Låt oss summera dina förluster hittills:
1) Lupac hävdade att det finns en löneskillnad pga. kön. Detta uttalande antyder kausalitet. Medlingsinstitutet drog inte samma slutsats som Lupac. Lupac blandade alltså ihop association med kausalitet.
- statistisk blunder.
2) Lupac hävdade att ålder påverkar direkt schackprestationen. Vilket också är ett uttalande som antyder kausalitet men ålder är en markör. Lupac blandade ihop association med kausalitet ytterligare en gång. -
statistisk blunder.
3) Lupac hävdade att det är farligare att möta en man än en björn utifrån felaktig logik (hon tittade på bara antalet attacker). Hon tog inte hänsyn till mötesfrekvensen. -
statistisk blunder.
4) Punkt 1 i 18 punkts listan försvarad med exceptionell bravur ✅ (ChatGPT:s valde de manliga uppfinningarna).
Det finns betydligt fler förluster men detta är några i NUTID. Du kanske ska se över dina egna statistikkunskaper innan du klagar på andras din verklighetsfrånvända manshatande pajas .
Fortsättning:
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Kontakta MI igen och fråga om det finns löneskillnad på grund av kön. I övrigt är diskussionen avslutad. Skapa en egen tråd om du vill fortsätta tjata om löneskillnader.
De har bekräftat att den slutsatsen inte kan dras ditt dumma jävla spån. Kan du inte läsa?
Det behövs inte, diskussionen är avklarad. Fy fan vilken patetisk och oärlig person du är

. Du har ingen logisk konsekvens alls i din världsbild. Du har i tråden förlitat dig på ChatGPT flera gånger men när ChatGPT säger något som sätter dig på pottan så avfärdar du det ChatGPT säger. Detta är oerhört inkonsekvent.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Angående din punkt 1) ”De mest framstående uppfinnarna i världen av diverse saker är män.” Jag uppfattar att du avser nutid och inte forntiden.
Logisk inkonsekvens på nytt:
Den dumma feministen fortsätter att göra bort sig. Varför tog du upp en lista på historiska uppfinnare för då

? Om du nu tolkade det på det sätt som du skrev, varför tog du då upp en lista med historiska kvinnliga uppfinnare? Eftersom du bemötte min kommentar med historiska uppfinnare så är det uppenbart att du tolkade det jag skrev som att jag syftade på historien. De feministiska circuskonsterna är helt otroliga. Ni är så jävla oärliga.
Här är beviset:
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Att påstå sådant nonsens som du gör är en missuppfattning som förbises av historiska och samtida fakta. Kvinnliga uppfinnare har i historien faktiskt spelat en avgörande roll i utvecklingen av teknologi och innovation. Exempel:
Varför försökte du ändra din tolkning? Jo, för att du till varje pris vill ha rätt men du är alldeles för osmart för att vara konsekvent och för att förstå dig på statistik på en hög nivå.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Så rart av dig att plocka fram mina flera år gamla listor på uppfinningar. Jag känner mig smickrad över att du lagt ner så mycket tid på att botanisera bland mina drygt 4000 inlägg.

Förnekelsen är total. Helt obegripligt. Jaså, du känner dig smickrad? Vet du vad jag känner? Att du är en dumskalle eftersom du inte förstår vad du själv har länkat till.
I inlägget nedanför så skrev du:
''Mina kommentarer till dina 18 punkter av misogynt trams i #9904 kan du läsa i punkter 1 - 7, punkter 8 - 15 och punkter 16 -17.''.
''Punkter 1-7'' har en länk till ett av dina gamla inlägg. Jag klickade på den länken. Sedan klickade jag på ''kvinnor och patent'' till vänster högst upp i ditt gamla inlägg som innehöll ytterligare en länk till en lista med uppfinningar av kvinnor.
Så nej, så pass viktig är du inte att jag tänker titta igenom alla dina inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Vilken är sanningen enligt dig? Berätta gärna.
Punkt 1 är avklarad och du har förlorat på den biten ifrån alla vinklar:
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellefant775
Systematisk debunking, del 1 (försvar av påstående 1):
Som du kan se i rubriken ovanför så delar jag med mig av egna observationer som är mer subjektiva och sedan en del objektiva observationer (fakta).
Mina egna upplevelser (rubrik) kan du inte ta ifrån mig och kan inte falsifieras. Tyvärr.
Jag sa aldrig att historien inte har haft duktiga kvinnliga uppfinnare. Det är inte heller kvantiteten av uppfinningar som är avgörande men det verkar du inte förstå. Vi talar om de mest framstående uppfinningarna.
Jag bad ChatGPT att nämna de 16 mest framstående uppfinningarna av uppfinningarna listade på din första lista (som du kan se nedanför) och uppfinningarna listade på min lista. Trots att min lista innehöll färre uppfinningar så valde ChatGPT enbart uppfinningarna ifrån min lista. Get rekt, din jävla manshatande pajas.
Här är bildbevisen:
https://postimg.cc/PpkkDHWp (kontextbild 1)
https://postimg.cc/0rbCSSNS (kontextbild 2)
https://postimg.cc/n94rmT9Z (kontextbild 3)
https://postimg.cc/N5PFHy5K (ChatGPT:s 16 val av uppfinningar).
Förnekar du det ChatGPT säger så är du logiskt inkonsekvent.
Så jävla ÄGD! Din manshatande mytoman.
Vi kan nu bocka av 1). SOLKLAR VINST!
1-0 till Pelle.
Ska vi nu utreda MI:s rapport så går vi igenom resterande 17 punkter sedan utan STRAWMAN tolkning ifrån din sida? Jag inväntar svar ifrån MI så får vi se vems tolkning som var korrekt. Din eller min. Jag kommer posta svaret här i tråden. Vem tror du har tänkt rätt

? Om jag har rätt, så är det
2-0 till mig.
Detta bådar inte gott för dig.
Du kommer få smaka på din medicin nu.
Min lista med manliga uppfinnare
1) Glödlampan
2) Telefonen
3) Ångmaskinen
4) Dynamiten
5) Elektriciteten
6) Vaccinet
7) Teleskopet (det moderna refraktorteleskopet)
8) Bilen
9) Parafallskärmen
10) Penicillinet
11) Röntgenmaskinen
12) Tryckpressen
13) Transistorn
14) Fotogenlampan
15) Radio
16) Pacemakern.
Din lista:
Chocolate chip cookies? For real? OK, du har Mcdonalds, mer framgångsrikt brand. Att du ens nämner chocolate chip cookies visar på din nivå.