Hur länge kommer man få vänta på artikeln och podden tror ni? Är det en artikel och en podd från varsin aktör eller är det svd bakom båda!?
Jag tycker att det, utöver själva scammen, skulle vara spännande att få veta mer om
-Konstnären bakom projektet. Jag lägger ingen skuld på henne utan hon gjorde ju bara ett beställningsjobb. Men det vore ändå intressant att höra från henne vad hon tycker idag. Ångrar hon sin medverkan? Skulle hon kunna tänka sig att göra mer inom nft? Jag kommer inte ihåg riktigt; blev konstnären också utlovad royalty från andrahandsförsäljningen? Eller var det bara woa som skulle få av den kakan?
-ME sjuka som drogs med. Jag skulle gärna höra hur det påverkat ME sjuka att följa Vanja, få upp hoppet av hennes blogginlägg, sen 500 kr till hjärnfonden.
-Personen som var en "val" och köpte hur många som helst. Hur tänkte hon? Vad känner hon idag? Klarar hon sig bra utan pengarna eller snuvade Vanja henne på hennes livs besparingar?
-Få höra resonemang från folk runt Vanja. De kommer såklart vara biased men nån utblick skulle det ju ge iaf. T ex grannen Märta som gjorde samarbeten med WoA.
Sen antar jag att vi på flashback är som voldemort för svd och inte kommer med. Men vi fick ju vår välförtjänta tid i rampljuset av flashback forever känner jag

"katt-kaåw" haha