2025-06-15, 12:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har haft kortare profiltext förut, men då skulle det ställas en massa frågor. Är ingen upplysningscentral för kreti och pleti så bytte taktik.
Så min text besvarar dom allra vanligaste frågorna så enkelt för mannen att bara läsa innan han gör sitt val om att skriva eller inte.
Om en man inte orkar läsa grundläggande info i en profiltext, hur ska han orka ta sig till träff och knulla då?

Var glad att någon skriver till dig öht, såvida de inte är otrevliga förstås.
Citera
2025-06-15, 15:42
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Var glad att någon skriver till dig öht, såvida de inte är otrevliga förstås.

Dom flesta är inte helt otrevliga men har inget relevant att säga, så jag önskade att dom lät bli att skriva faktiskt. Dom meddelandena drar ner upplevelsen och gör att man lite tappar hoppet om män på BC, så dom förstör för dom vettiga männen. När en vettig man väl skriver är man i regel så less på diverse stolpskott så risken finns att man läser hans meddelande med fel sinnesstämning.
Citera
2025-06-15, 17:10
Medlem
Citat:
Följdfråga då, hur mycket info hade du då du säger väl ifylld profil?
Frågar för att ibland tycker en man att han har en väl ifylld profil om han har mer än en rad per "avdelning".
Beskrev tydligt vem jag är som person.
Citera
2025-06-15, 21:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLoydChristmas95
Beskrev tydligt vem jag är som person.

Då var det inte det som var problemet då.
Många män har knappt någon beskrivning alls så det var därför jag frågade.
Citera
2025-06-17, 05:14
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Det är nog bland annat denna sida som dumpen använder för att locka gäddor.

En tjej började skriva till mig sen gick vi över till an annan chattjänst och då skriver hon att hon är 14 helt plötsligt, rätt misstänksamt och jag avbröt all kontakt där och då.
Säkert en del män som inte kan hålla sig och går i fällan.
Citera
2025-06-18, 11:02
Medlem
Citat:

Det kanske blir ett " midsommar BC knull" för dig om du hinner hitta nån på 2 dagar?

Lycka till 🤗🤗🤗
Citera
2025-06-23, 03:02
Medlem
Citat:
En del har typ 1 mening bara i beskrivningen.
Citera
2025-06-24, 21:55
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLoydChristmas95
En del har typ 1 mening bara i beskrivningen.

Dom lär ha uppförsbacke såvida dom inte är otroligt snygga och har bra utrustning som lockar den som gillar det.
Citera
2025-06-28, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Du verkar rätt så besatt av könsbehåring.

Och, om har du en liten kuk, så kan du bara skriva det, istället för att påbörja porrnoveller för att flytta fokus. Haha.

Du illustrerar annars min poäng. Ett mercy fuck. Du tände egentligen inte på kvinnan, men hade sex med henne för att du tagit dig dit och tyckte synd om henne om du inte hade genomfört det.
Själv kan jag inte förnedra mig så som kvinna. Därför som jag avböjer alla förslag om "anonyma snabbknull" eller där man inte vet mycket om varandra. Om jag till exempel tänker på att ge en man oralsex som jag inte känner någon sorts kemi med eller fysisk attraktion till, så mår jag illa. Min kropp brukar låsa sig vid en sådan situation. Då jag tidigare hade en kortare relation med en man som jag inte kände något för fysiskt sett, så när orgasmen var nådd stängde min kropp genast av och jag ville bara bli lämnad ifred. Det fanns inget att bygga vidare på. Har man också upplevt kemi och en enormt påtaglig fysisk attraktion till någon, är det väldigt svårt att gå tillbaka till desperata BC-män som knullar vem som helst.

Oroa dig inte, vi snackar 175 stenhårda mm uppmätta av en brukare.
Jag tyckte inte synd om henne. Mer så att det var trevlig stämning och så kyss, bröst fram, klänning av, blöt trosa med orgasm, blöt fiffi och orgasm utan trosa och så in. Fast det blev inget slickade, kändes alldeles för obskyrt att låta tungan klaffsa runt i en BC springa. Inte heller var jag tillräckligt kåt på henne för att massera klittan med näsan och samtidigt fylla munnen med saft och blygdisar.

Hår har ganska stor påverkan på fifin, som tjej har du inte upplevt hur det är att forcera en stadig milfbuske och hur otroligt fin såväl penetrations som körkomfort blir när samma fifi befriats från 70-90% av sitt hår. Och förstås den goda accessen till godiset när en hårlös eller åtminstone ansad dam slickas.
Du har inte heller upplevt hur det är att ha värsta kalufsen i kallingarna. Om du har tur så har du en mjuk och gles behåring som erbjuder god användbarhet utan frisering.
Citera
2025-06-28, 15:51
Medlem
DayNites avatar
Att slicka BC fitta ska du undvika, ha alltid kådis
BC tanter knullar oftast flera i veckan och oskyddat ..
Har träffat BC kvinnor med både vårtor på fittan och stark odör eller fartrand i trosan ...Som alla blev snabba avslut ....
Så jag flyttade till Tinder
BC kvinnor är för skabbiga helt enkelt
Citera
2025-06-28, 22:57
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Att slicka BC fitta ska du undvika, ha alltid kådis
BC tanter knullar oftast flera i veckan och oskyddat ..
Har träffat BC kvinnor med både vårtor på fittan och stark odör eller fartrand i trosan ...Som alla blev snabba avslut ....
Så jag flyttade till Tinder
BC kvinnor är för skabbiga helt enkelt

Hur gör du för att hitta och träffa dom skabben, pratar ni inte först så du hinner snappa upp sånt här innan ni hamnar i säng?
Citera
2025-06-29, 16:48
Medlem
Är inte BC en av många sajter som tar betalt per meddelande man skickar? Många konton på såna sajter är gjorda av folk som ”jobbar” med att hålla en konversation igång för att användaren ska betala mer. De har absolut inga planer att träffas men försöker få användaren att tro det.

Själv föredrar jag herdeliga gamla HP. Gratis och med riktiga profiler och jämnare könsfördelning. Inte svårt att hitta kåta damer om man bara har lite tålamod och inte beter sig som… ja, som den genomsnittlige flashbackaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in