2025-05-29, 18:46
Medlem
pruttaren-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Fina kriterier du går efter. "Snygg och förnuftig". Då kan det vara en intelligensbefriad person, men huvudsaken är att personen är snygg och verkar förnuftig.

För mig är det intelligens och humor som gäller. Tur vi ser olika på det....
Lustigt, för mig räcker det att hon är kåt, glad och tacksam.

Ont. Jag tror hon lägger ned beskyllningen om misshandel.
Och det är nog inte i allmänhetens intresse att driva det till åtal.
Nu har hon fått hem barnen och hon har fått som hon velat.
Hon önskade han allt gott i fortsättningen.
Men det är bara vad jag tror.
ps. Jag blev inkallad till ett förhör för att jag slog en på käften, och då fick jag en advokat med mig som allmänheten betalade. Misstankarna lades ner efter ett förhör.
men det var för över femton år sen.
Citera
2025-05-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Är det hans som är ihop med Roger Nordin?

Svar ja. Måns och Jonas har varit bästisar ett tag och vad tror ni att de har gemensamt?

Roger har väl blivit canslad i samma tidsperiod som Måns spårat ut.
Citera
2025-05-29, 19:09
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Svar ja. Måns och Jonas har varit bästisar ett tag och vad tror ni att de har gemensamt?

Roger har väl blivit canslad i samma tidsperiod som Måns spårat ut.
Trodde de gift sig, men har noll koll
Citera
2025-05-29, 19:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Det tror jag! Jag har hört rykten om J*nas *lgh (o och e) och deras raggarrundor i Stockholm.
Jag har förstått att både Måns och Benjamin Ingrosso är smygbögar. Därför blev båda misstänka för transknullet. Även Ciara trodde att MånsPetter var bög. Den känslan var nog riktig även fast han drar över det mesta, oavsett kön.
Citera
2025-05-29, 19:14
Avstängd
Citat:
Jag hade noll koll och blev tvungen att googla vilka dom var. Ja, båda herrarna tror jag skulle passa Måns smak. Speciellt den blonda.
Citera
2025-05-29, 19:28
Medlem
pruttaren-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag har förstått att både Måns och Benjamin Ingrosso är smygbögar. Därför blev båda misstänka för transknullet. Även Ciara trodde att MånsPetter var bög. Den känslan var nog riktig även fast han drar över det mesta, oavsett kön.
Till och med hans mor ville han skulle bli bög.
Citera
2025-05-29, 19:31
Medlem
Citat:

De har gift sig men de gillar att swinga
Senast redigerad av Pigge2 2025-05-29 kl. 19:35.
Citera
2025-05-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag hade noll koll och blev tvungen att googla vilka dom var. Ja, båda herrarna tror jag skulle passa Måns smak. Speciellt den blonda.
Hans uttalade smak är brunetter.
Men står det i "stoppa pressarna" så är det förstås så? För att veta så väldigt lite så uttalar du dig otroligt mycket - och dessutom alltid elakt.
Citera
2025-05-29, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ok, vi säger att det gäller mord istället;
En person har dött till följ av kraftigt yttre våld orsakat av en annan människa. Gärningsmannen har lämnat en överväldigande samling dna och annan bevisning på platsen samt filmade när hen utförde dådet. Alltså, ett solklart fall. Det tar dock lite tid för åklagaren att sammanställa det gedigna materialet så därför har åtal inte väckts ännu.
Menar du alltså att pga det så har inget mord skett?

För övrigt var det precis tvärtom - jag undrade om de verkligen hade delat en hotellnatt ihop den 26-27 februari.
Ok, vi säger att det gäller en död undulat i stället. I det här fallet, som faktiskt existerar i den verkliga världen, finns det inte ens någon som blivit utsatt för något brott. Måns är bara ett brottsoffer i din fantasi. Menar du alltså att din fantasi ska avgöra om ett mord har skett?
Citera
2025-05-29, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Inte ännu.
Äntligen någon av er MånsPetterkramare som har fattat! Så länge ingen har anmält att denne blivit utsatt för förtal så existerar inget förtal.

Förtal regleras i brottsbalken (BrB) 5 kap 1 §, där det anges att den som utpekar någon som brottslig eller klandervärd, eller lämnar uppgifter som är ägnade att utsätta personen för andras missaktning, kan dömas för förtal till böter.

Men om ingen känner sig förtalad och väcker enskilt åtal så existerar inget förtal.
Citera
2025-05-29, 20:14
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Hans uttalade smak är brunetter.
Men står det i "stoppa pressarna" så är det förstås så? För att veta så väldigt lite så uttalar du dig otroligt mycket - och dessutom alltid elakt.
Varken paow eller serneholt är väl brunetter
Citera
2025-05-29, 20:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pruttaren-1
Till och med hans mor ville han skulle bli bög.
Ja. Helt sjukt. Har inget emot bögar så det är inte det. Men vilken mer morsa går omkring och önskar det? Abnormt. Att ens lägga sig i är vidrigt till MånsPetters försvar.
Senast redigerad av Vipan 2025-05-29 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in