2025-05-29, 14:47
Medlem
Microfeminism idag....man kanske kan låta bli att aktivt försöka blåsa kvinnor till att börja med.
Citera
2025-05-30, 18:13
Medlem
Det peppras på med evighetslånga babbliga inlägg för att allt med woa skall hamna låååångt ner i flödet.
Citera
2025-06-01, 10:15
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Det är faktiskt helt bisarrt. Hur kan man vara så empatilös? Jag saknar ord. Hon går verkligen all in. Det finns inget mellanting, inget normalt. Allt är som på steroider konstant.

Du tänker att det är osmakligt att hon drog igång business as usual igen? Hon förklarade det i inlägget
https://vanjawikstrom.femina.se/live...ta-mig-framat/

Jag skulle vilja be Vanja om att föreställa sig hur det är för en annan människa. Förmodligen något hon inte gör så ofta men jag tänker att det aldrig är försent! En person som inte jobbar med att blogga, som inte har en aning om "backstage". För NEJ Vanja, som du faktiskt borde förstå vid det här laget, så fattar inte kretipleti därute att bloggen är en superkonstruerad ögonblicksbild som bara är lite verkligare än en Harlequin roman.

Det är en svår del av vår kultur just nu - människor bygger personliga relationer till influencers. Men ekvationen går inte ihop för det är alltid bara åt ena hållet.
Citera
2025-06-01, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Du tänker att det är osmakligt att hon drog igång business as usual igen? Hon förklarade det i inlägget
https://vanjawikstrom.femina.se/live...ta-mig-framat/

Jag skulle vilja be Vanja om att föreställa sig hur det är för en annan människa. Förmodligen något hon inte gör så ofta men jag tänker att det aldrig är försent! En person som inte jobbar med att blogga, som inte har en aning om "backstage". För NEJ Vanja, som du faktiskt borde förstå vid det här laget, så fattar inte kretipleti därute att bloggen är en superkonstruerad ögonblicksbild som bara är lite verkligare än en Harlequin roman.

Det är en svår del av vår kultur just nu - människor bygger personliga relationer till influencers. Men ekvationen går inte ihop för det är alltid bara åt ena hållet.

Jag har läst hennes försvarstal men det håller ändå inte. Man kan börja blogga igen på en normal nivå. Inte på en ALLT ÄR HELT PLÖTSLIGT MAGISKT OCH MYZZ IGEN på en sinnessjuk nivå. Hon borde chilla. Livet kan faktiskt vara normalt ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in