Citat:
Ursprungligen postat av
Ras-babyn
Du verkar rätt så besatt av könsbehåring.
Och, om har du en liten kuk, så kan du bara skriva det, istället för att påbörja porrnoveller för att flytta fokus. Haha.
Du illustrerar annars min poäng. Ett mercy fuck. Du tände egentligen inte på kvinnan, men hade sex med henne för att du tagit dig dit och tyckte synd om henne om du inte hade genomfört det.
Själv kan jag inte förnedra mig så som kvinna. Därför som jag avböjer alla förslag om "anonyma snabbknull" eller där man inte vet mycket om varandra. Om jag till exempel tänker på att ge en man oralsex som jag inte känner någon sorts kemi med eller fysisk attraktion till, så mår jag illa. Min kropp brukar låsa sig vid en sådan situation. Då jag tidigare hade en kortare relation med en man som jag inte kände något för fysiskt sett, så när orgasmen var nådd stängde min kropp genast av och jag ville bara bli lämnad ifred. Det fanns inget att bygga vidare på. Har man också upplevt kemi och en enormt påtaglig fysisk attraktion till någon, är det väldigt svårt att gå tillbaka till desperata BC-män som knullar vem som helst.
Oroa dig inte, vi snackar 175 stenhårda mm uppmätta av en brukare.
Jag tyckte inte synd om henne. Mer så att det var trevlig stämning och så kyss, bröst fram, klänning av, blöt trosa med orgasm, blöt fiffi och orgasm utan trosa och så in. Fast det blev inget slickade, kändes alldeles för obskyrt att låta tungan klaffsa runt i en BC springa. Inte heller var jag tillräckligt kåt på henne för att massera klittan med näsan och samtidigt fylla munnen med saft och blygdisar.
Hår har ganska stor påverkan på fifin, som tjej har du inte upplevt hur det är att forcera en stadig milfbuske och hur otroligt fin såväl penetrations som körkomfort blir när samma fifi befriats från 70-90% av sitt hår. Och förstås den goda accessen till godiset när en hårlös eller åtminstone ansad dam slickas.
Du har inte heller upplevt hur det är att ha värsta kalufsen i kallingarna. Om du har tur så har du en mjuk och gles behåring som erbjuder god användbarhet utan frisering.