Lade till lite till din talande berättelse (det fetade).
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Pussgate på midsommarfesten i radhuskvarteret. Polisen anländer.
- Han försökte pussa på mig!
- Va?! Vad sa du? Det här låter allvarligt! Vänta ska jag hämta anteckningsblocket i polisbilen. När hände det här? Vad hände sen??
- Klockan måste ha varit mellan 02.00 och 02.30 någon gång. Han försökte pussa mig och jag puttade bort honom. Sedan gick han och la sig!
- Han gick och la sig säger du. Vad hände sen?
- Dagen efter skrev jag ett sms och frågade om han var vaken. Då bad han om ursäkt för att han försökte pussa mig!
- Förstår din ångest och oro! Vi upprättar en anmälan genast, sedan får åklagaren ta tag i det här!
Pussgate på midsommarfesten i radhuskvarteret. Polisen anländer.
- Han försökte pussa på mig!
- Va?! Vad sa du? Det här låter allvarligt! Vänta ska jag hämta anteckningsblocket i polisbilen. När hände det här? Vad hände sen??
- Klockan måste ha varit mellan 02.00 och 02.30 någon gång. Han försökte pussa mig och jag puttade bort honom. Sedan gick han och la sig!
- Han gick och la sig säger du. Vad hände sen?
- Dagen efter skrev jag ett sms och frågade om han var vaken. Då bad han om ursäkt för att han försökte pussa mig!
-Fan va sjukt, skrev han något mer?
-Ja han frågade om vi kunde låtsas som att det inte hänt typ som för att fortsätta vår vänskapliga fina relation som tidigare.
-Vilken manschauvinistiskt svin. Vad svarade du då?
-Jag svarade JAAA!
-Eeeh jag förstår att du redan här måste ha varit i svår chock. Skrev han något mer då?
-Ja han tackade och skrev att han nu kunde somna om och att han var överjordiskt bakis.
-Antagligen trodde han nu att det var avklarat och smidde redan nya planer för nya sexuella
ofredanden. Och nu förstod du att det var så han antagligen kände och fick panik och vände dig till
kollegor och berättade vad som hänt och snabbt skrev till honom att du skulle kontakta polisen?
-Njae jag skrev sov gott och skickade en hjärtemoiji till honom.
-Måste vara chocken. Men sen lade sig väl chocken och du kontaktade honom och talade om att du
skulle gå vidare med det här? Att det som inträffat varit hemskt för dig och att du inte bara kan lägga
det åt sidan?
-Jag var hungrig så jag skrev till honom och frågade om han ville följa med mig och min kollega på lunch och strandhäng.
-Usch så otroligt hemskt att se dessa tydliga tecken på hur traumatiserad du är efter det du blivit
utsatt för. Det är ju solklart.
Förstår din ångest och oro! Vi upprättar en anmälan genast, sedan får åklagaren ta tag i det här!