2025-05-21, 19:59
Medlem
Har längtat snart en hel vecka till avsnitt 2. I morron kväll sitter jag framför tvn.
Citera
2025-05-22, 12:17
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergirl
Har längtat snart en hel vecka till avsnitt 2. I morron kväll sitter jag framför tvn.

Samma här, ska se avsnittet senare idag, läste att "golaren" (hjälte i mina ögon) varit tvungen att fly utomlands pga otillräckligt skydd från svensk polis och rättsväsendet. Hur kan vi tillåta dessa kriminella avskum som mördar utan att blinka, hur kan tonåringar bli så kallsinniga och avtrubbade att de mördar för pengar? Varför får de inte strängare straff?
Citera
2025-05-22, 12:23
Medlem
Kom ihåg att det bara är "golarens" ord som nämns i spektaklet det känns som det han säger inte är hela sanningen. Man ska vara lite kritiskt tänkande i det här fallet, ligger en hund begraven här känns det som.
Citera
2025-05-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Samma här, ska se avsnittet senare idag, läste att "golaren" (hjälte i mina ögon) varit tvungen att fly utomlands pga otillräckligt skydd från svensk polis och rättsväsendet. Hur kan vi tillåta dessa kriminella avskum som mördar utan att blinka, hur kan tonåringar bli så kallsinniga och avtrubbade att de mördar för pengar? Varför får de inte strängare straff?

Vad lever han på nu då - lite tuffare o hårdare straff att sälja knark i ett antal andra länder.

Han är ju besatt av att tjäna pengar på att sälja knark.

Han har under lång tid tjänat 50,000 kr i veckan enligt honom själv - då borde han kunna köpa
några hyreshus i andra länder o leva på hyror
Citera
2025-05-22, 12:31
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveL8
Kom ihåg att det bara är "golarens" ord som nämns i spektaklet det känns som det han säger inte är hela sanningen. Man ska vara lite kritiskt tänkande i det här fallet, ligger en hund begraven här känns det som.

Exakt. Enbart det att han satt och hävdade att han suttit inne för våldtäkt när han var oskyldig. Jag tror inte på ett ord pajasen säger.
Citera
2025-05-22, 13:54
Medlem
Riktigt bra TV med en person som inte klarar all press och har svårt att lita på andra. Vet aldrig hur det slutar eftersom huvudpersonen är så oförutsägbar. Person som har gjort en hel del illa men försöker ta sig ur all skit.
Citera
2025-05-22, 16:41
Medlem
Peace2023s avatar
Skamligt och skrämmande hur polisen svikit honom!
Nog vet jag att det finns inkompetens inom polisen och det svenska rättsväsendet. Men detta. Vilken nonchalans mot någon som hjälpt polisen och förhindrat ett mord.
Och varför utvisas inte dessa gängkriminella?
Citera
2025-05-22, 20:53
Medlem
Bra avsnitt. Spännande värre. Ser fram emot sista nästa torsdag.
Citera
2025-05-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023

och HÄR har vi kära svenne bananer.

Polisen???? Rättsväsen??? DOM GÖR INGET DOM ÄR FEGA FITTOOOOOOOOOOOR SOM BEHÖVEREN VERKLIGHETSBALLTRÄ I HUVUDET.

No go zones? VA FAN HAR MAN MILITÄREN TILL????????????????????

Jävla FITTSVERIGE

JÄVLA IDIOTER ALLIHOPA

FEGA. KORANRÖVSLICKANE. HORFÅR.

MEn tyvärr är det så gamlingarna som styr fittsverige vill ha'et. Så länge PENGARNA RULLAR INN til WALLENBERGFITTORNA bryr dom sig inte.

HEJA SCHWERIGE HEJAHEJA ALLIHOPA *viftar med en svenskt flagg medans jag går ned på knä i respekt för den viktiga MUSLIMgängen som går förbi mig* Hejja hejja
Citera
2025-05-22, 23:30
Medlem
asploevets avatar
Moral of the story: samarbeta inte med polisen.
De kommer kasta dig under bussen.
Citera
2025-05-23, 08:02
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dingly
och HÄR har vi kära svenne bananer.

Polisen???? Rättsväsen??? DOM GÖR INGET DOM ÄR FEGA FITTOOOOOOOOOOOR SOM BEHÖVEREN VERKLIGHETSBALLTRÄ I HUVUDET.

No go zones? VA FAN HAR MAN MILITÄREN TILL????????????????????

Jävla FITTSVERIGE

JÄVLA IDIOTER ALLIHOPA

FEGA. KORANRÖVSLICKANE. HORFÅR.

MEn tyvärr är det så gamlingarna som styr fittsverige vill ha'et. Så länge PENGARNA RULLAR INN til WALLENBERGFITTORNA bryr dom sig inte.

HEJA SCHWERIGE HEJAHEJA ALLIHOPA *viftar med en svenskt flagg medans jag går ned på knä i respekt för den viktiga MUSLIMgängen som går förbi mig* Hejja hejja

Militär kanske borde sättas in för det här vansinnet måste hejdas. Men jag tror inte Koranen har med saken att göra. Det är vilsna ungdomar på glid som hamnar i gängens klor, och unga går att forma, de behöver inte bli kallblodiga mördare och psykopater. Föräldrar har ett ansvar men när de inte kan axla det ansvaret måste samhället gripa in och jag tror även det måste ske förebyggande! Redan gängkriminella måste dömas till hårdare straff och unga vilsna måste fångas upp tidigt, bl a.
Citera
2025-05-23, 12:05
Medlem
Intressant dokumentär men som någon sa. Nu hör man bara hans version och jag tror absolut inte på att det är 100%sanning.

Blir Intressant med sista avsnitten och på thrillern som man såg till nästa avsnitt då svarade någon när pala ringde. Är det kurdiska räven?

Han vill ju bli förlåten och undrar vad deras svar är.

Några miljoner i böter sen är allt förlåtet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in