Citat:
Ursprungligen postat av
Sagotradapplet
Nu tar du över samma vanföreställningar som andra redan har framfört. Varifrån kommer ert hat, att ni hittar på sådana galenskaper?! Han bröt hennes fingrar... Herregud!
Jag undrar hur hon kunde använda dem utan problem bara två veckor senare, om de var brutna? Utan några som helst tecken på skador? Och utan några andra tecken på allvarliga kroppsskador?
När hon fortfarande skrattade och lekte med sitt barn i huset i Staffanstorp. I huset där även den ”grova brottslingen” Måns befann sig. Förresten bara två dagar innan hon av ren livsfruktan var tvungen att bjuda in Läckberg, eftersom hon inte vågade gå till honom ensam. Plötsligt, förstås...
Är du verkligen helt säker på att det är rimligt av dig att prata om andra användares vanföreställningar och påhittade galenskaper när du i samma inlägg tycker att du kan veta något alls om en relation, och huruvida en kvinna har känt sig rädd eller hotad, utifrån Instagram?
Människor är inte antingen onda eller goda. Måns är och var, som alla människor, en person med bra och dåliga sidor. Det framgår med all tydlighet utifrån rättegången att det fanns tillfällen när C var rädd för Måns, det betyder inte att hon alltid var det, eller att Måns däremellan inte var fantastisk.
Nu hoppas jag att du aldrig ska behöva känna dig rädd i en relation, men om det skulle hända, så hoppas jag att du blir trodd. Oavsett om du dagarna innan har skrattat med dina barn eller inte.