2025-05-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Alias stämmer iallafall men å andra sidan är chat- och telefonlistor offentliggjorda i FUP och Borlängedomen (där jag såg dem). Benz*ma m fl.

Så det bevisar att det var "kurdiska räven" ?
Citera
2025-05-30, 18:57
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
kanske vore dags att legalisera droger

Som i Tjeckien. Där får man ha på sig en viss mängd beroende på vad det är för droger. Nu kan jag inte allt utantill. En viss mängd kokain, amfetamin, heroin, cannabis o.s.v. Inte för att jag ser cannabis som någon drog. Men du förstår nog.
Citera
2025-05-30, 18:59
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Varför får våldtäktsmannen och droglangaren i dokumentären vara kvar i Sverige?!

Det blåbruna Sverige du vet.
Citera
2025-05-30, 19:04
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vad lever han på nu då - lite tuffare o hårdare straff att sälja knark i ett antal andra länder.

Han är ju besatt av att tjäna pengar på att sälja knark.

Han har under lång tid tjänat 50,000 kr i veckan enligt honom själv - då borde han kunna köpa
några hyreshus i andra länder o leva på hyror

Tja. Han kan ju knappast ringa till soc i Sverige och be om stålar. Vem vet. Pala kanske jobbar svart. Kanske har han gott med i något annat större gäng för att inte behöva vara jagad som en höna av den hungriga räven.
Citera
2025-05-30, 19:07
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Dags att göra en Duterte med er knarkers

Låt folk få röka lite maja. Det är ju ändå bara en växt.
Citera
2025-05-30, 19:29
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
SVT glömde nämna några saker, bl a Palas kontaktförbud mot femtioelva olika kvinnor. Inte våldtäktsoffret så det verkar inte ha skett i nära relation utan under en Gotlandsresa. Plus någon man. Störd jävel. Fick den äldre kvinnan som Pala placerades hos kännedom om detta?

Våldtäkt Gotland 2017. Kan någon få fram domen då det lär vara gallrat?

Jag har fyllt på samma länk med Palas belastningsregister fram till 2022. Han hade 22 avsnitt redan då.

https://gofile.io/d/8t64MB

Sedan fortsatt han byta namn.

Inte klokt att han får skydd hemma hos en kvinna och med grannar i närheten. Dessutom tycks han senare få bo i en vanlig lägenhet trots att han har medverkat i tv. Han tar inte heller hänsyn till att han utsätter de andra i huset för en risk när han pratar med kriminella.

Polisen borde placera dessa individer i ett torp långt borta från oss andra!!

Tycker han beter sig otacksamt! Fattar han vad han kostar samhället? Han har inte bidragit med någonting. Istället Ställer han krav och klagar. Vill ha byta bana så krävs det arbete. Han har mat och husrum. Behöver inte ens arbeta, men inte ens det var gott nog. Allt tycks vara någon annans fel.
Citera
2025-05-30, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag ser verkligen ingen skillnad på människor, som du verkar göra. Pala är utsatt, och han är en av "våra" eftersom Gud inte gör skillnad. Vi tolkar uppenbarligen det kristna budskapet olika, för mig är kärleksbudet centralt.

Han är utsatt?? Hur är det då med alla människor runt omkring honom?! Den damen han bodde hos? Grannar? Hans familj? De kvinnor han våldtog? Barnen som knarkar och dras in i kriminalitet? Det är en stor risk att vistas i närheten av honom. Är han inte svensk medborgare så utvisa direkt!
Citera
2025-05-30, 20:31
Medlem
Zvazis avatar
Idag publicerade Pala en ny TikTok-video och skickade ett meddelande till Rawa Majid & Foxtrot. Han bad dem att inte röra hans familj. Han sa att han är redo att dö
https://streamable.com/ytvhke

Söker han mer uppmärksamhet?
Citera
2025-05-30, 20:43
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Idag publicerade Pala en ny TikTok-video och skickade ett meddelande till Rawa Majid & Foxtrot. Han bad dem att inte röra hans familj. Han sa att han är redo att dö
https://streamable.com/ytvhke

Söker han mer uppmärksamhet?

Naturligtvis. Drama queeneri. Det Pala är mest rädd för är att hans 15 minuter i rampljuset är över.
Citera
2025-05-30, 20:46
Citat:
Behöver vi vara obarmhärtiga?
Han gör många val som är felaktiga. Men borde fått hjälp ändå av samhället. Han förhindrade ett mord! Sen är han en skadad person som hamnat oerhört snett men han sökte ju hjälp, han borde fått tillräckligt hjälp att ta sig ur den situation han hamnat i.

Om man lever under skydd kan man inte få ut i teve. Man kan inte heller ha kontakt med kriminella. Då faller ju iden med skydd. Dessutom är det farligt för andra. Därför upphörde skyddet. Man har vissa regler som man måste följa. Inget konstigt alls.
Citera
2025-05-30, 20:53
Citat:
Jag delar inte din människosyn. Alla bär få en andra chans, minst. Har han förstört Sverige när han förhindrade mord? Tvärtom hade han kunnat gå att rädda och fler efter honom hade kanske vågat vittna om de sett att samhället gav dem skydd.

Misstänker att du är ung. När man kommit upp i min ålder då vet man att inte kan förändra andra. Man ger inte den typen av människa chanser. Han har låg empati och bryr sig enbart om sig själv och lider av antisocial störning. Det går inte att bota.
Citera
2025-05-30, 21:05
Medlem
Men jag fattar inte om han var på Jordgubbens sida varför skulle han lyssna o bli pressad av Benzema? Bara för att han var rädd för att Benzema skulle göra något mot hans anhöriga? Han vek ned sig och hjälpte sina motståndare samtidigt som han golade ner sina motståndare? Det han gjort är både att gola ner folk och förråda sitt eget gäng. Det är lixom så vekt att vika ner sig för sina motståndare och förråda sitt egna gäng...kanske lättare sagt än gjort. Men jävlar vilken rävsax han satt sig i...fattar ni "Rävsax"
Undra om han knullade kärringen han bodde hos...hon gav lite batikhäxa feeling...kan ju inte bara vara jag som tänkte det . Problemet är oxå att han själv kontaktade polisen ofta brukar det vara tvärtom...oavsett man har svårt att känna sympati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in