningar” och legat där i ca 12h.

Vet att jag inte är på på någon phishing-sida då jag dels använt fs4.0 länge och vet hur man kommer in, även mina pågående ordnar ligger under ordrar, varav 1 markerades som skickad igår.
Citera
2025-06-19, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av passaterik93
Heeeej!

Fler som problem med att det tar lång tid för insättningar på fs4.0?

Alltid enbart gått på några minuter från att transaktionen gått igenom..
pengarna ligger under ”pågående insättningar” och legat där i ca 12h.

Vet att jag inte är på på någon phishing-sida då jag dels använt fs4.0 länge och vet hur man kommer in, även mina pågående ordnar ligger under ordrar, varav 1 markerades som skickad igår.
Samma frågor om och om och om igen....
Läs några sidor tbx I tråden innan du frågar. Men som svar på din fråga,ja extremt många
Citera
2025-06-19, 17:43
Medlem
HunkiDunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trewq58
Hm, har du själv använt arch något? Går det veta på något sätt ifall det är samma kända personer bakom annonserna på fs som var på arch?

Inget proffs, men du kan ju kolla om de har samma PGP-nyckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in