2025-05-20, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
"Så länge det är säkert" ändrar inte det faktum att det inte är upp till henne att bestämma hur ofta han ska få träffa sina barn.

Visst är det en väldigt bra sak att det inte är pågått någon misshandel i familjen. Men det har jag å andra sidan aldrig trott heller.

Hon har heller aldrig sagt att det INTE rör sig om det, trots att det säkerligen inte undgått henne hur hennes inlägg tagits emot.
Hur ska hon veta hur du har tagit emot hennes inlägg? Borde hon gå ut med ett förtydligande för din skull?!
Citera
2025-05-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hur ska hon veta hur du har tagit emot hennes inlägg? Borde hon gå ut med ett förtydligande för din skull?!
Ett förtydligande från henne hade gjort den här tråden extremt mycket kortare.
Alla tycks ha glömt att båda parterna kämpade för att barnen skulle ha sin hemvist i ”sitt” hemland. Då tar man till allt man kan, jag hade gjort detsamma. Det här är varken den första eller sista skitiga skilsmässan som ägt rum.
Citera
2025-05-20, 19:02
Medlem
nikithas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Narkomaner står inte högt i kurs hos domstolar. Vad är det du inte begriper?

Jag begriper inte hur du tänker ? Du blandar in helt andra saker , nej säkert mycket troligt att domstolar inte gillar människor som knarkat MEN det jag pratade om var att Ciara kanske ska vara försiktig med hur mycket hon lägger upp vad som hänt utan att hon har gjort något. Alla här inne svarar nästan som ni själva är på droger.
Citera
2025-05-20, 19:07
Medlem
Citat:
Om hon varit på akuten och någon som har sett henne så är det väl inte hon som spridit insinuationer? Det borde vara ganska självklart tycker man.
Finns det länk/foto på att hon varit på akuten? Det kan ju också vara samma drev med skitsnack som finns här i tråden.
Citera
2025-05-20, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Ett förtydligande från henne hade gjort den här tråden extremt mycket kortare.
Alla tycks ha glömt att båda parterna kämpade för att barnen skulle ha sin hemvist i ”sitt” hemland. Då tar man till allt man kan, jag hade gjort detsamma. Det här är varken den första eller sista skitiga skilsmässan som ägt rum.
Hon har gjort en polisanmälan om misshandel. Sedan tar polis och åklagare över. Nu återstår att se om MånsPetters uttalande om att han aldrig brukat våld håller eller inte. Det är ingen större idé att spekulera eftersom facit kommer strax.
Citera
2025-05-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag skulle helt ärligt inte bli förvånad om Måns misshandlat henne fysiskt, en aggressiv missbrukare som är påverkad alternativ har abstinens är inte att leka med
Om det är som du ”tror” hade hon aldrig i livet uppmuntrat att han obegränsat ska få träffa sina barn. Om du använder dina hjärnceller så inser du det själv.
Citera
2025-05-20, 19:13
Medlem
Citat:
Hon har gjort en polisanmälan om misshandel. Sedan tar polis och åklagare över. Nu återstår att se om MånsPetters uttalande om att han aldrig brukat våld håller eller inte. Det är ingen större idé att spekulera eftersom facit kommer strax.
Det kommer inte att bli något av den knuffen och det är säkerligen redan nedlagt.
Förstår du inte själv att båda parterna gjorde allt för att behålla sina barn? Hur hade du gjort? Jag vet vad jag hade gjort i alla fall.
Jag hade gjort allt plus lite till.
Citera
2025-05-20, 19:15
Medlem
Citat:
Finns det länk/foto på att hon varit på akuten? Det kan ju också vara samma drev med skitsnack som finns här i tråden.

Du får fråga den som framfört detta i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Ser att en person på Instagram skriver att hen känner folk som mött C på akuten efter Måns "varit framme". Nice Måns.

Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
En person i en kommentar på
Ciss*mus*c-instagramkonto.

Känns ändå lite mer trovärdigt än MånsPetters insinuation om att Ciara planterad kokain på nattduksbordet för att sätta dit honom.
Citera
2025-05-20, 19:19
Medlem
Citat:
Det kommer inte att bli något av den knuffen och det är säkerligen redan nedlagt.
Förstår du inte själv att båda parterna gjorde allt för att behålla sina barn? Hur hade du gjort? Jag vet vad jag hade gjort i alla fall.
Jag hade gjort allt plus lite till.
Det återstår att se vad polisutredningen kommer fram till, ganska meningslöst att spekulera om i nuläget. Det var inte en vårdnadstvist, det kan bli aktuellt så småningom, även det återstår att se.
Citera
2025-05-20, 19:21
Medlem
[quote=katperlom|91950052]
Ni knäppgökar ändå, två personer med kognitiv förmåga nog att kunna skriva inlägg i tråden men inte nog för att registrera orden ”så länge det är säkert” i C s inlägg.

Är det inte i grund och botten en bra sak att det inte verkar röra sig om systematisk misshandel som pågått under många år? Det är ju den bästa situationen för alla.

Hon har heller aldrig hävdat att det skulle röra sig om det.

Att han däremot blivit psykiskt och fysiskt våldsam som följd av sitt kokainmissbruk som verkar ha urartat är det ju ändå inga som helst tvivel om.
[/QUOTE
Du är verkligen en sorglig varelse som inte ens kan ta till dig Ciaras egna ord. Hon svarar på ett stort antal tillmälen, liknande dina egna. Hon vill inte ha spekulationer! Slå upp det ordet om du inte förstår vad det betyder.
Citera
2025-05-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
"Så länge det är säkert" ändrar inte det faktum att det inte är upp till henne att bestämma hur ofta han ska få träffa sina barn.

Visst är det en väldigt bra sak att det inte är pågått någon misshandel i familjen. Men det har jag å andra sidan aldrig trott heller.

Hon har heller aldrig sagt att det INTE rör sig om det, trots att det säkerligen inte undgått henne hur hennes inlägg tagits emot.

Som vårdnadshavare har man det yttersta ansvaret att agera om man misstänker att den andra vårdnadshavaren är skadlig för barnen, till exempel om den andra föräldern skulle ha erkänt ett missbruk och det finns anledning att tro att personen inte är ren.

Jag hoppas och förutsätter att hon kommer att fortsätta agera på sådant även i framtiden när de inom ramen för sin fortsatt delade vårdnad låter barnen växelbo på det sätt som funkar bäst för deras vardag i England.
Citera
2025-05-20, 19:23
Medlem
Citat:
Du får fråga den som framfört detta i tråden.

Känns ändå lite mer trovärdigt än MånsPetters insinuation om att Ciara planterad kokain på nattduksbordet för att sätta dit honom.
Det känns lika påhittat det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in