2025-05-16, 13:49
Medlem
Cadells avatar
Vart fan ska jag börja?
"Stenhårda" motherfuckers med namn som JORDGUBBEN och Kurdiska räven har tydligen drogmonopol i MIN stad som jag levt i hela mitt liv.
Kom som en smärre chock för mig faktiskt.
Hade förväntat mig att historien skulle hålla sig i Gottsunda eller något annat skräpområde där drägget hör hemma.
STOR eloge till svensk polis eller polisen stationerad i Borlänge som slog till.
Min sympati för Golaren är desto snävare... han gjorde bara TILLSLUT det som är mest rätt och följde den ynka inre moral han uppenbarligen besitter iallafall.
Jag blir ruskigt jävla förbannad på dessa jävla kräk som skitar ner vår skog och mark med att utnyttja vårt paradis till att gömma knark och leva som kräk.
Det är inte till för er era jävla as!
Men som vanligt kommer godheten alltid segra och ni era kräk som tror att ni är så jävla coola med era knarkindrivningar och pengar ni mördat och sålt knark för... ni kommer gå ner i avgrunden där ni hör hemma... det gör ni alltid... ni är för dumma i huvudet för att förtjäna bra liv iallafall.
Kicksökande jävla narcissister är vad fan ni är.
Och givetvis låter ni inte vanligt jävla folk får vara ifred... ni måste skita ner vårat hem.
För ni vill sprida pest och lidande era jävla offer.
Må karman slå hårt på er era jävla as.
Ni förtjänar ingenting annat.
Hail svensk polis och må godheten segra!
Citera
2025-05-16, 13:56
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadell
Vart fan ska jag börja?
"Stenhårda" motherfuckers med namn som JORDGUBBEN och Kurdiska räven har tydligen drogmonopol i MIN stad som jag levt i hela mitt liv.
Hade förväntat mig att historien skulle hålla sig i Gottsunda eller något annat skräpområde där drägget hör hemma.
STOR eloge till svensk polis eller polisen stationerad i Borlänge som slog till.
Min sympati för Golaren är desto snävare... han gjorde bara TILLSLUT det som är mest rätt och följde den ynka inre moral han uppenbarligen besitter iallafall.
Jag blir ruskigt jävla förbannad på dessa jävla kräk som skitar ner vår skog och mark med att utnyttja vårt paradis till att gömma knark och leva som kräk.
Men som vanligt kommer godheten alltid segra och ni era kräk som tror att ni är så jävla coola med era knarkindrivningar och pengar ni mördat och sålt knark för... ni kommer gå ner i avgrunden där ni hör hemma... det gör ni alltid... ni är för dumma i huvudet för att förtjäna bra liv iallafall.
Och givetvis låter ni inte vanligt jävla folk får vara ifred... ni måste skita ner vårat hem.

Den har varit ute på SVT i 40 minuter och du sitter redan här o gnäller?
Citera
2025-05-16, 14:00
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Den har varit ute på SVT i 40 minuter och du sitter redan här o gnäller?

40 min?
Såg den igår kväll
Citera
2025-05-16, 14:01
Medlem
triptykens avatar
Jag har inte sett den men är genuint fascinerad.

Du nämner att han kvickna till litet väl sent han som är golaren men jag kan se hur det händer. Man liksom dras med dras med, gränser förflyttas. Litet som med kulter eller med grooming av barn - gränser ska töjas på, puttas fram bit för bit och tillslut står man där i balaklava och apterar en bomb, eller i fotsid särk och runkar av en gammal gubbe som vill kallas Fader Zakarias i en stuga i Värmland.

Det jag tycker är genuint coolt är ju dom som faktiskt plötsligt haft en "vänta nu ett tag" ögonblick - oberoende om det är kulter eller utnyttjade barn, eller gängmedlemmar (och dom där venndiagram-delarna kan ibland vara rätt täta). Det krävs så satans mycket att komma ur hjärntvätten menar jag.
(finns en sjukt spännande intervju tror jag, har för pissigt minne just nu för att komma ihåg namnet på den, men en kvinna som har vart flat earth truther en herrans tag får plötsligt insikt att "nej det här är fel!" måste vara ett sånt satans mentalt jobb att ta sig ur det där)

Det lilla jag läste om han golaren var ju att det var när han fick uppdrag att glatt mörda en nära kompis som han insåg att allt detta var uppfuckat.

Angående Rawa och dom andra peddo-sektledarna, fuck them. Vilka jävla småkukar.
Citera
2025-05-16, 14:59
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag har inte sett den men är genuint fascinerad.

Du nämner att han kvickna till litet väl sent han som är golaren men jag kan se hur det händer. Man liksom dras med dras med, gränser förflyttas. Litet som med kulter eller med grooming av barn - gränser ska töjas på, puttas fram bit för bit och tillslut står man där i balaklava och apterar en bomb, eller i fotsid särk och runkar av en gammal gubbe som vill kallas Fader Zakarias i en stuga i Värmland.

