Citat:
Ursprungligen postat av
Madaj
Ett annat exempel på hur CJ spelar offret...hennes beteende sedan mars kan studeras i psykologiska studier som ett klassiskt exempel: Jag är ett offer, ni måste alla hjälpa mig och skydda mig.....
Undrar lite vad du har för grund för dina tvärsäkra påstående om hennes - enligt dig ganska bristfälliga - karaktär.
Känner du C?
Är det verkligen ett slags offer-uttryck - att riva sönder en brudslöja? Tveksamt. Mitt intryck är att det kan handla om både sorg och vrede. Och det finns kanske också ett stänk av någon slags svart humor? Oavsett: bra att skapa med känslorna som grund.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madaj
Dessutom, kommer hon att ge en procentandel av försäljningen av sina målningar till MZ-ledningen för att de arrangerade en utställning för henne?
Om det nu skulle finnas ett vinst-andels-avtal (kanske något du känner till?) så är det väl i så fall toppen för det svenska PR-bolaget som hjälpte till att fixa utställningen, att hon har sålt så bra i sommar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Madaj
Och vem kommer att organisera hennes utställningar i Sverige nu, om det finns några alls? Naturligtvis vet ingen här svaret, men jag tänker bara högt.
Ja jag vet inte. MZ:s PR-byrå (och MZ själv) är kanske enastående i sitt slag. För det låter nästan som att du misstror övriga PR-byråer, alla andra potentiella arrangörer samt C själv.
Man får väl se vad som sker. Verkar ju finnas ett köpintresse för hennes verk.