Det jag tycker är genuint coolt är ju dom som faktiskt plötsligt haft en "vänta nu ett tag" ögonblick - oberoende om det är kulter eller utnyttjade barn, eller gängmedlemmar (och dom där venndiagram-delarna kan ibland vara rätt täta). Det krävs så satans mycket att komma ur hjärntvätten menar jag.
(finns en sjukt spännande intervju tror jag, har för pissigt minne just nu för att komma ihåg namnet på den, men en kvinna som har vart flat earth truther en herrans tag får plötsligt insikt att "nej det här är fel!" måste vara ett sånt satans mentalt jobb att ta sig ur det där)

Det lilla jag läste om han golaren var ju att det var när han fick uppdrag att glatt mörda en nära kompis som han insåg att allt detta var uppfuckat.

Angående Rawa och dom andra peddo-sektledarna, fuck them. Vilka jävla småkukar.

Grejen med denna golare var att han kom till Borlänge efter sin tid i fängelse
och tyckte "fan vad jag egentligen VILL vara kriminell" och ville back in igen och det var då det var "andra" tider och Jordgubbsplockaren hade tagit över marknaden i dalarna
och sedan började saker spåra ur
Citera
2025-05-16, 15:18
Medlem
Cadells avatar
och ja... jag är av åsikten att kräk som dessa ska gå som direktexport till nord-koreanska koncentrationsläger där de hör hemma
för här har de då ta mig fan ingenting att göra överhuvudtaget
med våra så kallade MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER *snyft snyft snyft och offerkofta*
jag skulle fan njuta av att se asen kurdiska räven och jordgubben slåss om daggmask och andra insekter som de skulle vara överlyckliga av att få i sig som sitt dagliga bröd
ni är ingenting annat än insekter iallafall
skam för mänskligheten som ingen vill ha i ett vettigt samhälle
lägsta formen av kräk som hyr in barn för sina ärenden
fyfan vad manligt! herre jävlar! aldrig sett någonting mer manligt i hela mitt 41 åriga liv!
gör oss en tjänst och ta cyanid och försvinn från vår planet då ni förbrukat ert existensberättigande iallafall era jävla as
eller leta fram mitt IP-nummer och gör ett beställningsmord
eftersom ni är för fega för att utföra det själva era jävla kärringar
Citera
2025-05-16, 18:04
Medlem
Citat:
Vart fan ska jag börja?

Dem har nog kontroll över marknaden i 90% av sverige redan
Citera
2025-05-16, 20:34
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsseMp3
Dem har nog kontroll över marknaden i 90% av sverige redan

kanske vore dags att legalisera droger
Citera
2025-05-17, 18:38
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
och ja... jag är av åsikten att kräk som dessa ska gå som direktexport till nord-koreanska koncentrationsläger där de hör hemma
för här har de då ta mig fan ingenting att göra överhuvudtaget
med våra så kallade MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER *snyft snyft snyft och offerkofta*
jag skulle fan njuta av att se asen kurdiska räven och jordgubben slåss om daggmask och andra insekter som de skulle vara överlyckliga av att få i sig som sitt dagliga bröd
ni är ingenting annat än insekter iallafall
skam för mänskligheten som ingen vill ha i ett vettigt samhälle
lägsta formen av kräk som hyr in barn för sina ärenden
fyfan vad manligt! herre jävlar! aldrig sett någonting mer manligt i hela mitt 41 åriga liv!
gör oss en tjänst och ta cyanid och försvinn från vår planet då ni förbrukat ert existensberättigande iallafall era jävla as
eller leta fram mitt IP-nummer och gör ett beställningsmord
eftersom ni är för fega för att utföra det själva era jävla kärringar

Man är inte tuff och manlig för att man klarar av att mörda.
Man är en känslokall psykopat.

Jag gillade golaren mycket. Det finns ett samvete hos honom till skillnad från mördarna. Jag ber för honom att han ska vara beskyddad. Han gjorde det rätta och är en hjälte.
Citera
2025-05-18, 11:45
Medlem
Cadells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Man är inte tuff och manlig för att man klarar av att mörda.
Man är en känslokall psykopat.

Jag gillade golaren mycket. Det finns ett samvete hos honom till skillnad från mördarna. Jag ber för honom att han ska vara beskyddad. Han gjorde det rätta och är en hjälte.

instämmer
Citera
2025-05-19, 10:36
Medlem
Varför får våldtäktsmannen och droglangaren i dokumentären vara kvar i Sverige?!
Citera
2025-05-21, 19:46
Medlem
På en skala 1-10 så är detta en tia. Det här är bra tv. Det har allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in